Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Disney on Ice

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-08, 18:46   #1
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Disney on Ice

Det er sikkert noen av dere som har vært på det tidligere. Er det verdt pengene? Hvilken aldersgruppe passer det best for?

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 18:47   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on Ice

:::::

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 18:54   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on Ice

Nei, det er absolutt ikke verd pengene. Og i pausen blir du prakket på alt mulig ræl til vanvittige priser.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 00:55   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Disney on Ice

Jeg har vært med eldste en gang da Skjønnheten og udyret var.
Hun var vel 5-6 år da tror jeg.
Hun elsket det og det går fint an å ikke kjøpe noe i pausen.

Spør du meg som voksen kan jeg ikke si det var verdt pengene, men jeg innbiller meg at ungene synes det er verdt hver krone.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 01:57   #5
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Disney on Ice

Ååhhh.. Jeg husker jeg var på Disney on Ice da jeg var lita. Selv om det er fryktelig lenge siden husker jeg faktisk enda glimt av det og det var stort!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 09:08   #6
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Disney on Ice

Ungene mine elsker Disney on ice. (Hva jeg gjør er en annen sak )
Synes forøvrig det passer for barn fra 1 til 12 år. Bare pass på å ikke bestill sitteplasser i det bratteste området dersom du har med små barn.

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 09:12   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on Ice

Det er ikke verdt pengene for voksne, men ungene elsker det. Men det er mulig å få skrekkelig dårlige plasser, egentlig er det bare de absolutt beste plassene som er noe å samle på.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:03   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on Ice

Stesnuppa syns absolutt det var verd pengene. :jepp: Hun var helt glitrete i øynene lenge etterpå.
Jeg hadde forberedt henne på forhånd om at de solgte alt mulig der og at vi ikke skulle kjøpe noe, så den biten gikk helt greit.

Vi var der da stesnuppa var 7-8 år.

Selv syns jeg det var ok. Veldig dillete, men ok.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:04   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on Ice

Neste show er vel en sånn prinsessehappening, og da er jeg litt mildere innstilt enn disse tweenager-greiene. Om det er verdt pengene, se det er en annen sak. Billetten er forsåvidt grei, man betaler jo like mye for opplevelsen og at det er kult å være på en så stor greie som for å faktisk se showet, men all merchandisen er helt forferdelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:08   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on Ice

Jeg synes det er dyrt, men jentene elsker det. Vi var i år og jentene snakker om det stadig ennå hvor koselig og flott vi hadde det den dagen. Vi gjorde det til en jentetur med meg og jentene og tok toget og koste oss hele dagen. Hadde ikke så veldig bra plasser (satt på rad 21 i felt 1), men vi så bra, men skulle gjerne vært mye nærmere. Til neste år har vi sikret oss plasser på rad 2, så da blir det nok mye bedre. Jeg gleder meg selv også jeg. Jentene har jeg ikke turt engang å si til at vi skal, for de kommer til å gå i taket av glede og mase hver dag i en måned om det ikke er snart.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:33   #11
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Disney on Ice

Datteren min synes absolutt det er verd pengene.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:42   #12
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Disney on Ice

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, det er absolutt ikke verd pengene. Og i pausen blir du prakket på alt mulig ræl til vanvittige priser.



Vi var for to år siden. Det blir absolutt ingen tradisjon.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 17:58   #13
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Disney on Ice

Takk for svar alle sammen! Jeg fant i hvertfall ut at smaken er som baken. Så får vi se hva vi gjør.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 18:00   #14
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Disney on Ice

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, det er absolutt ikke verd pengene. Og i pausen blir du prakket på alt mulig ræl til vanvittige priser.

Absolutt enig.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 19:22   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney on Ice

Jeg husker jeg var på det som liten, og det var stas. Var på den grusomme og FP-beryktede High school musical nå i høst, og det var også stas i følge poden.

Ja de prakker på deg mye, men ja, man kan også si nei og sette grenser.
Skjønner ikke at dette skal være et argument egentlig. Man MÅ ikke kjøpe....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 11:02   #16
lenebirgitte
Nybegynner
 
lenebirgitte sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Norge, Sarpsborg
Innlegg: 7
lenebirgitte har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Disney on Ice

Jeg synes det var litt dyrt men fint, men ungene synes det var kjempe fint og maser om å få se det flere ganger. Hadde egentlig tenkt å bestille til den som kommer nå i januar 2009 men så fant jeg ut at showet var omtrent helt likt det vi så for snart 2 år siden. Synes det er dumt dem har 2 så like show så kort tid etterhverandre... Vi var der i januar 2007 på prinsesseklasikkere, å da viste dem hele eventyret av askepott, litt av snehvit, litt av ariel, litt av mulan, å litt av prinsesse jasmin. Nå er det jo også prinsessekalsikkere, dem har kun 2 nye eventyr tingeling og tornerose ellers alt likt som det forrige...

lenebirgitte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no