Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Faen så provoserende

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 02:03   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hehe, her følges enhver tv-seanse av en obligatorisk tale fra min mor om hvor lite hun ser på tv, hvor mye søppel det er å se på, etc. Jeg sitter til det går over. Man har liksom hørt det 789 ganger før, tross alt. Jeg tror ikke hun hører det selv en gang. Det er en slags refleks. Rare mamma.


Samme her!

"Ser du på det der?" , "Er det rart at ungene blir voldelige? Det er jo bare skyting og slåssing", "Pappa og jeg ser aldri på tv vi" (Til tross for at det er foran tv'n man stort sett finner dem etter kl 19...)

og om morgenen kommenterer hun alle programmene hun har sett og når jeg da sier "ja, men mamma du sier hele tiden at du aldri ser på tv jo", så får jeg et litt sånn fresende svar tilbake at : "Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Pappa og jeg ser bare nyhetene vi! " Omtrent som om det skulle være en dødssynd å se på TV og enda verre innrømme at man ser litt av hvert.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 07:13   #22
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Faen så provoserende

Min farmor, på 86 år er ganske så fotballint. hun sitter helt ytterst på stolen, farer opp når det er noe spennende, med sine 145 cm, og roper og hojer. Men det synes vi bare er sjarmerende.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:06   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

ALLE program må kommenteres underveis. Det er faen meg ikke MULIG å sitte å se et program i stillhet.

Sånt takler ikke jeg i det hele tatt. :sart: I hvert fall ikke hvis det er noe jeg faktisk er interessert i. (Hvis det er noe kjempeteit, er det jo ganske morsomt å kommentere underveis. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:10   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende



Er litt mødre ja

Ikke så mye tv serier her.. men oppussing og møblering... Nå har hun endelig fått viljen sin mht møblering nedi stua vår.. har masa i 1år ..

Det verste er jo at det ble ganske fint og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:12   #25
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

ALLE program må kommenteres underveis. Det er faen meg ikke MULIG å sitte å se et program i stillhet.

Som min mor. Men hun er en skravlebøtte av dimensjoner, som når hun er på besøk får meg og mannen til å fremstå som enda mer introverte enn vi er til vanlig.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:23   #26
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Faen så provoserende

Av en eller annen grunn så hadde jeg ikke trodd at du var typen til å se på Will and Grace, Skremmern.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:24   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er jo bare "jeg vil ha sex, vil du ha sex og la oss alle ha sex".

Hva er galt med det?

Kjenner meg igjen ja. Mamma er ikke så veldig interessert i å se på tv. Men en sjelden gang er det noe hun vil se, og da er det på med fullt volum, alle må være helt stille, og selvfølgelig også sitte der og se på, for det er jo SÅ interessant! Da tar hun det nesten som en personlig fornærmelse hvis ikke jeg deler interessen, men går vekk og gjør noe anna og ikke suger til meg hvert sekund av programmet.

Men hvis det er noe jeg (eller andre) vil se, som hun ikke er interessert i, da boikotter hun med å måtte prate, skramle og rydde og gå masse fram og tilbake foran tv-en akkurat da. Selv om hun bare har sittet i ro og strikket og hatt all verdens med tid fram til det begynte. Som en sjalu unge.


Og hennes mening må selvfølgelig høres. Høyt og tydelig. Om alt. Men lillesøstra mi er mye mer utsatt enn meg. Hun tør aldri å ta igjen skikkelig, bare sutrer og småkjekler, noe som bare stimulerer til enda kraftigere meningsytringer fra opphavet, som etter min mening overkjører sin yngste datter totalt. Jeg har som regel bare trukket på skuldrene, holdt kjeft og gjort det på min måte uansett, og en sjelden gang sagt fra så kraftig at veggene har dirret og mamma nesten har brutt sammen Jeg er av den typen som "aldri" blir sint, men som folk blir skremt av når jeg først blir det. Blir jeg først trigget på det riktige punktet har jeg ikke kontroll over hva jeg sier (det er litt ille, jeg har sagt ting som er langt utover det jeg virkelig mener, og virkelig såret folk nesten til det uopprettelige -men det er heldigvis utrolig sjelden).

Men det gjør i det minste at mamma trår litt varsommere rundt meg enn rundt søstrene mine. Dels fordi hun vet at hun ikke får noen respons, det går ikke inn, dels fordi hun vet at hvis det for en gangs skyld går inn kan responsen være ute av alle proposjoner (så oftest blir jeg mer provosert på min lillesøsters vegne enn på mine egne :Overbeskyttende storesøster: )

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-10-06 kl 13:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:25   #28
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Min farmor, på 86 år er ganske så fotballint. hun sitter helt ytterst på stolen, farer opp når det er noe spennende, med sine 145 cm, og roper og hojer. Men det synes vi bare er sjarmerende.

Høres ut som ei artig dame. Man bør jo absolutt ha en interesse når man blir gammel.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 18:38   #29
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Faen så provoserende

Min mor følger med på en haug med programmer. Det passer henne dårlig at vi kommer på besøk til visse klokkeslett og visse dager. Det gneldrer hun om også. I neste åndedrag klager hun over for lite besøk. Altså; det blir stort sett galt uansett.

Når vi besøker henne får vi ikke lov å sitte ved pc' en, (så fremt vi ikke betaler regninger for henne) ikke lese aviser, ikke snakke i telefonen eller sende tekstmeldinger. Hun sier at hun forventer at vi forteller om hva som skjer ute i den store verden når vi er der. Det hun egentlig mener er at vi skal lytte til hva hun har å fortelle. Hun avbryter i vilden sky hvis jeg forteller noe fra mitt liv/ familien osv.

