Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-14, 14:30   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Jeg tror det er denne:
http://www.dell.com/no/bedrifter/p/xps-13-9333/pd

Knappe 1,4 kg. Det er en "bedrifts-PC" ser jeg. Har fått den på jobben.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 14:52   #22
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Ja, den så jeg. Men den står bare på bedrift.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 15:41   #23
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Min datter har hatt MacBook pro i 3 år, ingen problemer overhodet. Hun er superfornøyd!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 15:52   #24
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

For meg er det en markant forskjell mellom Mac og pcer i samme prisklasse, men jeg kan jo ha hatt uflaks. Kjæresten min har en pc til rundt 15.000,- (som er ca det samme som jeg betalte for min MacBook Pro), og han har ingen problemer i det hele tatt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 19:20   #25
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Denne testen snakker iallfall pent om Mac: http://www.lydogbilde.no/test/apple-11-macbook-air

Når jeg leser om de ulike brettene/pc'ene, så er jeg iallfall sikker på at jeg ikke skal ha et nettbrett. Det vil ikke være det som fyller mine behov. Så et skritt videre har jeg iallfall kommet.

Veldig glad for at dere deler erfaringer

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 19:26   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Jeg har hatt Mac i 3.5 år nå, og har ikke hatt andre problemer enn at et lynnedslag tok knekken på Mac Minien min. Men det er jo ikke Macen sin feil. Vi har også ipader og iPhoner, og har aldri hatt noen problemer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 19:32   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Mannen min var i utgangspunktet Apple-motstander. Han er dataingeniør og bruker kun PC i jobbsammenheng. Men her på hjemmefronten har han innrømmet at Appleproduktene jeg først dro inn i hus banker resten på problemfri drift, brukervennlighet og kompatibilitet. iMacen nærmer seg tre år, min nåværende MacBook er to år, de har aldri knirket et sekund. I tillegg har vi de siste årene hatt en del iPod'er, iPad'er og iPhone'er i bruk, uten problem.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 20:22   #28
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror også mange sammenligner type billige laptoper med mac og det er jo selvsagt urettferdig. Man får jo stort sett det man betaler for og en HP til 1999,- er ikke heeeelt det samme som en til 12999,- for eksempel.

For meg som bruker InDesign og Photoshop mye er macen bedre, men til vanlig kontorjobbing er det ikke nødvendigvis noe poeng. Det er dog helt uproblematisk med Office på mac, er min erfaring.

Dette er et veldig viktig element. For mange som har gått til Mac, så har de gjerne gått til en maskin som er langt dyrere enn det de har hatt tidligere.

Spesielt i henhold til dem som frakter pc-en mye med seg, så er det noe billige pc-er for forbrukermarkedet egentlig ikke er bygd for å tåle. Det er svært store forskjeller i konstruksjonen, materialkvaliteten, testingen under utvikling og etter produksjon etc etc.

F.eks. den typiske konsument-pc-en har innmaten pakket inn i et plastikkskall. Tar man en mer påkostet bedriftsmaskin vil man under det ytre skallet (som selv om det er plastaktig gjerne er forsterket med karbonfiber eller glassfiber) gjerne finne en magnesiumramme).

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 20:25   #29
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Dattera mi på 17 har hatt macbook pro i 3,5 år. Vi har skifta batteri 2 ganger, lader 1 gang og harddisk 1 gang. Nå er den kaputt igjen...

Min MBP er riktignok fem år gammel nå, så jeg gidder ikke gjøre noe med den, men den skulle nå egentlig hatt sitt tredje batteri.

At disker tar kveld er bare noe man må regne med uansett hvilken pc man velger.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 20:35   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Inge automatikk i at det ene er bedre enn det andre. Jeg har jobbet på begge deler og for øyeblikket har jeg PC hjemme og Mac på jobben, og en del idingser ved siden av. Det er like mye (eller like lite) tull med PCen som Macen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 20:36   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Jeg vil si at det er sant at en Macbook eller en iMac er mindre problematisk enn en tilsvarende PC-løsning, rent statistisk. Baserer dette med erfaring gjort på jobb etter å ha vært med å drifte hundrevis av hver sort, i flere år. Vi opplever omtrent ikke problemer med Macene i forhold til PCene. Hvordan det er med pader, telefoner og lignende har jeg ingen formening om.

Jeg har både en 2 år gammel Mac book pro og en 3,5 år gammel Macbook. Begge deler har vært problemfrie om man ser bort i fra at poweret (ladeledningen) har gått i stykker en gang. De to IMacene vi har har jeg aldri opplevd noe tull med.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 21:00   #32
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Jeg har nettopp byttet fra PC til MacBook Air på hjemmefronten og er foreløpig veldig fornøy med brukervenneligheten. Jeg har kjøpt officepakke, men den inneholdt ikke outlook, og jeg er ikke helt fornøyd med det innebygde e-postprogrammet. Det er dessuten en del hurtigtaster som er litt annerledes enn på PC og det tar seg jo litt tid å lære seg. Men summen er at jeg foreløpig er strålende fornøyd med å ha byttet. Jeg fikk anbefalt MacBook Air til min bruk av to forskjellige personer, som er gode på IT som både er vant til PC og Mac og ikke har noen grunnleggende preferanser den ene eller den andre veien.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 21:13   #33
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Kan jeg spørre hva som er "din bruk", Gaia, siden du har fått råd fra uhildet hold?

