Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva slags treningsapparat/sykkelapparat er best å ha hjemme?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 13:35   #1
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hva slags treningsapparat/sykkelapparat er best å ha hjemme?

Hvis man skal ha en treningssykkel hjemme - hva er da best? En vanlig sykkel som denne fra DUNLOP (billig) eller spinningssykkel?

Hva er forskjellen på den typen trening man får på disse to ulike apparatene?

Jeg prøver å trene utendørs et par ganger i uka, men siden jeg har tenkt å være med på sykkelløp neste år, tror jeg at jeg bør trene mer på sykkel. Og det er lettere å sitte på en sykkel i en time innendørs enn å komme seg.

  Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 23:47   #2
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva slags treningsapparat/sykkelapparat er best å ha hjemme?

Ingen?

  Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 20:44   #3
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags treningsapparat/sykkelapparat er best å ha hjemme?

Kjenner ikke til de modellene du linker til, men kan garantere at Orbitrek ellipsemaskin er et ypperlig klesstativ hvertfall!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 20:58   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags treningsapparat/sykkelapparat er best å ha hjemme?

Jeg synes spinningsykler er bedre å sitte på, og du kan lettere variere stilling mellom å stå og sitte. Men jeg kjenner ikke til disse merkene.

venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 21:28   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags treningsapparat/sykkelapparat er best å ha hjemme?

Hvis du skal ha sykkel, ville jeg definitivt valgt en spinningsykkel med klikkpedaler (så du får festet skoene). Ellers er ellipsemaskin veldig bra trening og mer moro enn å sykle, synes jeg da.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 00:06   #6
Matir
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 168
Matir er litt kul
Standard

Sv: Hva slags treningsapparat/sykkelapparat er best å ha hjemme?

Jeg hadde gått for en ellipse-maskin, fordi det er moro, og gir mindre slitasje på kroppen enn andre treningsapparater.

Matir er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no