Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Festdrakt i str 164?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-17, 10:51   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Festdrakt i str 164?

Milde himmel. Datteren min vokser som gress for tiden. Vi kjøpte en slik billig festdrakt på Europris i fjor, som hun var veldig fornøyd med. Den ble innkjøpt i str 12/13 år i den tro om at den skulle passe et år til. Vel, den passer på ingen måte lenger.

Det er den største som selges på Europris. Så nå må vi finne et annet sted som selger slikt, og sånn som hun vokser tror jeg ikke at jeg er villig til å betale ekstreme summer for den. Er det noen som har en butikk, nettsted, leverandør eller noe å anbefale?

Eventuelt noen som har noe brukt å selge? Helst i Oslo eller omegn slik at den kan prøves, for 12-åringen har jaggu meg begynt å få litt fasong på kroppen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no