Sist jeg var der fikk jeg en sms. I det jeg grep etter telefonen som lå i veska sa hun: "Legg ned den telefonen igjen!". Jeg ga henne da klar beskjed om at jeg besvarer telefoner og tekstmeldinger. Som seksbarnsmor og leder er jeg nødt til å være ganske tilgjengelig, det får hun finne seg i.

Blir vi som våre mødre etter hvert?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:36   #30
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Blir vi som våre mødre etter hvert?

Jeg tar meg i å bli mer og mer lik min mor ... Heldigvis er hun relativt laidback.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:38   #31
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

....................
..................
....................Blir vi som våre mødre etter hvert?

Jeg spurte akkurat far om han synes jeg er som min mor, eller om han tror jeg kommer til å bli sånn etterhvert.

Foreløpig er jeg ganske så grei var svaret jeg fikk ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:49   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

MIn mor er gal. Det verste er at hun ikke har eller skjønner humor. Og har svart-hvitt meninger om de fleste ting, setter folk i bås og definerer ut i fra en merkelig, men enkel doktrine. "Å, gjør h*n sånn? Da er h*n en slik en, da..."

Feks: Alle som trener på treningsentre er overfladiske og selvopptatte. Alle som går tur i marka er bare sunne og kjekke. Dersom man trener på treningssenter er man altså overfladisk og selvopptatt. Dersom man går tur i marka er man sunn og kjekk. Å gjøre begge deler får det til å gå i ball, for da rotes systemet til.

Hun skulle ikke ha TV, for noe sånt tøys skulle ikke inn i hennes hus! TV'en kom da jeg var 9, og den som bruker mest tid foran TV'en og som ser på ALT, det er min mor.

Mine svigerforeldre skrur lyden høyere og høyere og høyere når det er noe de liker på TV'en. Også så snakker de høyere og høyere, mens de fortsetter å skru lyden opp.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:51   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Sist jeg var der fikk jeg en sms. I det jeg grep etter telefonen som lå i veska sa hun: "Legg ned den telefonen igjen!". Jeg ga henne da klar beskjed om at jeg besvarer telefoner og tekstmeldinger. Som seksbarnsmor og leder er jeg nødt til å være ganske tilgjengelig, det får hun finne seg i.

Hehe, her er det omvendt. Her er det mamma som MÅ lese og svare på sms selv om det er midt under et måltid, eller selv om noen som snakker til henne er midt i en setning. Akkurat når maten er servert bare MÅ hun ta en telefon, gjerne gratulere noen med dagen som hun ikke har snakket med på fire år, slik at det blir litt av en samtale. Akkurat når vi skal gå ut bare MÅ hun sjekke mail eller nettbanken eller noe annet først. Jeg føler av og til at jeg må oppdra en tenåring: Ikke skriv sms mens du kjører bil mamma

Går det an å bli så opphengt?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:41   #34
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Faen så provoserende

Min mamma er aldri slik. I dag, da jeg kom hjem etter handletur sto hun og laget kvelds til ungene mens hun satte i oppvaskmaskinen, vasket opp resten og vasket kjøkkenbenken. Etterpå bar hun ut søpla før hun satte seg for en liten prat og kaffe.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:45   #35
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

MIn mor er gal. Det verste er at hun ikke har eller skjønner humor. Og har svart-hvitt meninger om de fleste ting, setter folk i bås og definerer ut i fra en merkelig, men enkel doktrine. "Å, gjør h*n sånn? Da er h*n en slik en, da..."

Feks: Alle som trener på treningsentre er overfladiske og selvopptatte. Alle som går tur i marka er bare sunne og kjekke. Dersom man trener på treningssenter er man altså overfladisk og selvopptatt. Dersom man går tur i marka er man sunn og kjekk. Å gjøre begge deler får det til å gå i ball, for da rotes systemet til.

Hun skulle ikke ha TV, for noe sånt tøys skulle ikke inn i hennes hus! TV'en kom da jeg var 9, og den som bruker mest tid foran TV'en og som ser på ALT, det er min mor.

Mine svigerforeldre skrur lyden høyere og høyere og høyere når det er noe de liker på TV'en. Også så snakker de høyere og høyere, mens de fortsetter å skru lyden opp.

...


Sist redigert av Skremmern : 11-11-08 kl 02:32.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:41   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Min mamma er aldri slik. I dag, da jeg kom hjem etter handletur sto hun og laget kvelds til ungene mens hun satte i oppvaskmaskinen, vasket opp resten og vasket kjøkkenbenken. Etterpå bar hun ut søpla før hun satte seg for en liten prat og kaffe.

Huff og fy, tenk å blande seg sånn. Stakkars deg!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:47   #37
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Huff og fy, tenk å blande seg sånn. Stakkars deg!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:50   #38
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Min farmor, på 86 år er ganske så fotballint. hun sitter helt ytterst på stolen, farer opp når det er noe spennende, med sine 145 cm, og roper og hojer. Men det synes vi bare er sjarmerende.

Legg til cirka tjue centimeter og du har meg om noen og førti år.
Hvis jeg får leve så lenge, som mormora mi pleide å si.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 07:02   #39
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Huff og fy, tenk å blande seg sånn. Stakkars deg!

Jeg elsker at hun blander seg og er lykkelig om hun vasker klær eller legger sammen klær når hun sitter barnevakt. Det er deilig å være lat, gitt. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 08:51   #40
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Faen så provoserende

Hvis jeg får leve så lenge, som mormora mi pleide å si.

Mamma har egentlig lyst på ny ovn/ peis i stua, men investerer ikke fordi hun kanskje dør snart og derfor ikke får mye glede av den.

(hun er ikke minstepensjonist!!)

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no