Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hurtigruten minutt for minutt

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-11, 09:56   #321
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Hva i all verden skal jeg se på i kveld?

Eh ... jeg kan jo se på alt det jeg ble nødt til å ta opp på get-boksen. Det har vært noe stoisk og majestetisk over dette programmet. Jeg og mannen har elsket det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:01   #322
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:27   #323
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg kjenner at det er litt trist at det hele er over...

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:29   #324
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Litt trist?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:33   #325
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Det var stas med kongeskipet, da.
Morro har det vært. Både zen og harabaill, og litt over the top en god del ganger.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:35   #326
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Trist at det er slutt, ja.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:36   #327
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Vi har også kikket masse på det.
Deilig tv i stedet for bråk og ståk. ld lady:

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:40   #328
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

  Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:41   #329
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Morro har det vært. Både zen og harabaill, og litt over the top en god del ganger.

Der har du det nye slagordet til Hurtigruten:
"Hurtigruten - både zen og harabaill."

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:57   #330
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Der har du det nye slagordet til Hurtigruten:
"Hurtigruten - både zen og harabaill."

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:08   #331
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Men tenk så skuffet turistene blir når de bestemmer seg for å ta seg en rundtur, også skjer det ingenting på kaiene rundt omkring.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:11   #332
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men tenk så skuffet turistene blir når de bestemmer seg for å ta seg en rundtur, også skjer det ingenting på kaiene rundt omkring.

Hurtigruten og NRK kommer til å bli saksøkt for villedende reklame.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:11   #333
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hurtigruten og NRK kommer til å bli saksøkt for villedende reklame.

Det tror jeg også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:17   #334
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg syns han kapteinen har vært litt søt også

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:18   #335
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg er så utrolig fascinert av programmet/konseptet/gimmicken, og jeg er litt i stuss over hvorfor. Merkelige greier.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 12:09   #336
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg kjenner at jeg er litt sånn over at folk faktisk syns dette er en god produksjon og griner og slikt. Jeg syns den er fantastisk dårlig, rett og slett. Hvem er det egentlig de har brukt som kameramenn? Tilfeldige turister?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:19   #337
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kjenner at jeg er litt sånn over at folk faktisk syns dette er en god produksjon og griner og slikt. Jeg syns den er fantastisk dårlig, rett og slett. Hvem er det egentlig de har brukt som kameramenn? Tilfeldige turister?

Jeg tror kanskje at mange syntes det var en del av sjarmen? At produksjonen ikke er perfekt. Jeg synes iallefall det.

Jeg fikk dessverre ikke med meg siste etappe i dag, men i natt måtte jeg nærmest rive meg selv fra skjermen. Stille og rolig, bølgeskvulp og en helt fantastisk nydelig midnattsol. Jeg har knapt sett på TV på åresvis, men jeg kjenner at denne type TV har jeg godt av å se på. Hadde definitivt foretrukket bildene uten 17. maistemning i hver havn, korps i Trollfjorden og irriterende linselus snakkende frenetisk i mobil. Men allikevel er dette et program som har gitt meg mer enn noe annet jeg har sett på TV de siste årene. (Nå har jeg som sagt ikke sett noe særlig, så det skal forsåvidt ikke så mye til. )

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:22   #338
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Hei og hå som det går.... jo da jeg har da sett både sjø og fjell, sol og regn, oppmerksomhetssyke nordmenn, glade flaggviftere, korps og mye mer.
Stas er det.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:27   #339
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kjenner at jeg er litt sånn over at folk faktisk syns dette er en god produksjon og griner og slikt. Jeg syns den er fantastisk dårlig, rett og slett. Hvem er det egentlig de har brukt som kameramenn? Tilfeldige turister?

God produksjon eller ikke, det har jeg ikke tenkt så mye over. Jeg er mer fascinert over det tv-ruta gjenspeiler uansett kvaliteten på opptakene og klippingen.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:37   #340
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg syns 17. mai-stemninga på kaia har vært noe av det som har løftet produksjonen, linselus eller ei .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no