Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 15:27   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Pil

HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Får man tak i det noe sted? Gjerne i litt større pakning, trenger noen liter.

Trenger veldig snart... (Har omgangssyken i hus, så å lage selv er ikke et alternativ.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 15:28   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Ja, har de ikke vaffelrøre på boks fra Tine? Jeg tror den heter Nå, og fåes vel i større butikker? Jeg har aldri prøvd den selv, så kan ikke gå god for smaken, men jeg tror jeg har sett det. I kjøleavdelingen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 15:32   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Takk for svar!
De er vel ikke så store, hadde kanskje håpet det var mulig å få tak i større pakning men det spørs nok om det lar seg gjøre.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 15:55   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Du kan ikke bruke den posen fra toro da? Vaske deg godt på henda før du blander i vannet?

Ingen som kan lage for deg da?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 15:57   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Har ikke NÅ vaffelrøren gått ut av produksjon da? Lenge siden jeg har sett den.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:02   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Du kan ikke bruke den posen fra toro da? Vaske deg godt på henda før du blander i vannet?

Ingen som kan lage for deg da?

Som vanlig er det vanskelig å få delegert bort oppgaver, alle er jo så forbaskede travle og har alskens unnskyldninger. Så da fikk jeg plutselig den ENE oppgaven jeg hadde sagt fra meg også... Det var dagens hjertesukk.

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Har ikke NÅ vaffelrøren gått ut av produksjon da? Lenge siden jeg har sett den.

Ikke si det da. Hadde belaget meg på det jeg nå.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:25   #7
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Er det ikke Mølleren som har slik i store pakker, som man bare tar vann i? Går det bra?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:43   #8
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Man får 1 kgs pakninger som bare skal blandes ut og som lages på 3 minutter, har sett det på Meny blant annet.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 17:20   #9
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.863
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

NÅ finnes, jeg så den i coop ekstra igår

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:55   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Ja, NÅ finnes fortsatt. Men det var ganske små forpakninger når man skal ha endel vafler.

Endte opp med å kjøpe Toro vaffelmiks og flytende melange som vaffelstekerne fikk blande sammen. Gikk fint det.

Og så var det jo selvsagt en gluping som sier når vi står der at han jobber jo innenfor storhusholdning så han kunne jo ordnet vaffelrøre for oss.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 22:05   #11
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Og så var det jo selvsagt en gluping som sier når vi står der at han jobber jo innenfor storhusholdning så han kunne jo ordnet vaffelrøre for oss.

Selvfølgelig kunne han jo ikke si det tidligere. Da slapp han jo.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no