Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerklær er så vanskelig

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-08, 23:24   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sommerklær er så vanskelig

Jeg skal reise til Bulgaria til sommeren. Jeg har et problem og det er sommerklær. Jeg er 1.61 m og veier rundt 82 kg. Jeg sliter med å finne store nok klær. Jeg trener nå om dagen og har et håp om å ha gått ned noen kilo før ferien. Er det noen som har noen tips om sommerklær? Jeg kunne også tenkt meg en sommerkjole som ikke har utrigninger og med litt arm på siden jeg bruker en armstrømpe (kompresjonsstrømpe)... Håper dere kan komme med noen forslag.

Jeg må også finne meg en bikini som dekker veldig godt. Lignende sportsbh i formen. Den må skjule min brystprotese. Jeg kan kjøpe hos bandagisten, men da koster det fra 600 kroner og oppover......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 23:25   #2
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerklær er så vanskelig

Jeg har jo akkurat bestilt masse herfra.

http://www.cellbes.no

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 23:46   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær er så vanskelig

Jeg ville investert i en god bikini hos bandagisten Jessica. Det er viktig at du får en bikini som du har prøvd og føler deg vel i. Det er ikke kjekt å velge et billigere alternativ, og så ender du opp med å unngå å bruke den fordi du er redd den ikke skal sitte slik den bør. Gå til noen som har erfaring og peiling på det de selger og din problemstilling.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 10:28   #4
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerklær er så vanskelig

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg har jo akkurat bestilt masse herfra.

http://www.cellbes.no

Tusen takk. Der var det mye fint. Jeg fikk bestilt meg flere ting der. Veldig mye utringet så det var begrenset hva jeg kunne bestille, men gleder meg over at jeg fant noe.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 10:30   #5
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerklær er så vanskelig

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg ville investert i en god bikini hos bandagisten Jessica. Det er viktig at du får en bikini som du har prøvd og føler deg vel i. Det er ikke kjekt å velge et billigere alternativ, og så ender du opp med å unngå å bruke den fordi du er redd den ikke skal sitte slik den bør. Gå til noen som har erfaring og peiling på det de selger og din problemstilling.

Du har nok rett. Ei jeg kjenner som har samme problemet kjøpte sportsbikini på sportsbutikk, men hun er mindre enn meg. Det er nok lettere for henne slik sett.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no