Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatting ved Gaustatoppen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-20, 22:18   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overnatting ved Gaustatoppen

Kan noen anbefale et overnattingssted ikke altfor langt fra Gaustatoppen?

Vi skal være der én natt før vi reiser videre neste dag. Vi er fire voksne (jeg, mannen, to store ungdommer). Bør ha to hotellrom, men det avhenger av pris. Kan bo på samme rom dersom sengene er greie for alle fire, og hvis det er vesentlig billigere.

Det er greit om det ikke koster en formue, men det skal vel litt til på norske hoteller. Trenger forresten ikke være hotell, men det MÅ være rent, og det må være sengetøy og håndklær der.

Det er snakk om en natt i midten av juli.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 22:32   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Jeg mener å ha hørt at Tuddal Høyfjellshotell er fantastisk. Hvis ikke så er det Gaustadblikk som ligger rett ved. Du kan også sjekke Rjukan hytteby som er koselige små hus som ligger rett ved Rjukanbadet. Airbnb kan også være noe å sjekke.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 22:34   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Tusen takk for mange tips!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 22:37   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Tuddal høyfjellshotell er fullbooket.
Gaustablikk koster 4200.

Skal sjekke hyttebyen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 22:42   #5
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Jeg sov ganske enkelt i telt ved Stavsro. Ved å komme kvelden før slapp jeg parkeringskaoset.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 22:53   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Vi har leid leilighet på finn. Må ha med sengetøy.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 22:54   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.730
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Hotellet er latterlig dyrt. Jeg har flere ganger overnattet på vandrerhjemmet rett ved siden av, Kvitåvatn fjellstue. Enkel standard, men hyggelig. Spør om å få rom med utsikt til toppen. https://www.kvitaavatn.no

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 23:05   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hotellet er latterlig dyrt. Jeg har flere ganger overnattet på vandrerhjemmet rett ved siden av, Kvitåvatn fjellstue. Enkel standard, men hyggelig. Spør om å få rom med utsikt til toppen. https://www.kvitaavatn.no

Ikke dumt!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 23:21   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Kvitåvatn så flott ut! Og mye billigere enn Gaustadblikk.

Mannen fant noe annet som så bra ut: Den lykkelige sportsmann. Bildene var delikate og prisen omtrent som på Kvitåvatn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 04:07   #10
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.777
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Har vært på Kvitåvatn fjellhytter, bra standard, tre soverom. De ligger over gata for Gaustablikk. Vet ikke pris, da. Ellers er det en del som har leilighet som «hytte» nede i byen, så kan godt hende airbnb kan være en mulighet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 08:16   #11
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.235
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Vi spiste på den lykkelige sportsmann i fjor. Bra renhold og delikat innredning i fjell lodge stilen. Vi spiste pizza, den var grei nok.

Jeg kommer aldri til å overnatte på Gaustablikk hotellet igjen, har aldri noensinne vært på et hotell der man konstant føler seg lite velkommen. Først vil de innlosjere oss i leilighet med lav standard, deretter får vi ikke spise i restauranten fordi vi ikke hadde reservert på forhånd, men den lykkelige sportsmann er heldigvis ikke langt unna. Det toppet seg for meg da det ikke var mulig å få bord til frokost fordi alle bordene hadde reservasjon fra kvelden før. Etter å ha ventet i 40 min fikk vi omsider et bord. Og spaet deres har standard fra 1980.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 09:08   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Oi. Det var ikke bra. Mannen fant et kjempetilbud på Gaustablikk, men nå ble jeg usikker her.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 09:10   #13
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tuddal høyfjellshotell er fullbooket.
Gaustablikk koster 4200.

Skal sjekke hyttebyen.

Da var jeg heldig. I slutten av mai booket jeg leilighet i 2 netter første helg i juli til 2780.

Hvis man driver med Stolpejakten, ser jeg at det ligger en del stolper ved Kvitåvatn.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 09:27   #14
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.235
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Oi. Det var ikke bra. Mannen fant et kjempetilbud på Gaustablikk, men nå ble jeg usikker her.

Selve hotellrommet vi fikk når jeg insisterte, var god standard med nydelig utsikt mot Gaustatoppen. Bare husk på å reservere plass i restauranten om dere tenker å spise der, da har dere også bord til frokosten dagen etter.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 09:32   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 09:47   #16
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Jeg bodde på Gaustablikk med barna et år. Rommet var ok, vi sov tre på samme rom. Maten var bra (buffet som passet for mor med barn), men spa-området er skikkelig 80-talls. Det var veldig mye pensjonister der, pianist som spilte samme sanger om igjen og om igjen under middagen. Det var lettvint å bo der og gå på Gaustatoppen, vi tok buss direkte fra hotellet opp til utgangspunktet ved Stavsro. Greit å være obs på at det er kø for å komme med bussen på godværsdager, tilbake til hotellet var det også kø for å få bli med buss, så underdimensjonert transporttilbud på de mest populære dagene.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 09:50   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.730
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Hotellet er gammelt, men helt ok. Jeg ville aldri prioritert å bo der om jeg betalte selv. (Jeg er mye i området ifbm jobb).

Rjukan hytteby er hyggelig, men jeg liker å sove oppe på fjellet. Deilig luft, magisk område, fine ruslerunder.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 10:32   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg kommer aldri til å overnatte på Gaustablikk hotellet igjen, har aldri noensinne vært på et hotell der man konstant føler seg lite velkommen. Først vil de innlosjere oss i leilighet med lav standard, deretter får vi ikke spise i restauranten fordi vi ikke hadde reservert på forhånd, men den lykkelige sportsmann er heldigvis ikke langt unna. Det toppet seg for meg da det ikke var mulig å få bord til frokost fordi alle bordene hadde reservasjon fra kvelden før. Etter å ha ventet i 40 min fikk vi omsider et bord. Og spaet deres har standard fra 1980.

Haha, så gøy (eller egentlig ikke, da) at du sier dette. En kveld på nittitallet så overnattet jeg her med et britisk band jeg kjente, og da jeg og venninna mi dukket opp til frokost dagen etter ble hovmesteren dritstressa over at vi hadde sneket til oss en natt og nå snek oss til frokost. Heldigvis besto bandet av innmari mange personer, og alle gikk sammen om å gjøre det vanskelig for hovmesteren å telle. Men jeg husker det ikke som et veldig imøtekommende sted, nei. Flott utsikt har de! Og det føltes unektelig litt "The Shining" ut å kjøre langt oppi gokk der.

(jada, det var en skikkelig I'm with the band-historie)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 10:41   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Vi fikk en natt for ca 2000 kr, for alle fire inkl frokost (det lønnet seg siden Den lykkelige.. ikke er inkl frokost.) Så det slo vi til på. Kunne tenkt oss en natt til, men det var fullt. Vurderer en natt på Den lykkelige.. da. Kunne tenkt meg å se Rjukan. Har ikke noe forhold til det stedet annet enn historisk. Men det er et tungtvannsmuseum eller noe, ikke sant? Vemork?


Sist redigert av Hyacinth : 22-06-20 kl 10:56.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-20, 10:45   #20
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overnatting ved Gaustatoppen

Rjukan og Vemork anbefales! Dere må dra innom Vemork og besøke museet der. Det er interessant historie, om tungtvann og om industrien i området. Krigshistorie selvfølgelig.

Det fins klatrepark og dere kan gå Sabotørstien. Dette har vi ikke gjort, men har til gode til neste Rjukantur.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no