Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som er kjent i Bodø?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 19:43   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Noen som er kjent i Bodø?

Jeg skal ha meg ei jobbe uke på høgskolen i Bodø i høst og lurer på om noen er kjent der?

Hvor langt er det fra sentrum (et choicehotell feks) til høgskolen?
¨Går det greit med buss? Eller kan man gå?

Noen kjekke spisesplasser (enkelt og kjapt feks italiensk)?

Noen tøffe butikker jeg bare må innom?

Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 20:57   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Fra byen til Høgskola går det buss hvert kvarter tror jeg det er. Gå kan man ikke hvis du ikke har veldig god tid

Er vel vanlige butikker her oppe, så spørs om det er noe spesielt du er ute etter.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 04:11   #3
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

hvis du liker fluebinding, så har de fluebindebutikk
Høgskolen ligger langt utfor sentrum. Enten må du sykle eller kjøre bil!
MASSE flotte turområder!!!!!!!!!!!! NYT dem

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 17:00   #4
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Høgskolen i Bodø ligger på Mørkved og det er laangt å gå til byen.
Det går ganske ofte busser,Vet at det er coop butikk,rimi,rema,dolly dimples, en italiensk resturant,pub.
Har bodd på Tverlandet i 7 år,det ligger 18 km fra Bodø og jeg kunne se til Mørkved der jeg bodde.
Nå har jeg flyttet sørover

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"

Sist redigert av Siw : 16-07-07 kl 10:55.
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 19:40   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

hvis du liker fluebinding, så har de fluebindebutikk
Høgskolen ligger langt utfor sentrum. Enten må du sykle eller kjøre bil!
MASSE flotte turområder!!!!!!!!!!!! NYT dem

Vel, fluebinding er vel ikke helt meg
Turområder kunne vært kjekt, men jeg er alene på denne jobbreisen, så det blir vel heller litt gåing i butikker tenker jeg. Er ikke så tøff at jeg går i "skauen" alene.

Blir artig å se en annen del av landet. Selv om det blir sikkert mesteparten av tiden i et auditorie.

Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 19:42   #6
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Fra byen til Høgskola går det buss hvert kvarter tror jeg det er. Gå kan man ikke hvis du ikke har veldig god tid

Er vel vanlige butikker her oppe, så spørs om det er noe spesielt du er ute etter.

Det er vel helst det at jeg har hørt at gågaten dems er innebygd under glasstak!

Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 20:12   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Det er 1 mil fra Høgskolen til sentrum.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 20:14   #8
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vel, fluebinding er vel ikke helt meg
Turområder kunne vært kjekt, men jeg er alene på denne jobbreisen, så det blir vel heller litt gåing i butikker tenker jeg. Er ikke så tøff at jeg går i "skauen" alene.

Blir artig å se en annen del av landet. Selv om det blir sikkert mesteparten av tiden i et auditorie.

Fra da jeg var mye på Mørkved husker jeg at turområdene ikke nødvendigvis er uoversiktlig skau - men mange godt tilrettelagte stier. Så en kan gå både kort og langt unna folk og boområder.

God tur opp. Jeg har vært vaskedame på "høgskola" i tre uker da jeg var 16 år. Begynner å bli noen år siden ja.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 20:46   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Hotellene i Bodø ligger i sentrum. Det er vel 1 mil fra sentrum til Høgskolen, så du må ta buss. Vet ikke nr, men alle bussene går fra sentrum, maks 5 min fra de fleste hotellene.

Det er en del butikker i sentrum (bl.a. i Glasshuset, den innebygde gågata ), men egentlig ikke mye spennende. Mest vanlige kjedebutikker. For å si det sånn; jeg synes det er mye mer spennende å handle klær når jeg er på ferie på Sortland i Vesterålen enn her i Bodø. Men det kommer jo litt an på hva du liker.

De fleste spisestedene er enkle og greie. De ligger stort sett i sentrum, de også. Hvis du vil ha noe mer enn bare det ordinære, er det vel Svendgård's du må prøve. Ligger i Dronningens gate. Ellers får du ok mat på både Kafka, Bryggerikaia (litt dyrere der), Min Plass (dvs, de har nye eiere og jeg har ikke vært der siden skiftet, men det var bra før). Jeg liker ikke Paviljongen på torget, men det er en populær plass.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 20:51   #10
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det er vel helst det at jeg har hørt at gågaten dems er innebygd under glasstak!

