Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-08, 13:32   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Ja, da har jeg fått bestilt gummistøvler og de virker veldig deilige med fôr og ullsåle. Jeg har kikket på en del annet, men fant ingen andre med fôr.
De var så store i størrelsen at jeg måtte ned ca 2 str til 34. Snakk om små bein, det ble da barnestr.
Det var ventetid på bestillingene, men da har jeg ihvertfall bestemt meg og jeg syntes brun er en fin og varig farge, selv om de beige også fristet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 28-02-08 kl 16:43.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 14:39   #2
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Kjempelekre støvler , disse blir du nok glad i.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 14:42   #3
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Nice! Sånne har jeg også lyst på

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 14:49   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.809
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

De var knallfine! Grattis.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 16:44   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Takk.
Jeg tror de er på tilbud, kostet 999 kr i voksenstr, mener at de har vært dyrere. Jeg kikket egentlig etter noen liknende til lavere pris (er litt imot å betale for merket), men har ikke funnet noe.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 18:10   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Jeg har de lave og de er utrolig gode å gå med!!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:53   #7
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Grattis med nye støvler.


Jeg skal kjøpe ett par røde i morra
Gleder meg, har sikla på de i en evighet.

"Alle" sier de er så store og må ned 1 nummer, men jeg som har en 37,5 fot må allikevel ha 38 som vanlig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:55   #8
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Gratulerer med støvler.
Jeg har de også i brunt og er så fornøyd!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:12   #9
Strilajento
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 30
Strilajento har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Gratulerer!! Jeg fikk svarte til jul jeg
Neste på ønskelisten er Ilse Jacobsen regnfrakk

Strilajento er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:14   #10
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Jeg bor i mine svarte .
Grattis.

Ps. Mine er 38 og jeg bruker 38.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 18:28   #11
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Kjøpt knallfine røde støvler i dag.
Hatt de på meg på en real bytur med søstern og de er bare knallgode og gå i
Bruker og kjøpte 38.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 19:27   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Gratulerer med gode støvler, flotte i brunt!

De er store i str syns jeg også, så jeg solgte mine her inne for litt siden. Kjøpte meg sorte Hunter istedet.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 20:52   #13
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Gratulerer! Jeg vil også ha sånne i brune.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 01:22   #14
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Jeg har de samme i sort! Knallgode og varme! Hadde egentlig mest lyst på de uten snøring men med strass på siden, men de er umulig å oppdrive.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 08:54   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg har de samme i sort! Knallgode og varme! Hadde egentlig mest lyst på de uten snøring men med strass på siden, men de er umulig å oppdrive.

På fredag hadde de dem på MATCH på Triaden.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:18   #16
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Gratulerer, har både høye og lave (men de lave er de med diamantspennen). Veldig gode.
De er jo også mer elegante enn hunterstøvlene, som jeg personlig synes ser ut som de hører hjemme i stallen....

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 00:28   #17
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

På fredag hadde de dem på MATCH på Triaden.

Nei, ikke i min størrelse.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 00:29   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De er jo også mer elegante enn hunterstøvlene, som jeg personlig synes ser ut som de hører hjemme i stallen....

Helt enig! Ridestøvler rett og slett!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 00:40   #19
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Jeg elsker de beige jeg fikk til jul, så der har du gjort et godt kjøp ja.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 07:09   #20
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig! Ilse Jacobsen gummistøvler

Lykken: Fått støvlene eller?


Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, ikke i min størrelse.....

Så kjedelig da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
gummistøvler, ilse jacobsen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no