Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har mannen din en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 17:16   #41
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Min har den store hobbyen å samle, skru og mekke på biler...Alt som har med biler å gjøre.. Gjerne Volvoer... har 3 Volvoer stående ute i gården her..

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:23   #42
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

"You can pick the men from the boys, by the price of their toys...",

pleier min mann å si...

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:24   #43
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg liker playmobil også, men lego aller best. Man må ta vare på barnet i seg.


Jeg er sykt redd for at min forkjærlighet for Playmobil kan ta av når vi får større plass

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:50   #44
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen min er en tegneserie- og filmsæring. Jo eldre og mer ukjent, jo bedre. Og helst japansk

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:40   #45
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Friluftsliv, snøscooterkjøring og jakt er interessene her.
Veldig greit eigentleg . Klagar ikkje.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:45   #46
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Manneslasken samler på pingviner. Vi har mildt sagt huset fullt.

DET var en sær hobby, det!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:46   #47
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Manneslasken samler på pingviner. Vi har mildt sagt huset fullt.

Tux eller bare pingviner? Vet om mange datanerder som samler på tux.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:50   #48
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Go/jenta, synes mannen din høres herlig ut, jeg! Selv om jeg er glad det ikke er min stue som er omgjort til disco

Her i huset er det biler som er den store hobbyen. Gamle sportsbiler helst, sånne som går fort, og som han kan skru på. Han har (endelig...) forstått at han ikke må skru på nyere biler, for de er ikke laget for at vanlige folk skal gjøre så mye som å åpne panseret .

Han kan surfe på nettet i timesvis etter potensielle kjøp, og bestemmer og ombestemmer seg hele tiden mht hva som skal bli neste bil i samlingen. Foreløpig har det blitt mest vindusshopping, men økonomien vår fikk seg en skikkelig opptur her forleden, så det spørs om det ikke blir kjøp om ikke så lenge. Jeg bare smiler, for bilen står i Italia, og jeg skal få bli med å kjøre den hjem .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:52   #49
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Tja - det særeste gubben gjør er vel å tusle rundt på kirkegårder og ta bilder av gravsteiner.

Han er lidenskaplig opptatt av slektsforsking ( ) og er medlem i DIS - hva nå det engang står for. DIS har satt seg som mål å registrere enhver gravstein i dette landet, så de har delt kirkegårdene seg i mellom. Så flagerer de rundt, fotograferer steinene og noterer omhyggelig navn, fødselsdato og dødsdato.

Jippikaiei...

Ellers er det Lego, Lego og atter Lego...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:59   #50
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Denne tråden er Fantastisk. Jeg innser jo at det jeg trodde var en sær mann er en ganske normal mann. Ja, som han selv sier etter å ha fått lest opp noen eksempler fra denne tråden; "Jeg er faktisk på grensen til det kjedelige".

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:59   #51
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen har bare hobbyer jeg nyter godt av: PC-bygging, trådløs internett og raske biler ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 19:13   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Rhett er lidenskapelig opptatt av musikk. Og det på grensen til nerding. Grensen, hvem er det jeg lurer.

Han kan sitte sammen med utvalgte kompiser foran anlegget med 300 GB musikk der de drikker øl og plukker ut hver sin sang på omgang. Så må de fortelle noe spesielt om den sangen, på reneste Pondus-vis (Visste du at bassisten, som korer på denne sangen, akkurat hadde klint med dama til sangeren i Rolling Horses, og dermed fått gule stafylokkokker, det er derfor det er en sånn fantastisk hes stemme oppe i høyden ... ).

Dessuten samler han på kritikker og billetter på alle konsertene han har vært på. De er rammet inn og henger på veggen. Jadda.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 19:31   #53
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Tja - det særeste gubben gjør er vel å tusle rundt på kirkegårder og ta bilder av gravsteiner.

Jøss! Hva gjør han med bildene? Er han morbid anlagt?

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 19:44   #54
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Her var det mye raringer.
Mannen min er også lego-fantast. Hadde jeg ikke begrenset han hadde vi vel hatt stua full.
I tillegg liker han transformers, men har ikke kjøpt noe på lenge.
Eller han har kjøpt en bil eller to til gutten, som han ikke får lov å leke med, tenk om han ødelegger de da.
Også driver han med modell bygging av ymse militære kjøretøy, sånn som helikopter, båter, fly, div tanks. Hadde han fått velge hadde de sikkert stått til utstilling i stua. Men det skal vi være to om.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 19:47   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Sær og sær. Min mann elsker Softgun og løper rundt i skogen og leker krig med alle de naturtro våpnene sine. Han er også i Heimevernet, og elsker alt som er militært. Jeg HAAAATER utstyret hans, det flyter overalt! Små og store våpendeler, kamuflasje-klær og -drikkeflasker og lignende, sekker ... Han må snart ha et eget rom til alt!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:19   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jøss! Hva gjør han med bildene? Er han morbid anlagt?

Bildene blir brukt som dokumentasjon på egne sider for slektsforskning, via DIS-Norge. Det er visst meningen at man skal kunne søke etter navnet til en eller annen slektning, som man vet er død - og "ploff" så dukker det opp bilde av gravsteinen, fullstendig navn, dato for fødsel og død og hvor vedkommende er gravlagt.

Han får pent lagre de bildene på sin egen pc, for å si det slik.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:27   #57
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Sært er det nok ikke, men gud bedre hvor mange hyllemeter med Star Wars-bøker vi har. Jeg smugler dem ut av stuen en etter en og nå står de i en kasse på soverommet.
Jeg har lovet å ikke kaste dem, og det skal jeg holde - men ikke pokker om de skal stå i stuen. I tillegg har vi tusen millioner tegneserier, men de leser jeg også - så det er greit.

Eh, jah, lego ja. Min mann og Ole Brumm sin mann er vel omtrentlig like hekta.
Akkurat nå sitter faktisk far og sønn og bygger lego. Jeg fikk beskjed om å gå etter at jeg hadde bygget Mikke Mus klubbhus.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:33   #58
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Jeg synes rollespill (ikke laiv, men Rolemaster i en Tolkienbasert verden) er sært nok i massevis.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:37   #59
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen spiller en del dataspill og så spiller han og noen kamerater rollespill ca. en gang i uka.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:48   #60
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Sært eller ikke sært - jeg blir mest imponert over hvor foretaksomme mennene deres er, jeg...

Min faller bevisstløs om på sofaen hver kveld, og jeg tror tanken på å finne energi til å ha en hobby er temmelig fjern....

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no