Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-20, 09:54   #241
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvilken farge har den venstre av de to bilene som står ved siden av hverandre? Hvilken av bilene skal man kjøre hvis man vil ta første avkjøring i rundkjøringen, for så å havne i venstre fil?

Du skal ligge der den gulgrønne bilen ligger, blinke til høyre, sjekke trafikken rundt (DET ER DETTE VI HAR SPEIL TIL FOLKENS) og blinke deg over til venstre fil ETTER at du har kjørt ut av rundkjøringen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 10:20   #242
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Det er det det du IKKE skal gjøre, du skal holde til høyre hele tiden og skifte til til venstre ETTER at du er ute av rundkjøringen. Ligger det da en bil i venstre felt som også skal ut av rundkjøringen på samme utkjøring så blir det kræsj i rundkjøringen. I og med at du sikkert også blinker til høyre så har du heller ikke gitt tegn at du skifter fra høyre til venstre til.

Jeg har tenkt lenge på dette, og var i første omgang skikkelig uenig. Jeg har tenkt at jeg er tilbøyelig til å forstå at dette er teoretisk riktig, og at det er fornuftig der det er mye trafikk, men der jeg kjører er det aldri flere biler som kjører ut i en retning samtidig, så da fortsetter jeg å kjøre sånn jeg pleier. Ligger til høyre, blinker til høyre, og kjører ut i det venstre feltet i den høyre avkjøringen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 10:43   #243
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har tenkt lenge på dette, og var i første omgang skikkelig uenig. Jeg har tenkt at jeg er tilbøyelig til å forstå at dette er teoretisk riktig, og at det er fornuftig der det er mye trafikk, men der jeg kjører er det aldri flere biler som kjører ut i en retning samtidig, så da fortsetter jeg å kjøre sånn jeg pleier. Ligger til høyre, blinker til høyre, og kjører ut i det venstre feltet i den høyre avkjøringen.

Men du kan jo ikke SVARE på et spørsmål om HVORDAN man skal kjøre i en rundkjøring basert på at det IKKE ER EN JÆVLA BIL I NÆRHETEN???

Det er veldig sjelden vanskelig å kjøre i rundkjøringer, selv for de som aldri har vært lenger hjemmefra enn grusveien i Rendalen, OM DET IKKE ER ANDRE BILER ELLER MOTORSYKLER ELLER TRAILERE ELLER GUD FORBY NISSAN LEAF-ER DER!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 10:55   #244
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg kjører der hver dag, og det er Sinsenkrysset. Det er aldri tomt for biler der, så innspillet om hvordan det lar seg gjøre i tom rundkjøring er ikke relevant.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 11:26   #245
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har tenkt lenge på dette, og var i første omgang skikkelig uenig. Jeg har tenkt at jeg er tilbøyelig til å forstå at dette er teoretisk riktig, og at det er fornuftig der det er mye trafikk, men der jeg kjører er det aldri flere biler som kjører ut i en retning samtidig, så da fortsetter jeg å kjøre sånn jeg pleier. Ligger til høyre, blinker til høyre, og kjører ut i det venstre feltet i den høyre avkjøringen.

Og det er nettopp derfor det går galt. Fordi man venner seg til en måte å kjøre på, og så blir man stresset når det er flere biler enn man er vant til, og ender opp med å køle det til. Det er mye bedre å venne seg til å kjøre riktig når det er få biler enn der det er mange biler. Tenker jeg (uten at det er noe som hisser meg opp nok til å bruke capslock og kursiv).

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 12:17   #246
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg kjører der hver dag, og det er Sinsenkrysset. Det er aldri tomt for biler der, så innspillet om hvordan det lar seg gjøre i tom rundkjøring er ikke relevant.

Det kan være skilter annerledes. Sinsenkrysset er jo et eksempel på det. Spesielt om du kommer nordfra på Trondheimsveien.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 12:26   #247
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

....OM DET IKKE ER ANDRE BILER ELLER MOTORSYKLER ELLER TRAILERE ELLER GUD FORBY NISSAN LEAF-ER DER!


