Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-20, 10:34   #621
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Dette har jeg også opplevd flere ganger. Men da er det ofte eldre (veldig eldre) kunder og det er vel eneste måten å kommunistene på?
Selv om jeg synes det er ganske kleint å få hele historien om bleiebehov og avføringsmidler. Selv bruker jeg kun det andre apoteket når jeg skal hente medisin til meg selv. De har innestemme. Og svært få gamle kunder.

Ja er vel bare å melde seg inn i AKP om jeg skal fortsette å være kunde der

Ja, det er jo viktig å få riktig informasjon fra kunden, men tenker det er flere måter å gjøre det på enn å gjenfortelle alt med høy stemme for å få bekreftet at en har hørt riktig.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 14-10-20, 10:40   #622
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det forstår jeg godt. Håper Mellomste får samme gleden av dem som jeg hadde som tenåring.

Mellomste har lest den før og vet hvorfor hen vil ha dem.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjøper gjerne Asterix og Pondus, hvis du bestemmer deg for å kvitte deg med dem.

(Og dette er grunnen til at vi ikke kan flytte, ever. )

Jeg hører deg. Dette huset er stappfullt av alskens rare ting helt fra Heltens besteforeldre bodde her og til i dag. Jeg kommer med en selge/gi-bort-tråd når vi har blitt enige.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-10-20, 10:58   #623
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Skypemøte midt i tiden jeg er sulten og vil ha lunsj

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 14-10-20, 17:56   #624
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Hodepine.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 10:47   #625
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg er skikkelig sur på svigerinna mi. Snuppa har konfirmasjonsfest på lørdag. Vi holder den på et lukket rom i en restaurant. I går sendte hun beskjed om at de ikke kommer fordi de "ikke vil menge seg med å mye Oslo-folk siden vi har så mye smitte". Personene fra Oslo som kommer til å være tilstede på festen er hennes egen mor (som hun omgås hele tiden), broren hennes, meg og våre to barn (hvorav den ene er konfirmanten). Mannen hennes jobber i en kunderettet stilling i Oslo og er der hver dag. I forrige uke la hun ut masse bilder fra en shoppingtur på et kjøpesenter ... i Oslo.

Kan hun ikke bare si at hun ikke gidder å komme i noen konfirmasjon?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 10:55   #626
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg irriterer meg kraftig over mitt driftige selv, som tydeligvis fant et veldig godt sted å legge luer, votter, ullsokker i våres. Jeg finner det ikke!

Ikke har jeg råd til å erstatte det heller. For et nek jeg er.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 11:03   #627
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Hodepine.

Oppdater til migreneanfall i går kveld. Jeg er ikke i vater i dag.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 11:06   #628
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg irriterer meg kraftig over mitt driftige selv, som tydeligvis fant et veldig godt sted å legge luer, votter, ullsokker i våres. Jeg finner det ikke!

Ikke har jeg råd til å erstatte det heller. For et nek jeg er.

Føler med deg. Leita i fjor etter noe jeg visste jeg hadde, men ikke sjans at jeg fant det. Dukka opp sesongen etter.

Med påskepynten?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 11:17   #629
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Herlighet, Tjorven, det er bra sært!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 11:20   #630
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Kroppen min , den har falt fullstendig sammen i år og jeg orker snart ikke mer. Noen som vil bytte kropp?

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 11:21   #631
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Tjorven, så utrolig kjipt gjort.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 11:25   #632
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Chablis.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 11:53   #633
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Tjorven: Det var utrolig dårlig gjort

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 11:59   #634
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg hadde ikke blitt særlig blid av hun svigerinnen jeg heller. Dårlig gjort!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 12:04   #635
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Takk. Det hjelper å få litt støtte. At svigerfar med kone (begge i feil alder og med masse tilleggssykdommer) ikke tar sjansen på å reise fra øya i havgapet i Nord-Norge har jeg forståelse for. Men at svigerinne i 30-årene uten andre skavanker enn vondt i viljen og som bo i en nabokommune ikke kan/vil komme mener jeg er sært.

Men sånn har det alltid vært. Mannen min bare trekker på skuldrene og er godt fornøyd med at hele min familie kommer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 12:27   #636
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Tjorven, så dårlig gjort!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 12:35   #637
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Skjønner godt at du blir frustrert og skuffet Tjorven. Akkurat det der synes jeg var dårlig gjort.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 12:51   #638
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Det var jo en ekstremt dårlig unnskyldning, Tjorven.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 13:44   #639
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Enig med de andre at det er skikkelig kjipt gjort, Tjorven.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-10-20, 13:48   #640
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg irriterer meg kraftig over mitt driftige selv, som tydeligvis fant et veldig godt sted å legge luer, votter, ullsokker i våres. Jeg finner det ikke!

Ikke har jeg råd til å erstatte det heller. For et nek jeg er.

Oppi en bag eller en boks? Fordi det var lenge til det skulle brukes?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no