Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

De aller beste seriene

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-21, 15:24   #61
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De aller beste seriene

Jeg glemte Kampen for tilværelsen. Elsker den!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 15:33   #62
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste seriene

Husker dere Norges første realityserie; Åtte og 1/2?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 15:53   #63
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste seriene

Det er helt umulig å plukke ut de beste! Det kommer så an på.

Jeg elsket Law and Order, tror ikke jeg hadde gjort det nå.

Gilmore Girls kommer høyt opp også.

Av nyere dato har jeg vært fullstendig hekta på Madam Secretary, kanskje mest pga mitt crush på både Téa Leoni og Tim Daly.

Broadchurch gjorde dypt inntrykk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 16:09   #64
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: De aller beste seriene

Green wing - rar britisk humor
Extras

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 00:12   #65
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste seriene

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh, de ABSOLUTT aller beste?

M*A*S*H 4077 (og hvis noen lærer meg hvordan jeg kan få streamet den så vanker det grønnprikker herfra til evigheten)

Fant denne gamle trådem, og må ile til, selv om det sikkert er gammelt nytt og si Disney+!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 05:44   #66
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De aller beste seriene

Centennial
E.R.
Broen
Broadchurch
The Crown

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 07:56   #67
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De aller beste seriene

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg var på googlern. https://www.imdb.com/name/nm0001832/
Jeg hadde nok et crush på Jeremy London i den serien! En vakker dag, på norsk.

Jeg også
Kjøpte alle Topp med bilder av ham..

Den serien var vel god, var den ikke? Reddet meg gjennom ungdomsskolen - neste episode var det eneste jeg gledet meg til.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 09:51   #68
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: De aller beste seriene

Har sikkert nevnt noen før, men har lagt til mye, noen dokumentarserier også.

Alt med David Attenborough, f.eks Den grønne planeten som handler om planter. Utrolig fasinerende!
Med Monsen på villspor
Natur i endring
New amsterdam
The fall
Sherlock
Fleabag
American gods
The split
Sex education
Good omens
Girl boss
Love sick
Ragdoll
Greys anatomy
Scrubs
Loki
Lie to me
Modern love
Tause vitner
The outlaws
Love child
Harlots
The bold type
Secret diary of a call girl
Mozart in the jungle
Soulmates
Black mirror
Making the cut
Solos
Heros
The man in the high castle


Sist redigert av frukt : 02-10-22 kl 10:16.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 10:04   #69
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: De aller beste seriene

Som barn og ungdom var jeg glad i Sommeren på Mirabelløya, Insepektør Morse (?), Macgyver, Poirot og En vakker dag. Sistnevnte pleide vi å se i kristendomstimene på ungdomsskolen, og så diskuterte vi tematikken etterpå. Hadde en litt utradisjonell lærer kan man si.
Ah, minner.


Sist redigert av frukt : 02-10-22 kl 10:16.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 10:05   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste seriene

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fant denne gamle trådem, og må ile til, selv om det sikkert er gammelt nytt og si Disney+!

Ja. Hawkeye og jeg har funnet tilbake til hverandre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 10:07   #71
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste seriene

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Vi har faktisk forsøkt oss på six feet under nå i coronatid, men den fenget ikke helt. Så kanskje halve av første sesong. Bør vi prøve igjen?

.

Enig! Vi så noen episoder, vi også. Kanskje halve første sesong. Det er flere år siden nå, og jeg har glemt det meste.

Men til spørsmålet mitt: Kan noen fortelle meg mer om hvorfor jeg bør se den og hva som er så bra? Jeg har nemlig troen…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 10:09   #72
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste seriene

Har forøvrig ikke lest gjennom hele tråden ennå, men vi koste oss enormt med Mr. Selfridge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 10:13   #73
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: De aller beste seriene

Six feet under blir mer interessant etterhvert som man blir bedre kjent med karakterene. Den handler om døden, og hvor ulikt folk forholder seg til den. Og så handler det om relasjonene innad i familien, konfliktene og hvordan de utvikler seg, og om kjærlighetsforholdene de går inn og ut av. Jeg synes den er bra, men ikke helt fantastisk. Det skjer hele tiden noe så det er sjelden kjedelig.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 11:25   #74
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste seriene

Ted Lasso. Fantastiske dialoger, 80/90-tallsreferanser på løpende bånd, vidunderlige karakterer og feelgood så det holder. Sesong 3 kommer om noen måneder. AppleTV+. Vel verdt en gratis måned for å binge.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 11:57   #75
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: De aller beste seriene

PasificBlue, sykkelpolitiet.
Husker vi kjøpte is på isbilen og det fulgte med blinkende lys som storesøs festet på sykkelen. De syklet og de syklet….

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 12:28   #76
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De aller beste seriene

Vanskelig å ramse opp de beste, siden det endrer seg med tida.

Friends
This Is Us
Six Feet Under
The Wire
We Are Lady Parts
Friends
Kamikaze
ATypical
Station 19
The White Lotus
Killing Eve
Hacks
Ted Lasso
Maid
Sex Education
Black Mirror
Orphan Black
The Sinner
Seven Seconds
Succession
The Handmaid's Tail
Snabba Cash

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 16:36   #77
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: De aller beste seriene

Jeg er dårlig på serier, siste jeg fulgte med på var Buffy the Vampire Slayer, den var vel ferdig i 2008 eller der omkring. Den har jeg sett hele av ved et par senere anledninger.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 23:49   #78
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: De aller beste seriene

Går Six feet under noe sted nå? Har prøvd å søke etter den..🤗

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-22, 08:16   #79
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: De aller beste seriene

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Går Six feet under noe sted nå? Har prøvd å søke etter den..🤗

HBO Max.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-22, 10:08   #80
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De aller beste seriene

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Supernatural
Breaking Bad
24
Game of thrones
Stranger things
Little fires everywhere
Outlander (ses. 1, 2 og begynnelsen på ses. 3)

Legger til

The Boys
Stranger Things (står på listen fra før men sesong 4 er vanvittig bra!!)
The Rings of Power (helt, helt fantastisk)

Ellers er det jo mye bra der ute men helt _der oppe_ er det ikke mye som er.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no