Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Har lekt i Photo Shop

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-06, 23:46   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har lekt i Photo Shop

...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 14-12-06 kl 15:13.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 00:11   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har lekt i Photo Shop

Det var nydelige farger, men hva er det opprinnelig bilde av?

Skriver du de ut?

Og henger de på vegg, eller ...

Jeg er glad i farger, eller riktig; fasinert av farger.

... og jeg leter etter noe å ha på veggen, men som ikke koster skjorta

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 00:21   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har lekt i Photo Shop

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Det var nydelige farger, men hva er det opprinnelig bilde av?

Skriver du de ut?

Og henger de på vegg, eller ...

Jeg er glad i farger, eller riktig; fasinert av farger.

... og jeg leter etter noe å ha på veggen, men som ikke koster skjorta

Takk for det!

Jeg har ikke tatt utgangspunkt i et foto - jeg har bare lagd det rett fra bunnen av. Jeg syns det er så moro å sitte og leke meg med farger og fasonger og se hva jeg får ut av det til slutt.

Noen ganger skriver jeg ut bildene mine - jeg bruker dem ofte til kort og små personlige hilsner til folk. Jeg har også brukt mange av dem i bloggen min - men den har vært nokså død en stund, dessverre...

Akkurat dette bildet har jeg litt lyst til å få printet ut på fotopapir og laminert, slik at jeg kan ha det på veggen -
jeg liker som sagt fargene i det så godt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 08:36   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har lekt i Photo Shop

Jeg er imponert - og er ikke så veldig bevandret i Photoshop -enda mer imponert.

Det var det jeg tenkte meg også at dette egnet seg godt for en vegg.

Flink du!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 11:12   #5
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har lekt i Photo Shop

Moro med photoshop!
Det var litt for blurry for min smak. Men fargene var nydelige.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no