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 21:16   #34
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Spesielt i henhold til dem som frakter pc-en mye med seg, så er det noe billige pc-er for forbrukermarkedet egentlig ikke er bygd for å tåle. Det er svært store forskjeller i konstruksjonen, materialkvaliteten, testingen under utvikling og etter produksjon etc etc.

F.eks. den typiske konsument-pc-en har innmaten pakket inn i et plastikkskall. Tar man en mer påkostet bedriftsmaskin vil man under det ytre skallet (som selv om det er plastaktig gjerne er forsterket med karbonfiber eller glassfiber) gjerne finne en magnesiumramme).

Hovedgrunnen til at jeg leter etter ny maskin, er nettopp at jeg vil ha noe som er lettere å dra med seg. Mener du at MacBook Air er en typisk konsumentmaskin som ikke er ment til å fraktes, eller er det du sier at jeg kan regne med at den tåler noe mer flytting enn rimeligere maskiner?

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 22:46   #35
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Hovedgrunnen til at jeg leter etter ny maskin, er nettopp at jeg vil ha noe som er lettere å dra med seg. Mener du at MacBook Air er en typisk konsumentmaskin som ikke er ment til å fraktes, eller er det du sier at jeg kan regne med at den tåler noe mer flytting enn rimeligere maskiner?

I sitt segment er nok MAcbook Air bedre enn de fleste konsumentmaskinene.

Men det er noen andre forskjeller også mellom konsument og bedrift. Ser jeg på de fire siste pc-ene jeg har hatt, har standardgarantien vært med 3 år "på-stedet"-service. På to av maskinene har det etter hvert blitt problemer med skjermen - da kom tekniker på kontoret eller hjem til meg for å fikse det.

Jobbmessig kjøper vi alltid pc-er som har på-stedet-service og tillegget for dette er nødvendigvis ikke så stort, eller at det faktisk er standard og inkludert i prisen. Apple har sin AppleCare-løsning, men som på langt nær blir like bra og blir dyr sammenlignet med hva en del av pc-produsentene har enten som standard for en del av sine modeller eller som tilleggsopsjon.

On-site-service har de kun for iMac, og i ganske begrenset dekningsområde i Norge slik jeg har forstått det. Dette handler nok også om at maskinene er konstruert på en slik måte at on-site blir egentlig blir veldig vanskelig.

Poenget - en ting er sjansen for det oppstår problemet. En annen ting blir hvordan problemer løses.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-14, 22:51   #36
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Mitt bruk er primært studier, noe hjemmekontor, billedredigering, streaming av filmer og serier og ellers andre private greier. Jeg må ha med maskinen en del, blant annet på forelesninger, og ønsket meg derfor noe solid, men samtidig lett. Jeg har dessuten ikke behov for å tilpasse den veldig, og foretrekker en "reads to go"- maskin. Jeg vil ikke ha spill på min maskin, det får barna bruke andre maskiner til.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 00:08   #37
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Hovedgrunnen til at jeg leter etter ny maskin, er nettopp at jeg vil ha noe som er lettere å dra med seg. Mener du at MacBook Air er en typisk konsumentmaskin som ikke er ment til å fraktes, eller er det du sier at jeg kan regne med at den tåler noe mer flytting enn rimeligere maskiner?

Jeg tror du ville vært veldig fornøyd med MacBook Air. Absolutt egnet til å drasses rundt på i veske, og den tåler det utroligste. Har jeg hørt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 01:17   #38
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror du ville vært veldig fornøyd med MacBook Air. Absolutt egnet til å drasses rundt på i veske, og den tåler det utroligste. Har jeg hørt.

Har også hørt at den tåler litt av hvert. Den tåler visstnok å ramle i gulvet opp til flere ganger, som følge av at eieren har sovnet med den på magen og så snudd seg i søvne.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 07:04   #39
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Jeg har nettopp kjøpt en 13" macbook air, etter at min gamle acer bestemte seg for å bruke et kvarter på å slå seg på. Betalte 7000 kr for den hos Elkjøp. (Dagssalg, men de er forøvrig billigere enn apple sine butikker til vanlig også. )

Noe må jeg lære på nytt, men det aller meste funker knirke fritt. Her har vi 4 ipader, og to iphone, en macbook pro, alt er over tre år, og har fungert feilfritt. Telefonen min går i gulvet flere ganger i uka, men med et godt deksel går det bra.

Macen konverterer mine skrevne dokumenter til office, så så langt har jeg ikke hatt behov for office pakken. Skal se mer på akkurat det. :-)

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-14, 07:04   #40
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Vi kjøpte vår første Mac etter å ha vært veldig aktive pc brukere i mange år. Kan ikke si jeg er imponert. Det har vert mye feil på den. Ikke noe vi ikke har klart å fikse opp i selv. Men mer enn hva jeg er vant til med helt nye PCer.

Når jeg skal kjøpe pc holder jeg meg unna Acer og packard Bell som en enkel regel. Har ingen gode erfaring med de. Jeg synes Dell har gode PCer og man kan sette opp pc etter spesifikasjoner man ønsker selv.

Jeg har en Samsung 13" nå som fungerer veldig greit men jeg synes 13" er alt for liten til bilderedigerin.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no