Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #4

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-23, 09:40   #761
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Min såpekasse i dag er FOLK SOM IKKE SKJØNNER SYKKELFELT!

Nei, det er ikke en løypetrasé selv om den er rød. Nei, du skal ikke sykle i den på venstre side av veien. De DIGRE PILENE forteller deg kjøreretning. Om sykkeltraseen veksler fra side til side, så skal ikke du det. Du skal FØLGE KJØRERETNINGEN!

Det er faktisk helt dødsinnlysende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-23, 10:01   #762
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4



Og når det er sykkelvei med fortau, der fortauet er opphøyet med kantstein, og sykkelveien inntil er lavere med to felt, så er det fortauet, altså det opphøyede uten midtstripe, du vet, det med symbol av et menneske som går malt på bakken i starten, du skal gå på. IKKE det lavere med to felt, og et DIGERT påmalt sykkelsymbol i starten, og et blått skilt med bilde av en sykkel på.

Synes du det er vanskelig kan du ta en tur til Amsterdam og lære "the hard way". Da skjønner du det fort, eller så går du på en skikkelig smell.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-23, 10:20   #763
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av My, her.



Og når det er sykkelvei med fortau, der fortauet er opphøyet med kantstein, og sykkelveien inntil er lavere med to felt, så er det fortauet, altså det opphøyede uten midtstripe, du vet, det med symbol av et menneske som går malt på bakken i starten, du skal gå på. IKKE det lavere med to felt, og et DIGERT påmalt sykkelsymbol i starten, og et blått skilt med bilde av en sykkel på.

Synes du det er vanskelig kan du ta en tur til Amsterdam og lære "the hard way". Da skjønner du det fort, eller så går du på en skikkelig smell.

Jeg freste en gang til en mann "ER DU EN SYKKEL? HÆ? HÆ? Syns du selv at du SER UT SOM EN SYKKEL?" Etter at han kalte meg et veldig sexistisk, stygt ord fordi jeg PLINGET på ham og ropte et forsiktig "Unnskyld?" Der han sotet rundt i sykkelfeltet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-23, 11:32   #764
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Da kan jeg fylle på med at sykler man i bilveien så regnes man som kjørende og må derfor følge helt vanlige trafikkregler som å stoppe på rødt lys og stoppe for fotgjengere i fotgjengeroverganger. Ikke sykle på og satse på at alle andre tilpasser seg. Brølte jeg vikeplikt etter en godt voksen mann på sykkel som nesten kjørte på meg siste uke? Jada, det gjorde jeg. Tror jeg han bryr seg? Nei, på ingen som helst måte.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-23, 11:39   #765
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Da kan jeg fylle på med at sykler man i bilveien så regnes man som kjørende og må derfor følge helt vanlige trafikkregler som å stoppe på rødt lys og stoppe for fotgjengere i fotgjengeroverganger. Ikke sykle på og satse på at alle andre tilpasser seg. Brølte jeg vikeplikt etter en godt voksen mann på sykkel som nesten kjørte på meg siste uke? Jada, det gjorde jeg. Tror jeg han bryr seg? Nei, på ingen som helst måte.

Ja, jeg er helt enig. Det er utrolig mange syklister som enten er tette i pappen, eller skikkelig ego. Eller en blanding.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-23, 11:48   #766
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Og ekstremt mange bilister som tenker at de ikke har normal vikeplikt for sykler som sykler i vegbanen, på samme måte som for biler. Eller som plasserer seg midt i gang- og sykkelveien når de skal ut på veien, gjerne uten å sjekke om det er en syklist der som må bråbremse for å ikke brase inn i siden deres. Eller som legger seg i sykkelfeltet når de skal svinge til høyre. Jeg har delja hånden i en del tak når jeg forsøker å snike meg forbi biler som bruker sykkelfeltet som sving til høyre-felt.

Jeg er både syklist og bilist og tror det hjelper en del mht hvordan jeg oppfører meg både som syklist og bilist.

Jeg foretrekker syklister som sykler over gang- og sykkelfelt, gitt at de har blikkontakt før de svinger over. Det sparer tid både for dem og meg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-23, 11:49   #767
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Enig i alt dere skriver, Adri og Tally. Syklister skal følge trafikkreglene - det er ikke en unnskyldning at treningsøkta blir ødelagt hvis man må følge trafikkreglene. Vikeplikt, trafikklys og kravet om å t a hensyn gjelder også der det er fartsetapper i Strava.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-23, 17:24   #768
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Selvutsjekken er gjerne ikke det man velger når man har ukeshandla og har toppa handlevogn eller?! Fordi 1: det er jo så sjukt liten plass å sette varene/pakke på at man blir ekstremt ineffektiv (kan ikke sette posene rett i vogna heller, for den er jo full av varer!) og 2: man sperrer veien for alle andre! Havna bak ei sånn i dag. Med den digre vogna på tvers. Far så problemet og kom og flytta på vogna, men det passa ikke for mor som irritert dro vogna tilbake der den kom fra og skulte på far. Og da sa ikke han noe mer. En etter en måtte vi trenge oss forbi den vogna. Sikkert 6-7 av oss småhandlere som ble ferdige mens hun holdt på - til tross for at halvparten av oss fikk tilfeldig kontroll.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 00:11   #769
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg er helt enig. Det er utrolig mange syklister som enten er tette i pappen, eller skikkelig ego. Eller en blanding.