Skjønner ikke hva du mener

Petter Northug skulle hatt en Leaf, hadde ikke blitt noe råkjøring i 160+ eller hva det var da. Det begrenser seg helt selv!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 12:32   #248
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

IKKE BYTT FIL MIDT I ELLER I UTGANGEN AV RUNDKJØRINGA! I den rundkjøringa jeg kjører mest i veit jeg ikke hvormange ganger jeg nesten har holdt på å bli kjørt inn i fordi jeg kjører i ytre fil gjennom og det kommer bil i indre fil og bytter over til ytre midt i eller rett før utkjøringa uten å se andre enn seg selv i den jævla rundkjøringa
Og når vi snakker trafikk; KAN SYKLISTER I DRONNING EUFEMIAS GATE VENNLIGST STOPPE PÅ RØDT OG IKKE BARE FISE OVER LYSKRYSSENE. Og i lyskrysset ved Helsfyr der hvor filene blir til tre filer rett før krysset, kjør for fasan ikke rett inn i det midterste(altså bytter fil) uten å se om det er noen som faktisk ligger riktig på venstre siden av deg
FAEN ASS, jeg kommer til å daue av hjerteinfarkt eller hjerneslag i bilen en dag.
Og hvorfor, hvorfor må folk bremse ned og kjøre i 15-20km/t under fartsgrensa når man kjører forbi en fartsboks??

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 12:46   #249
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men du kan jo ikke SVARE på et spørsmål om HVORDAN man skal kjøre i en rundkjøring basert på at det IKKE ER EN JÆVLA BIL I NÆRHETEN???

Det er veldig sjelden vanskelig å kjøre i rundkjøringer, selv for de som aldri har vært lenger hjemmefra enn grusveien i Rendalen, OM DET IKKE ER ANDRE BILER ELLER MOTORSYKLER ELLER TRAILERE ELLER GUD FORBY NISSAN LEAF-ER DER!

Men det er jo ikke så rart at vi bygdefolk ikke lærer å kjøre i storby, når vi aldri gjør det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 12:51   #250
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hvis dette er Sinsenkrysset så er jeg den ytterste gusjegrønne bilen som kommer ned R4 og skal vestover på ring 3. Etter ha ha kjørt ut av rundkjøringen så har man cirka 3 meter på seg til å få byttet fil for å komme seg på ringen i stedet for å havne på Maxbo Sinsen. Og i den fila kommer jo hele j**×a byen, så det er nesten umulig å komme seg over før filene splittes.

HVA HAR TRAFIKKPLANLEGGEREN TENKT HER??? ER HAN SPONSET AV MAXBO??! Det er sjelden jeg får høyt blodtrykk i trafikken lenger, men det krysset der..

Timar er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 12:58   #251
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hvis dette er Sinsenkrysset så er jeg den ytterste gusjegrønne bilen som kommer ned R4 og skal vestover på ring 3. Etter ha ha kjørt ut av rundkjøringen så har man cirka 3 meter på seg til å få byttet fil for å komme seg på ringen i stedet for å havne på Maxbo Sinsen. Og i den fila kommer jo hele j**×a byen, så det er nesten umulig å komme seg over før filene splittes.

HVA HAR TRAFIKKPLANLEGGEREN TENKT HER??? ER HAN SPONSET AV MAXBO??! Det er sjelden jeg får høyt blodtrykk i trafikken lenger, men det krysset der..

Prøv å komme nordover i Storokrysset (Grefsenveien) - f.eks på vei hjem til vestkanten fra Odeon kino. Også skal du til venstre i det krysset der oppå lokket. For det første er det plent UMULIG å se hvor "til venstre" er for krysset er så visuelt støyete, for det andre - kjører man fram og steller seg klar er det jo den Ždømrade trikken å tenke på. Og lyset - hvor lenge varer det? Og hvor mange biler kommer det nordfra vanligvis og der kommer jammen meg trikken ramlende på grønt så man ender med å (måtte) pyse ut og kjøre rett fram istedet og krøkke seg gjennom det krysset nordfra istedet? :gahh:
MØKKAKRYSS.

