Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Støre for President?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Ville du stemt AP med Støre som statsministerkandidat?
Jeg stemmer ikke AP om de så har Vår Herre som statsministerkandidat. 42 33,07%
Jeg stemmer AP neste valg uansett 47 37,01%
Jeg ville stemt AP med Støre som kandidat, men ikke med Jens 4 3,15%
Jeg ville stemt AP ved neste valg med Jens som kandidat, men ikke Jonas 2 1,57%
Jeg ser kun på programmet når jeg velger parti 13 10,24%
Erna for President 19 14,96%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-12, 19:22   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Støre for President?

Jeg ble sittende og tenke på at Folket heller vil ha Erna enn Jens. Og på at Jonas Gahr Støre har fått seg ny jobb i dag.

Ville du ha stemt AP om Støre var statsministerkandidaten neste valg?

Poll kommer.

  Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:25   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støre for President?

Jeg vil heller ha Erna som statsminister enn Støre. Selv om jeg ikke stemmer på Erna.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:31   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støre for President?

Jeg stemmer ikke hverken AP eller Høyre, men vil ha en rødgrønn regjering og er opptatt av politikken den fører, ikke om det er Jens eller Jonas eller noen andre som leder den. Jeg ønsker definitivt ikke borgerlig regjering.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:36   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støre for President?

Ikkke en gang Vår Herre kunne fått meg til å stemme Ap.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:40   #5
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Støre for President?

Jeg har veldig sansen for Støre, men er nok uansett klar for et regjeringsskifte kjenner jeg. Nå gjenstår det vel også å se hvordan han fungerer i den nasjonale politikken. Internasjonalt synes jeg han har gjort en svært god figur, men det betyr ikke at han nødvendigvis blir en strålende helseminister.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 20:02   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støre for President?

Jeg liker Støre og kunne sikkert stemt på HAN, men ikke AP, så da bir vel svarer nei.

Jeg synes AP har gjort en god jobb, men det er ikke den politikken som står mitt hjerte nærmest.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 20:03   #7
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Støre for President?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ikkke en gang Vår Herre kunne fått meg til å stemme Ap.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 20:03   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støre for President?

Jeg vil aldri støtte et blått parti om det så brant i stemmelokalet. Jens eller Jonas, spiller ingen rolle. Jeg liker den begge.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 20:07   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støre for President?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vil aldri støtte et blått parti om det så brant i stemmelokalet.

Ikke jeg heller, men AP stemmer jeg nok ikke allikevel, selv om Vår Herre sto som statsministerkandidat for dem.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 20:08   #10
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Støre for President?

Jeg stemmer ikke AP om de så har Vår Herre som statsministerkandidat.

Jeg håper og tror på regjeringsskifte!

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 20:55   #11
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støre for President?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal stemme. Ja, i denne pollen altså. Jeg liker forsåvidt både Jonas og Jens, og kunne ha stemt på dem begge hvis jeg hadde skulle stemt AP. Jeg ser mest på partiprogrammet, samtidig så ville jeg aldri ha stemt på et parti hvis de hadde folk som har vist elendig lederskap i kritiske situasjoner i førersetet, f.eks Siv og Carl.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 21:02   #12
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støre for President?

Jeg kunne stemt på både Jens og Jonas. Hvis jeg stemmer AP neste valg (ikke usannsynlig) er det det samme for meg hvem av dem som skal være regjeringssjef.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 21:11   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støre for President?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vil aldri støtte et blått parti om det så brant i stemmelokalet. Jens eller Jonas, spiller ingen rolle. Jeg liker den begge.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 21:14   #14
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støre for President?

Det Blondie sa, men:
Jeg hadde nok heller ikke stemt AP om de hadde Vår Herre som statsministerkandidat, altså.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 21:18   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Støre for President?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal stemme. Ja, i denne pollen altså. Jeg liker forsåvidt både Jonas og Jens, og kunne ha stemt på dem begge hvis jeg hadde skulle stemt AP. Jeg ser mest på partiprogrammet, samtidig så ville jeg aldri ha stemt på et parti hvis de hadde folk som har vist elendig lederskap i kritiske situasjoner i førersetet, f.eks Siv og Carl.

Her er jeg også.

  Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 21:21   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støre for President?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg kunne stemt på både Jens og Jonas. Hvis jeg stemmer AP neste valg (ikke usannsynlig) er det det samme for meg hvem av dem som skal være regjeringssjef.


Sånn bortsett fra at jeg garantert vil stemme Ap.
Selv om det betyr at jeg må stemme på en og annen fjått som står på fylkeslisten.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 21:25   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støre for President?

Hvis det fremdeles er noe rødt igjen neste periode så flytter jeg.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 21:31   #18
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støre for President?

Jeg vurderer å flytte hvis det blir blått.
Krysser fingra og ønsker deg god tur.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 22:10   #19
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støre for President?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Det Blondie sa, men:
Jeg hadde nok heller ikke stemt AP om de hadde Vår Herre som statsministerkandidat, altså.

Det eneste som kan få meg fra å stemme på et av partiene på venstresiden er om vi risikerer å få Vårherre som statsminister!

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 22:13   #20
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Støre for President?

Erna

Men ikke som president.
Vil ha Harald som konge og Erna som statsminister.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no