Jeg insisterer på at det er folk flest TM som er ego og tett i pappen OG skikkelig ego. TM indikerer at dette ikke gjelder FPere. Uansett hva jeg måtte ha skrevet i andre tråder. Dere er gode som gull på bunnen alle som en.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 10:11   #770
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

og

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 12:18   #771
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Forsikringsselskaper. Mitt er vrangt og forsøker å vri seg unna (Surprise ). I brevet står det anbefalt fremgangsmåte. Pkt 1 - ring oss. Og med telefonnummer. Fint! Jeg ringer. Så kommer man inn i en loop med «du har nå x valg. Trykk 1 hvis…» osv. etter å ha trykket meg gjennom 5 sånne får jeg en sms med «vi vil at du kontakter oss om skadesaken din på vår hjemmeside» Men inn i helvete da, jeg vil snakke med en person!!!

Nå har jeg sendt melding og bedt dem ringe meg. Så får vi se.

Jeg har en bil med motorproblemer. Den har vært 3 ganger til full sjekk de tre årene jeg har hatt den. De har feilsøket alle systemer på bilen, skiftet olje, filtret tennplugger, dynamo, renset dyser og jeg vet ikke hva. Ikke funnet årsaken til problemet, før nå. Nå har de funnet en dyr feil. Som forsikringsselskapet ikke vil dekke likevel, fordi jeg ikke har fulgt servicer. Eh. Stemmer. Jeg har ikke tatt service i tillegg til disse verkstedsbesøkene fordi de har jo gjort alt det de skulle gjort på service og mer til når jeg har hatt den inne på verksted. Hvem i helvete betaler 8000 til for service som ikke trengs fordi det allerede er gjort???? Det hadde ikke hjulpet med en jævla service.

Nå har jeg fått verkstedet til å sende inn de de har gjort. Og har selv sendt inn fra det verkstedet jeg forsøkte først uten at de (heller) fant noe. Den jævla bilen har vært plukket fra hverandre tre ganger, og så forsøker de seg med at «skaden er oppstått fordi du ikke har hatt service på den??»

Jeg klikker.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 15:02   #772
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Milfrid, vet ikke om du bruker mitt forsikringsselskap, men der er ihvertfall trikset å ikke trykke på noe i telefonmenyen for da kommer du til et menneske på sentralbordet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 15:56   #773
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Milfrid, vet ikke om du bruker mitt forsikringsselskap, men der er ihvertfall trikset å ikke trykke på noe i telefonmenyen for da kommer du til et menneske på sentralbordet.

Burde sikkert ha gjort det, men jeg blir så JÆVLIG sur av sånn at det var sikkert like greit at jeg ikke kom fram til noen.

Men gjett om jeg skal nytte forsikringsselskap da! Jeg har vært ute og kjøpt «ny» bil nå (planlagt uavhengig av hva forsikringsselskapet sa), og den er nå forsikret et annet sted, for å si det sånn.

Og jeg flytter sannsynligvis de andre forsikringene mine også.

Jeje.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-23, 06:29   #774
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Verden går under! Det hadde ikke kommet noen nye innlegg på FP mellom kl. 23.23 i går og nå, kl. 06.33. Endetidstegn, sier jeg dere, endetidstegn!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-23, 10:27   #775
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Hah! Forsikringsselskapet aksepterte dokumentasjonen min på at bilen har hatt service på alle bauger og kanter, selv om det ikke het «service» og dekker skaden!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 09:38   #776
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Banker som reserverer penger når man skal fylle bensin.

Travelt på vei til jobb, langt nede på reservertanken. Fyller bensin. Stopper etter 1,5 liter. J har jo penger på kortet! Sjekker mobilbank. Nope. 0 kr. Overfører 1500 kr, begynner å fylle igjen. Får en halv liter. inn i mobilbanken igjen. Da har altså banken reservert 3000 kr. Først 1500, som gjorde at jeg ikke fikk fylle første gangen. Og så mye 1500 da jeg forsøkte å fylle gang nr to. betyr det at stakkarser som har mindre enn 1500 kr i banken ikke kan bruke kort ved pumpa når de skal fylle bensin?

Det løste seg med at jeg fikk fyren til å låse opp pumpa så jeg fikk betale i kassen. Men det kostet tid jeg ikke hadde en travel morgen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 11:05   #777
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Det var ikke pga feilen med banker og kort og Vipps som var igår?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 11:11   #778
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.738
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg tror CircleK alltid reserverer 1500,-? Det står lapp på pumpene her.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 14:49   #779
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror CircleK alltid reserverer 1500,-? Det står lapp på pumpene her.

Dette var ikke circleK, der er jeg vant med at de gjør det. Dette var Shell. En uting egentlig å reservere så mye. Og unødvendig all den tid pumpen stopper når det ikke er penger på kontoen uansett, som min jo gjorde fordi banken reserverte 2 x 1500 kr.

Men seriøst. For noen kan det jo være et reelt problem at man ikke får fylle om man ikke har 1500 kr + det man skal fylle for på konto.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 15:36   #780
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.738
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Helt enig i at det er en uting og burde vært unødvendig. Min kommentar var bare til at jeg tvilte på at drt kom pga bankproblemene i går.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no