Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-12, 12:20   #41
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Kommer opp to profilbilder av meg, et på jobb og ett på g+, og så dette.
Mine yngre dager, samt at bilde er så lite at det nærmest er umulig å se at det er meg.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 12:20   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Jeg får opp et bilde fra FB-profilen min på det jeg heter nå, og et annet bilde med det jeg het før jeg giftet meg. Begge bildene er helt fine.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 12:42   #43
Jeenie
-in the fog-
 
Jeenie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Yste Sunnmøre
Innlegg: 140
Jeenie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Kom opp profilbilde fra Facebook, G+ og så bilder fra bloggen min. Intet jeg ikke kan stå inne for iallefall

__________________
Poden 07/07 og Lillemor 02/10
Staffeslasken 06/11
I e ikkje synnjmøring asso, berre bur her på fast basis!
Jeenie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 12:51   #44
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Ja det gjør jeg jevnlig. Er få bilder, og de fleste er ulik versjon av samme bilde brukt på jobb.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 13:15   #45
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Facebook- og twitterbildet mitt, og et par gamle bilder som ble tatt i forbindelse med noe universitetsgreier. Ellers er det et par bilder av mannen min, ett av tink, og ellers mange av navnesøstre og dess like. Og et av Kjell Magne Bondevik.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 13:16   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Når jeg søker på mitt navn, så får jeg først et bilde av meg, og så et bilde av Ru. Ellers på topp ti får jeg opp bilder av Nessie og mannen til Pingis. Og en kollega med ansiktsmaling. Jeg tror ... eller ... nei. Jeg vet ikke hva jeg tror.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 13:18   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Jeg får opp bilder fr FP, FB, Google + og litt blider som jeg har sendt inn til diverse fotokonkurranser (av barna). Det er kun jeg som har min navnekombinasjon også.
Ingen skumle bilder

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 13:26   #48
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

FB Profilen min, bilder fra fagtidskrift, bilder fra en hobbyblogg og Katta!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 14:44   #49
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

1 bilde av meg på linkedin, to bilder av barna fra lokalavisa og 7-8 bilder som jeg ikke aner hva er.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 15:33   #50
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.965
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Et surmulende bilde av meg selv fra lokalavisen () facebookbildet mitt, og så en fyr jeg ikke aner hvem er. Så kommer en del andre bilder av folk og ting jeg kjenner (til), og en masse vissvass som jeg ikke skjønner sammenhengen til i det hele tatt.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 15:51   #51
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.071
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

To bilder, et fra en åpen nettside, og ett av meg og den skjønneste klassen min, der er jeg sikkert blitt tagget eller noe. Et av arbeidsplassen min, og et av sjefen, som har samme fornavn som meg

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 15:52   #52
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

4 bilder, og ingen er meg. Ingen som har samme navn som meg heller (ulle navnet), så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg får de treffene (står ikke etternavnet med bildene der). Søker jeg med pikenavnet mitt (har enda ikke skiftet tilbake) så får jeg ingen treff.

Så søkte jeg på eldste dattera mi. Da fikk jeg bilde av en trane!! (men da jeg leste teksten er det et bilde hun har tatt, som faren min har sendt inn til nrk. )

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 15:54   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Jeg får opp profilbildene mine på Twitter, Facebook og Google+, samt noen bilder relatert til jobb. Jeg deler også etternavn med en kjent fotballspiller, så det dukker opp ganske mange av han også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 17:04   #54
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Eneste bildet som kommer opp når jeg googler navn+etternavn er et av ordføreren til noen av brukerne her inne. Googler jeg bare fornavnet mitt kommer det opp noen få bildetreff (inkl. avisbilde fra da et av barna ble født).


Sist redigert av Odelia : 06-02-12 kl 18:11.
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 17:18   #55
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Det er ei som designer klær med mitt navn, så øverst dukker det opp mengder av bilder av kule klær med ikke fullt så kule meg innimellom - først og fremst bilder fra nettsidene til jobben, bilder fra et par avisintervjuer, og etterhvert en del bilder av fb- og google+-venner. Og et hippieplatecover fra 60-tallet med ei dame med mitt navn.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 19:00   #56
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Ingen. Hvertfall ikke så langt jeg gadd å sjekke. Jeg har et veldig vanlig navn.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 19:26   #57
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Å google meg selv er drepende kjedelig. Det er kun FB profilbildet som kommer opp som faktisk er av meg.

Jeg er med i en musikkvideo da, men den kan ikke kobles til meg.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 20:40   #58
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Finner ikke bilde av meg selv, men masse annet rart, malerier, hunder mm. På side en er Julia Roberts og på side to er denne:

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 21:17   #59
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Jeg finner ikke meg, men masse av min navnesøster. Hun spiller tydeligvis rugby. Og en masse andre rare ting som ikke har noe som helst med meg å gjøre, blant annet en dritcreepy porselensdukke som bærer mitt fornavn.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:34   #60
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Har du bilde-googlet deg selv?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Finner ikke bilde av meg selv, men masse annet rart, malerier, hunder mm. På side en er Julia Roberts og på side to er denne:

Må si du har endret deg fra sist vi møttes!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no