Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-23, 08:54   #41
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Da eldste var yngre, akkurat i den alderen at han ikke lenger ville gå på dametoalett sammen med mamma, han ville klare seg selv og gå på herredoen alene. Så var vi på det lokale kjøpesenteret og han måtte på do, da ble jeg stående utenfor døra.
Så hører jeg at en dør inne på toalettet går opp, så da roper jeg høyt "HUSK Å VASKE HENDA!" Jeg hører vasken går, før døra går opp, og ut så kommer ikke guttungen, men Kjetil Rekdal, og han sier litt sånn brydd "Ja, jeg har husket å vaske henda."

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 08:55   #42
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 08:55   #43
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg skulle på et møte i mitt barndoms nabolag, og ble vist inn av en dame jeg dro kjensel på. Jeg sa hun så kjent ut, og spurte om vi kjente hverandre fra før? Hun svarte benektende, litt kort. Jeg ga meg ikke, og insisterte litt videre - var hun sikker på dette? Kanskje vi hadde gått på skole sammen? Hun ble litt irritert og svarte nei på nytt. Og flyttet seg til et annet rom.

Litt senere kom jeg på at hun hadde vært i sladderpressen som kjæresten til en kjendis for en del år tilbake.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 08:59   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.



… men altså. Jeg har konversert med en tilfeldig fyr i kantina og stilte spørsmålet: «Hva har du drevet med de siste årene, da?». Ikke så rart, før min studievenninne lett sjokkert påpekte at det var Per Orderud jeg pratet med. :gulp:

Han så jo kjent ut.

Dette gjorde morgenen min, Blondie. Fantastisk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 19:34   #45
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg skulle holde kurs, og insisterte på at jeg hadde møtt en av kursdeltagerne før. Selv da kollegaen til kursdeltagern sa forsiktig at jeg hadde kanskje sett henne på tv, så insisterte jeg at jeg husket henne godt. Googlet i pausen og hun var i finalen på jakten på kjærligheten. Helt greit, men jeg var så utrolig påståelig.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 19:45   #46
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Satt i gang gavespleis og planlagt feiring for tidligere kollegas 50-årsdag, som viste seg å være et år for tidlig. Ble avverget i siste liten.

Å herlighet, nå kom jeg på den gangen mannen og jeg troppet opp i 40-årsfeiring til noen venner en dag for tidlig. Fjeset til fruen i huset da hun åpna døra og så 2 festkledde gjester en dag for tidlig kan ikke beskrives. I hodet hennes var det jo hun som hadde bomma på invitasjonen, så hun fikk jo helt panikk stakkar.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 21:29   #47
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Dette var svigerinne, men apropos selskap: ikke inviter en haug med familie til feiring av bursdag på et hotell i gokk, og så glem å varsle kun en onkel og tante om at selskapet er avlyst.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 22:13   #48
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

I verste småbarnsperioden hadde jeg et døgn fri å var borte på et årsmøte med overnatting. Det inkluderte stor middag på kvelden. Maten ble servert og etter å ha tatt en bit av min mat bøyde jeg meg elegant over til naboen og begynte å dele opp hans mat.
Han fortalte meg, mildt forbauset at han egentlig ikke trengte hjelp……

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 22:27   #49
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Hahauffja, jeg har også troppet opp for tidlig. Bestemor til ungene var då grei at hun ville holde bursdag for minsten hos dem. Så jeg troppet opp med tre unger, pappaen, onkel, tante, og mormor og ringte på..ei uke for tidlig.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 22:39   #50
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 22:49   #51
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Ååå nå løsner det her. Jeg sendte ungene med svigermor så hun kunne levere i barnehagen. Hun skulle uansett den veien, for hun skulle til legen. Ungene var to ganske aktive små barn.
Hun var ikke så veldig fornøyd med at det var planleggingsdag i barnehagen og at hun dermed måtte ha ungene med til legen.

Og ja, jeg har faktisk gjort dette to ganger. Sendt svigermor for å levere unger på planleggingsdag.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-23, 08:35   #52
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-23, 08:36   #53
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Ikke si til frisøren: hjelp, jeg ser ut som Tore på sporet. Når frisøren er datteren til Tore Strømøy.



Jeg har en liknende:

Første dobbeltime i norsk 2. året på videregående; i første time snakker vi om hvilke bøker vi skal lese i løpet av året, og jeg sier "hva som helst, bare IKKE Herman" (som vi hadde lest både i 9. og 1.vgs).
Andre time, og læreren sier hun skal fortelle litt om seg selv "jeg er så og så gammel, fra der og der, og gift med Lars Saabye Christensen".

