Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kosebukse - hvor?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-14, 07:33   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Hva bruker dere kosebukser til? Dumt spørsmål kanskje, kos?

Er jeg rar som ikke har det?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 07:34   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Jeg kjøpte mine på G-sport, riktignok i Trysil, men jeg antar at det finnes flere.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 07:37   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Min rette velourkosebukse (i lilla) er fra HM, tror jeg. Fra år tilbake ... Eller en annen kjedebutikk. Ok, skal se i linningen på den neste gang jeg reiser meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 08:13   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Trysil, selvsagt, det står jo i et par innlegg før her.

Hvor? Jeg tolker det som om Ca dy sier vi blir twins hvis/når vi møtes i Trysil. l. Hvis det faktisk er sånn at tussebukse e er til salgs der skal jeg straks og med det samme sende noen på oppdrag for å kjøpe den til meg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 08:20   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Note to self 1: les alle innleggene i tråden før du svarer.
Note to self 2: ikke skriv innlegg på bussen uten briller og med iPhone-hansker.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 08:46   #26
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hva bruker dere kosebukser til? Dumt spørsmål kanskje, kos?

Er jeg rar som ikke har det?

Jeg har også såkalte kosebukser som jeg bruker med tilhørende overdel. Brukes før dusj om morgenen (det hender jeg ikke går rett i dusjen i helgene). Og etter dusj om kvelden, hvis jeg ikke skal rett i seng. Brukes også når jeg er syk, da liker jeg komfortable klær som passer både i og utenfor sengen (bruker ikke pysjamas). Og når jeg vasker huset, det er såpass kjedelig at jeg prøver å kompensere med klær som har mye komfort (og stor bevegelighet).

Synes ikke du er rar som ikke har det. Har du badekåpe? Det kunne sikkert gjort mye av samme nytta for meg, bare at jeg foretrekker bukse og overdel.

  Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 08:52   #27
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Jeg synes det er veldig deilig å få skifte fra jobbtøy til mer komfortable klær når jeg kommer hjem fra jobb, og da finnes kosebuksen frem. Og på hytta, selvsagt, der bor jeg i behagelige klær.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 09:19   #28
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

I likhet med Adrienne liker jeg også å skifte fra jobbtøy til mer komfortable klær når jeg kommer hjem om ettermiddagen. Jeg liker ikke å svinse rundt hjemme i dressbukser all den tid jeg har småbarn som setter sitt flekkvise preg på omverdenen. Dermed er kosebukser, altså veldig behagelige bukser, løsningen. Det er nok grunnen til at jeg liker de rette fra B-young, fordi de ser ut som bukser og ikke som joggebukser.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 09:20   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hva bruker dere kosebukser til? Dumt spørsmål kanskje, kos?

Er jeg rar som ikke har det?

Jeg har heller ikke, aldri hatt heller.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 10:30   #30
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Ellos har kosebukse med rette ben og uten jakke. Andre farger.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 11:12   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hva bruker dere kosebukser til? Dumt spørsmål kanskje, kos?

Er jeg rar som ikke har det?

Jeg er hjemmeværende. Jeg går i slike hjemme hver dag, typisk om morgenen, og i kjole de gangene jeg slipper ut av hus. Enten, eller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 12:51   #32
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Dere som har bukser fra Cubus, blir de ikke fryktelig nuppete? Mine holder seg fine et par dager, men etter det er hele buksa full av nupper.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 13:07   #33
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Mine bukser fra Cubus blir nuppete etter å ha brukt dem en tid, men ikke etter ett par dager, nei.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 20:03   #34
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er hjemmeværende. Jeg går i slike hjemme hver dag, typisk om morgenen, og i kjole de gangene jeg slipper ut av hus. Enten, eller.

Akkurat som meg, men jeg er i jobb. Kjole/skjørt og noen ganger jeans på jobb, alltid kosebukse hjemme.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 20:04   #35
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Isrose, her.

Dere som har bukser fra Cubus, blir de ikke fryktelig nuppete? Mine holder seg fine et par dager, men etter det er hele buksa full av nupper.

Den lysegrå har ikke en eneste BUP etter lang tid (år?), den mørkegrå fikk ganske fort nupper.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 20:07   #36
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Jeg har også en lys grå, og den er litt blankere i stoffet enn de andre, og mye mindre nuppete.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 20:10   #37
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Isrose, her.

Dere som har bukser fra Cubus, blir de ikke fryktelig nuppete? Mine holder seg fine et par dager, men etter det er hele buksa full av nupper.

Jo, den nupper etter første vask. Så det er en skikkelig hjemmebukse.

Jeg har en dyrere variant av den, som ikke nupper. MCDX. Dog ikke like god.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 20:41   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Jeg har også såkalte kosebukser som jeg bruker med tilhørende overdel. Brukes før dusj om morgenen (det hender jeg ikke går rett i dusjen i helgene). Og etter dusj om kvelden, hvis jeg ikke skal rett i seng. Brukes også når jeg er syk, da liker jeg komfortable klær som passer både i og utenfor sengen (bruker ikke pysjamas). Og når jeg vasker huset, det er såpass kjedelig at jeg prøver å kompensere med klær som har mye komfort (og stor bevegelighet).

Synes ikke du er rar som ikke har det. Har du badekåpe? Det kunne sikkert gjort mye av samme nytta for meg, bare at jeg foretrekker bukse og overdel.

Jeg har ikke kosebukse, men ønsker meg en til det formålet du beskriver. For eksempel nå. Jeg sitter i sofaen under ullpledd og fryser, fyr på peisen, Broen på tv og føler meg ikke helt i form.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 20:55   #39
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Ah, da skal jeg kjøpe en lysegrå. Takk!

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 21:09   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse - hvor?

Min kosebukse bor på hytten. Sånn fra B-young, så klart.
Jeg har også en Janus ullfrotte som er superdeilig. Mulig jeg må prøve Kari Traa sin ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no