Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Reise kollektivt til Sinsen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-13, 10:11   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Reise kollektivt til Sinsen

Jada, nå skal jeg, blottet for retningssans og praktisk tenking, på tur igjen. Jeg må befinne meg på Sinsen i femtiden i dag. Hvordan kommer jeg med dit fra sentrum?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 10:12   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise kollektivt til Sinsen

Det kommer jo litt an på hvor på Sinsen du skal, men T-banen (Ringen) til Sinsen er vel det opplagte valget.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 10:13   #3
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise kollektivt til Sinsen

Takk for svar! Kjøper man billett på forhånd? :kjører aldri kollektivt:

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 10:14   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise kollektivt til Sinsen

Ja. Det er automater på stasjonene, og de tar kort.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 10:15   #5
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise kollektivt til Sinsen

Takk igjen. Jeg pleier vanligvis å bruke elleveåringen som veiviser, hun finner alltid fram overalt. Men i dag er hun ikke med.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 10:17   #6
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise kollektivt til Sinsen

Du kommer deg forresten til Sinsen begge veier, bare det står Ringen på banen. Sånn for sikkerhets skyld.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 10:21   #7
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise kollektivt til Sinsen

Kjekt å vite. Jeg liker egentlig å reise alene, det er det rareste, men jeg eier ikke retningssans eller evne til å orientere meg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 11:20   #8
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise kollektivt til Sinsen

Prøv Ruters reiseplanlegger på ruter.no.
Der kan du legge inn adresse fra og til og ønsket ankomst.

Husk å ta på deg skilt med "Jeg reiser alene", så er det sikkert mange som vil passe godt på deg.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 11:22   #9
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise kollektivt til Sinsen

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Prøv Ruters reiseplanlegger på ruter.no.
Der kan du legge inn adresse fra og til og ønsket ankomst.

Husk å ta på deg skilt med "Jeg reiser alene", så er det sikkert mange som vil passe godt på deg.

Det skulle jeg hatt!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 16:16   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise kollektivt til Sinsen

Hvis du skal litt lenger ned på Sinsen, ned mot Carl Berner, kan det lønne seg å ta trikken. Spørs jo også hvor du reiser fra.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no