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-23, 08:49   #54
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

I verste småbarnsperioden hadde jeg et døgn fri å var borte på et årsmøte med overnatting. Det inkluderte stor middag på kvelden. Maten ble servert og etter å ha tatt en bit av min mat bøyde jeg meg elegant over til naboen og begynte å dele opp hans mat.
Han fortalte meg, mildt forbauset at han egentlig ikke trengte hjelp……

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-23, 17:08   #55
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

I verste småbarnsperioden hadde jeg et døgn fri å var borte på et årsmøte med overnatting. Det inkluderte stor middag på kvelden. Maten ble servert og etter å ha tatt en bit av min mat bøyde jeg meg elegant over til naboen og begynte å dele opp hans mat.
Han fortalte meg, mildt forbauset at han egentlig ikke trengte hjelp……

Man blir jo litt koko og handler på autopilot. På en langdistanseflytur med 3 mnd gammel baby påpekt min mann forsiktig at jeg kanskje ikke trengte å sitte og rugge på min egen pupp etter at babyen hadde sovnet og sov trygt i basinetten på flyet. 🙈

En venninne av meg var på kunstutstilling med en venninne av seg som sitter i rullestol og ble stående å rugge på rullestolen hvor venninnen leende påpekte at hun satt i rullestol ikke barnevogn.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-23, 23:21   #56
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Kjørte avgårde med kidsa i desember til et fell ditt eget juletre-arrangement. Parkerte på tunet på gården og syntes det var veldig stille. Bare et par østeuropeisk utseende arbeidere som gikk over tunet og glodde på forelderen med kids i baksetet. Kom til å tenke på om vi hadde tatt feil av tiden og ringte kontaktpersonen for å sjekke. Jo da. En uke for tidlig ute. God jul, liksom.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-23, 07:20   #57
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Å, hvor skal jeg begynne... Jeg er ekstremt distré og klønete, i tillegg til å være utålmodig og velge "enkle" og "smarte" løsninger, så det blir en del ulykker, særlig på kjøkkenet. Det går en del plaster, for å si det sånn. Jeg har for eksempel ikke tall på de gangene jeg har høvlet av fingertuppen på venstre pekefinger med potetskreller. Fint for meg at slike avhøvlede tupper vokser ut igjen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-23, 20:14   #58
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg tapper en del blodgivere, som nok mange vet. Det hender at vi har et litt dårlig stikk, og for å komme i mål, må man holde på nåla til man er ferdig. Så for moro skyld så hender det at vi sier at vi driver med "håndspåleggelse".
Så da min kollega sto og holdt slik, så sier jeg: Jasså, du driver med håndspåleggelse?
Kollegaen så litt rart/flaut på meg, og giver sa heller ikke noe.
Etterpå sier kollegaen til meg. Visste du ikke at h*n er prest?
Da følte jeg meg rimelig flau. (Jeg som er veldig dårlig på å huske ansikter, glemmer ikke hvem den giveren er lenger.... )

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-23, 20:51   #59
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Julaften for en del år siden kom jeg plutselig på at jeg skulle lage medisterdeig. Siden jeg ikke har kjøtthakke så brukte jeg stavmikseren. Det fikk flott og da jeg var fornøyd med konsistensen tok jeg ut stavmikseren, la den under armen for å holde den fast mens jeg renset ut medisterdeigen fra hodet. Også klemte jeg litt ekstra med armen for å holde den godt fast……
Som ved et julemirakel kappet jeg ikke AV noe. Men fy faen som jeg så ut. Og som det blødde. Og siden det var julaften og jeg ikke ville ødelegge kvelden stappet jeg bare fingrene inne i masse dopapir og holdt hard. Jeg turde ikke åpne og se før maten spist og gavene åpnet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-23, 00:14   #60
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Floksa: Seriøst? Du tuller ikke? Wow, det må ha vært vondt.

En skikkelig teit ting jeg har gjort var å fortelle dørvaktene på diskoteket jeg hadde frekventert i et år at i dag er jeg 18 år. De syntes ikke det var greit at jeg hadde lurt dem i et år, særlig ikke siden jeg jobba i oppvasken på restauranten i etasjen over. (Det egentlig teite var at jeg lurte meg inn uten å være gammel nok).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no