Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan slette forslag i rullegardina i Google Chrome?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-13, 17:11   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan slette forslag i rullegardina i Google Chrome?

Når jeg skriver feks en a i menylinja i Google Chrome kommer det opp forslag til sider jeg har søkt på i det siste som begynner på a.

Hvordan får jeg bort disse?

Har kjørt CCleaner for Google Chrome også..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 18:04   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan slette forslag i rullegardina i Google Chrome?

Hadde selvfølgelig ikke Chrom på denne pcen. Men på firefox kan man når gardinen kommer opp ta piltasten ned og så slette.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 20:06   #3
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan slette forslag i rullegardina i Google Chrome?

Hvis du trykker ctrl + shift +del så kommer det opp valg for å slette nettleserloggen, hvertfall. Hvis du ikke vil slette hele loggen, så vet jeg ikke.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 20:08   #4
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan slette forslag i rullegardina i Google Chrome?

Hvis du trykker på den knappen til høyre for adresselinja som har tre streker, så velger innstillinger fra rullegardina, og så 'vis avanserte innstillinger' helt nederst, så kan du slå av forslag. Men jeg er ikke sikker på om det sletter loggen av hva man har søkt på fra før.

Edit: Og nå ser jeg at hvis jeg trykker ctrl + shift + del og så velger avbryt i boksen som kommer opp, så havner jeg også til 'avanserte innstillinger'.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no