Nå har de vel drevet noe byggegreier der i alle evigheter (kanskje de er ferdige?) så da blir det vel bedre men.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 12:59   #252
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Hvis du kommer ned riksvei 4 til Sinsenkrysset og skal ut på ring 3 så skal du ligge i venstrefeltet - det er ihht skiltingen.

Høyrefeltet er IKKE for de som skal ned på Ringveien, men Grefsen/Kjelsås/Maxbo osv.
Det er veldig mange som kjører feil akkurat der, folk gidder ikke ligge til venstre hvor det er mest kø, og hiver seg over når de kjører ut i rundkjøringen i stedet.

Cabrel er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 13:05   #253
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg vet ikke hvor Maxbo Sinsen er, men det finner jeg kanskje ut neste gang jeg skal hjem.

Jeg gleder meg til verden atter er i vater, da skal jeg ta toget til jobben.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 13:07   #254
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hvis dette er Sinsenkrysset så er jeg den ytterste gusjegrønne bilen som kommer ned R4 og skal vestover på ring 3. Etter ha ha kjørt ut av rundkjøringen så har man cirka 3 meter på seg til å få byttet fil for å komme seg på ringen i stedet for å havne på Maxbo Sinsen. Og i den fila kommer jo hele j**×a byen, så det er nesten umulig å komme seg over før filene splittes.

HVA HAR TRAFIKKPLANLEGGEREN TENKT HER??? ER HAN SPONSET AV MAXBO??! Det er sjelden jeg får høyt blodtrykk i trafikken lenger, men det krysset der..

Men det er det jo skiltet at de som skal ut på ringen skal ligge i venstre felt. Du skal bare ligge i høyre felt om du skal til Maxbo eller Grefsen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 13:11   #255
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Cabrel, her.

Hvis du kommer ned riksvei 4 til Sinsenkrysset og skal ut på ring 3 så skal du ligge i venstrefeltet - det er ihht skiltingen.

Høyrefeltet er IKKE for de som skal ned på Ringveien, men Grefsen/Kjelsås/Maxbo osv.
Det er veldig mange som kjører feil akkurat der, folk gidder ikke ligge til venstre hvor det er mest kø, og hiver seg over når de kjører ut i rundkjøringen i stedet.

Jupp. Det virker litt forvirrende først, men om man følger skiltingen slavisk så kommer man riktig, helt automagisk. Og ikke til Maxbo. Det gjør uansett ikke, med mindre man tar en U-sving i krysset Storoveien/Hans Nilsen Haugesgate.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 14:32   #256
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.


Skjønner ikke hva du mener

Petter Northug skulle hatt en Leaf, hadde ikke blitt noe råkjøring i 160+ eller hva det var da. Det begrenser seg helt selv!

For han begrenser det seg uansett selv, siden han ikke beholder førerkortet særlig lenge om gangen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 15:00   #257
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Siden Maxbo Sinsen er tilnærmet umulig å finne hvis man faktisk leter etter innkjøringen deres, så er det ikke så rart hvis de har bestukket noen veiplanleggere. Man skal ikke ta u-sving, Tally. Man skal kjøre under veien, ta til venstre mot påkjøringen til Sinsenkrysset og så brått ta av til høyre, sånn at de som kommer fra motgående felt opp Hans Nielsen Haugesgate, og har svingt til høyre for å kjøre ut i Sinsenkrysset, får skikkelig hjerteinfarkt.

Sinsen- og Storokryssene må være planlagt av en gjeng med sadister.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 15:53   #258
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Kan alle som møtes i butikken, innganger til offentlige bygg o.s.v GI FAEN i å stoppe, klynge seg sammen og stå der å prate kjenning. Jeg vil ha 1 MeTER, takk

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 16:34   #259
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Men for faen da.
Mannen har byttet parti, ikke drept noen, voldtatt småjenter eller tafset på alt som har skjørt.
REALITETSORIENTERUNG TAKK!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 01-10-20, 16:36   #260
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men for faen da.
Mannen har byttet parti, ikke drept noen, voldtatt småjenter eller tafset på alt som har skjørt.
REALITETSORIENTERUNG TAKK!!!

OrienterUNG faktisk.

annemede er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no