I allfall deler av gå-gata. Men der er det vel bare vanlige kjedebutikker.

Test ut bakt potet på MonAmi

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 22:20   #11
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

God tur opp. Jeg har vært vaskedame på "høgskola" i tre uker da jeg var 16 år. Begynner å bli noen år siden ja.

Jeg slipper heldigvis å vaske, det har jeg gjort min del av i tenårene og ja.

Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 22:26   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Jeg er jo i fra Bodø også!
Vi har jo noen spennende butikker da...syns det er stas med egen Marimekko-butikk, Friis-butikk, Bianco har vi fått også! Og en flott scrappe/smykkestenbutikk om du er av den sorten. Ellers er Hedda i Sjøgt vår dyreste klesbutikk og den er ikke kjedetilknyttet.
Mat? En Kopp på SAS hotellet, Svendgårds (kanskje litt kjipt alene..), kjøp lunsj hos Lyst På midt i Torghallen. Også har vi jo BigBite. Mye kjeder her ja...
Ellers skal vi nå alltids klare å dra deg opp på en utsiktstopp mens du er her. Det er igrunnen bare å si ifra.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 22:35   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg er jo i fra Bodø også!
Vi har jo noen spennende butikker da...syns det er stas med egen Marimekko-butikk, Friis-butikk, Bianco har vi fått også! Og en flott scrappe/smykkestenbutikk om du er av den sorten. Ellers er Hedda i Sjøgt vår dyreste klesbutikk og den er ikke kjedetilknyttet.
Mat? En Kopp på SAS hotellet, Svendgårds (kanskje litt kjipt alene..), kjøp lunsj hos Lyst På midt i Torghallen. Også har vi jo BigBite. Mye kjeder her ja...
Ellers skal vi nå alltids klare å dra deg opp på en utsiktstopp mens du er her. Det er igrunnen bare å si ifra.

Takk for kjempefint svar! Utsiktstopp høres også litt "ålreit" ut

Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 01:21   #14
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Skobutikken som ligger bak glasshuset (eller blir det fremfor?) nesten som en liten firkantet bod, der kan jeg stå lenge og sikle.

Ellers jobber min svigermor på høyskolen i Bodø, men hun jobber hovedsaklig fra avdelingen her på Mo da, men hun er mye der oppe og.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 10:06   #15
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.


De fleste spisestedene er enkle og greie. De ligger stort sett i sentrum, de også. Hvis du vil ha noe mer enn bare det ordinære, er det vel Svendgård's du må prøve. Ligger i Dronningens gate. Ellers får du ok mat på både Kafka, Bryggerikaia (litt dyrere der), Min Plass (dvs, de har nye eiere og jeg har ikke vært der siden skiftet, men det var bra før). Jeg liker
ikke Paviljongen på torget, men det er en populær plass.

Kan bare tilføye at jeg synes kafe kafka er bodøs beste kafe! God mat og deilig kaffe. Ikke gå på paviljongen på torget, det er rett og slett tragisk synes jeg.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 10:15   #16
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Skobutikken som ligger bak glasshuset (eller blir det fremfor?) nesten som en liten firkantet bod, der kan jeg stå lenge og sikle.

Ellers jobber min svigermor på høyskolen i Bodø, men hun jobber hovedsaklig fra avdelingen her på Mo da, men hun er mye der oppe og.

At jeg kunne glemme Royal Sko.

På øversiden av glasshuset. Vekk fra havet.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 10:16   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Kan bare tilføye at jeg synes kafe kafka er bodøs beste kafe! God mat og deilig kaffe. Ikke gå på paviljongen på torget, det er rett og slett tragisk synes jeg.

Lenge siden du har vært der?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 10:41   #18
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Jeg synes pavljongen har god mat og det er god kaffe der - i motsetning til kafe kafka..
SMak og behag, men jeg er en god kafegjest, så tror jeg har flere med meg når jeg sier at pavljongen er bra

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 10:53   #19
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

I vår.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 11:53   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som er kjent i Bodø?

Jeg synes Kafka har tapt seg veldig det siste året, både mtp mat og sørvis. Og jeg som helst spiser lavkarbo finner ingen ting å spise der. De kan ikke tilpasse maten heller - spurte en gang om å få en pastasalat uten pasta (alt annet i salaten var ok), men det gikk ikke an, nei.

Kaffe foretrekker jeg å kjøpe på Java (inne på Koch, 1. etasje) eller på Nykverna på torget.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no