Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Svenskehandel - hva kjøper man?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-15, 13:38   #61
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Kan jeg trekke opp denne tråden igjen?

Hvordan er det med sportsklær, vitaminer og kosttilskudd? Proteinshaker og slike "sjokolader" som måltider? Er det billig? Jeg leter etter joggesko, allværsklær, regntøy, treningsbukser og slikt.

Jeg skal til Strømstad. Jeg synes å huske at det er et enormt varehus et eller annet sted med fabrikkutsalg på klær og alt mulig under samme tak. Leste at man reiste dit og gikk flere dager i varehuset for å se på alt. Men nå finner jeg ikke noe om det på nett.

Noen som kan anbefale kjøpesenter mellom Svinesund og Strømstad - noen timer mot Gøteborg går også bra.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 13:44   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

På Nordbysenteret er det mange sportsklærbutikker med gode priser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 13:52   #63
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.838
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Hvis du liker å lage is selv, så er søtet, kondensert melk under halv pris av hva du betaler på Meny.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 13:55   #64
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.505
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Cola på boks og markkur. Og øl hvis jeg gidder systembolaget, de har stort utvalg og jeg har ølglad mann.

Og kjøttdeig og bacon som lider samme skjebne som Candy sine ting.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 14:15   #65
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Takk for svar. Jeg ser at Gymgrossisten, som er en norsk nettbutkk, har forbausende lave priser. 40 kroner mer for en stor boks proteinpulver. Det er ikke verd å fylle bilen med proteinpulver da. Hvis dere ikke vet om noen spesielt billige utsalg?

Har noen kjøpt billig energidrikk med 0 kalorier? Så det i en blogg, men finner ikke det igjen nå. Typisk.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 14:45   #66
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.207
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Har noen kjøpt billig energidrikk med 0 kalorier? Så det i en blogg, men finner ikke det igjen nå. Typisk.

Energidrikk med 0 kalorier er en selvmotsigelse.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 16:20   #67
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.045
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Hvis vi finner overnatting i Halden/Fredrikstad området, skal vi ha en dag over grensa (i forbindelse med ferien) og da blir det handling av bacon, litt andre kjøttvarer, gluten/melkefrie tørrvarer (i søkk og kav, utvalget er MYE bedre og billigere) brus og litt godterier.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 20:40   #68
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Var over i går og vi var på Nordbykjøpesenter.

Intersport, så kjøpte jeg tekniske treningsbukse til kr 99 og tekniske tskjorter kr 49 mm, mye salg der og på flere andre butikker på senteret.

ÖoB, Suntabletter til oppvaskmaskinen(90 stk) til kr 60, og Sun glansemiddel 750 ml til 50 kr.

Apotek, helsekost og er 110 butikker under samme tak ;-)

Kjøpte mel, sukker, krydder, gaver, middagsmat, pålegg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 22:17   #69
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Energidrikk med 0 kalorier er en selvmotsigelse.

Ser den!

Var det koffeindrikk med 0 sukker.... altså sukkerfri med et par kalorier per boks? Ikke null kalorier. Ikke Red Bull, men et spesielt billig merke som bare selges i Sverige. Huff, jeg er så glemsk. Tenker ikke på å lage et bokmerke.

Det blir Nordby senteret da. Fysj, det er kaldt i Sverige også.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 18:40   #70
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Grahamsbrød er litt luftigere og litt grovere enn kneipp. Veldig mye bedre enn svenskt brød.

Svensk brød er jo konge Jeg elsker det, og skulle ønske vi kunne ha fryser så jeg kunne hamstre brød i Sverige.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 08:35   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Svensk brød er jo konge Jeg elsker det, og skulle ønske vi kunne ha fryser så jeg kunne hamstre brød i Sverige.

Gærning! Søte greier uten hold i. Grøss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 08:44   #72
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.531
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gærning! Søte greier uten hold i. Grøss.

Jeg syns heller ikke svenskbrød er noe særlig. Syns tilogmed det brødet som det står at er usøtet er for søtt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 08:51   #73
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Vi kjøper ikke stort av spesielle ting i Sverige - vi kjøper polarbrød (under halv pris fra norsk vil jeg anta), ellers så kjøper vi bare "rart" godteri og potetgull, samt ulike kornsorter etc.

og karbonadedeig - og en spesiell type leverpostei som jeg og lillebror elsker. (den er egentlig ikke spesiell altså, men smaken er annerledes enn grov leverpostei vi finner her i landet)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 09:04   #74
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.363
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Vi ferierer nær svenskegrensen i starten av ferien, og rasker nok med oss karbonadedeig, parmesan, entrecote, glutenfritt knekkebrød (ingen av oss er allergikere, men vi elsker en spesiell sort glutenfritt knekkebrød) og smågodt. Og muligens nye vinterbukser til ungene.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 10:39   #75
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Har noen kjøpt billig energidrikk med 0 kalorier? Så det i en blogg, men finner ikke det igjen nå. Typisk.

Tenker du på Celsius?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 15:03   #76
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Tenker du på Celsius?

Ja, det må være den! Husker det var en gul boks.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 15:41   #77
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Ja, det må være den! Husker det var en gul boks.

Den finnes i mange forskjellig smaker også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 16:35   #78
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gærning! Søte greier uten hold i. Grøss.

For meg er det barndomsminner og noe jeg er vant til fra oppveksten. I helgene i alle fall.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 22:02   #79
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Røyk. Brusbokser.

Capri Sonne.
Det er såååå ett must i stooooore kvanta når vi kjører over grensen.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 22:08   #80
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.045
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenskehandel - hva kjøper man?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Røyk. Brusbokser.

Capri Sonne.
Det er såååå ett must i stooooore kvanta når vi kjører over grensen.

Blir nok noen Capri Sonne når vi drar over også ja. Ungene elsker dem, men jeg kjøper dem kun når jeg har vært over grensa.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no