Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Strand i nærheten av offentlig kommunikasjon Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-20, 18:36   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strand i nærheten av offentlig kommunikasjon Oslo.

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

For en bra tråd! Min eldste kan bruke tipsene her. Hvordan ligger det an med maneter på Oslo-strendene for tida? Er det noen av dere som har ferske observasjoner fra strender med lite maneter?

Det er helt greit å kalle meg treig nå. Jeg leste ditt innlegg sitert her og tenkte at det er da aldri brennmaneter i Bunnefjorden i juni. I år er det tydeligvis feil. Jeg stupte uti midtveis mellom Ingierstrand og Bekkensten. Uten å se etter maneter. Det svir. Jeg så mange små brennmaneter da jeg satt på berget etterpå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 22:48   #22
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strand i nærheten av offentlig kommunikasjon Oslo

Det var vanvittig mye brennmaneter i Oslofjorden i helga, også i Bunnefjorden. I kveld var det bare en der jeg badet i Bunnefjorden.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-20, 23:27   #23
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strand i nærheten av offentlig kommunikasjon Oslo

Takk for info Nooria, da prøver jeg igjen i morgen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 10:13   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strand i nærheten av offentlig kommunikasjon Oslo.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er helt greit å kalle meg treig nå. Jeg leste ditt innlegg sitert her og tenkte at det er da aldri brennmaneter i Bunnefjorden i juni. I år er det tydeligvis feil. Jeg stupte uti midtveis mellom Ingierstrand og Bekkensten. Uten å se etter maneter. Det svir. Jeg så mange små brennmaneter da jeg satt på berget etterpå.

Er det fint å bade langs stripa der? Kanskje mindre folkemasser enn strendene langs mosseveien?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 20:25   #25
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strand i nærheten av offentlig kommunikasjon Oslo.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det fint å bade langs stripa der? Kanskje mindre folkemasser enn strendene langs mosseveien?

Det er færre folk, selv om det kommer flere hvert år som går. Noen steder er det lett å stupe/hoppe ut og å komme seg opp, andre steder mer krøkkete. Jeg har mitt faste område og har hatt det siden 1983.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no