Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny PC - eller Mac?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-11, 23:32   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Ny PC - eller Mac?

Jeg skal snart investere i ny laptop, og får ikke bestemt meg for hva jeg vil ha.

Jeg bruker den til å surfe, laste ned filmer/serier/musikk, lagre bilder, nettbank, photoshop/Word, og det gjør ingen ting om den ikke er kjempestor, men jeg vil ikke ha under 13".

Anbefal meg en rask, og god laptop.

Jeg har sett på Macbook og Macbook Pro, og jeg har helt ærlig ikke peiling på forskjellen?

Pris er egentlig ikke tema, for har tenkt å ha den en stund.

Jeg har forresten en Samsung 11,6", et surfebrett (android), sambo har laptop, og begge gutta har stasjonære maskiner, så vi lider ingen nød på noen måte.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 23:36   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Macbook pro, om du skal behandle bilder. Solid og kjapp.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 23:42   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Vært pc-bruker i alle år, inntil jeg kjøpte meg Macbook pro 15" for en liten måned siden. Veldig fornøyd, ikke minst for den er så kjapp!
Behandler en del bilder, og det tåler den fint.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 23:42   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.532
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Jeg hadde valgt MacBook Pro, og byttet ut Photoshop med Pixelmator.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 23:44   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Vært pc-bruker i alle år, inntil jeg kjøpte meg Macbook pro 15" for en liten måned siden. Veldig fornøyd, ikke minst for den er så kjapp!
Behandler en del bilder, og det tåler den fint.

DET er et godt argument altså. Rask. Me like.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 23:55   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Kan Pixelmator gjøre alt det Photoshop kan?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 00:56   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Jeg bytter ut Acer-en min med en MacBook pro etter å ha sittet et pr, grønn av misunnelse over hvor kjapp mannens Mac var. Og hvor sjelden den brøt sammen i forhold til min nevrotiske pc. Ikke angret et sekund. Tvert i mot. Det eneste som irriterer meg litt er at det er noen programmer, feks Mat på data, som ikke fungerer på Mac. Men ellers elsker jeg min Mac.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 07:22   #8
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Det eneste som irriterer meg litt er at det er noen programmer, feks Mat på data, som ikke fungerer på Mac.

Det er mogleg å installere Windows på ein BootCamp-partisjon på MAC. Då kan ein "svitsje over" om ein har slike program. Det er heller ikkje noko problem å flytte data mellom partisjonane.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 07:51   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Mac

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 08:08   #10
Kineserbolle
Nybegynner
 
Kineserbolle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 15
Kineserbolle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Jeg har MacBook Pro med PS4 og windows office. Once you Mac - you never look back! Helt fantastisk maskin og jeg vil aldri ha PC igjen.

__________________
Charlotte ❤♡❤ Bolla
Kineserbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 11:24   #11
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Macbook ait er veldig rask i oppstart.

Etter å ha skiftet til mac for 6 år siden kommer jeg aldri til å gå tilbake til ren wndows maskn.

De få programmene jeg bruker som ikke fungere på mac sitt operativ system bruker jeg paralell desktop på ,acen og kjører programmet. (har innstallert windows på macen).

Jeg vil anbefale mac (og trenger du windows operativ system innstallere du det via boot camp eller paralel desktop)

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 11:30   #12
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Macbook pro

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:40   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg bytter ut Acer-en min med en MacBook pro etter å ha sittet et pr, grønn av misunnelse over hvor kjapp mannens Mac var. Og hvor sjelden den brøt sammen i forhold til min nevrotiske pc. Ikke angret et sekund. Tvert i mot. Det eneste som irriterer meg litt er at det er noen programmer, feks Mat på data, som ikke fungerer på Mac. Men ellers elsker jeg min Mac.

Rent ytelsesmessig er det små forskjeller mellom Mac og pc. Skal man sammenligned det på pris, vil en Windows 7-pc normalt sett være raskere enn en Mac med tilsvarende pris. Det er flere elementer slik Windows er designet som også gjøre det generelt raskere på en del områder.

Det som ofte blir "problemet" for mange er at de sammenligner litt på "feil grunnlag" - deres gamle billige pc-er opp i mot Mac-er som har vært langt dyrere. Å sammenligne billige mot en over dobbelt så dyr maskin kan blir feil....

Jeg har både Mac (MBP 15) og PC. Det er to ganske sammenlignbare modeller både i ytelse og pris. Litt "fra og til" Mac-bruker har jeg vært siden ganske tidlig på 90-tallet. For meg er Windows 7 mer effektivt enn Mac OS X rent brukergrensensittmessig også. Direkte ytelsessammenligninger viser ellers ingen spesiell forskjell på de fleste oppgaver, samtidi som man har oppgaver der pc-ene er sammenlignbare pc-er er raskere pga. hvordan Apple har lagt opp en del muligheter for programvareutviklerne.

Jeg liker ikke temperaturene Macbook Pro har. Dette er et "problem" Apple har oversett i flere år nå. Jeg har samme prosessor i min MBP og min Lenovo-pc, og praktisk talt samme grafikkprosessor. Macbook Pro-en blir langt varmere under (og over), samt at vifta går mye mer og mer støyende. Her er heller ikke dagens generasjon av MBP så veldig mye bedre, og sett opp i mot segment av maskin og hvor påkostet konstruksjonen ellers kan virke synes jeg det blir dårlig.

Nå mener riktignok noen av mine kollegaer at varmen under Mac-ene kan være en "fordel" for meg, siden jeg allerede har tre barn....

Macbook Pro befinner seg i et segment der naturlige pc-er å sammenligne med er f.eks. HP Elitebook 8500-serien, Lenovo Thinkpad T-serien, Dell Latitude 6500-serien og Fujitsu Lifebook E-serien.

Det er ganske utrolig å se hvordan Apple priser en del ting knyttet til Macbook Pro. F.eks. ønsker man en oppgradering fra 4 til 8 GB minne koster det 3400 kr. 8 GB minne av tilsvarende eller bedre kapasitet koster godt under tusenlappen hos Komplett (og husk da at 3400 er for mellomlegget fra 4 til 8 GB, mens under tusenlappen er 8 GB - og en produsent såpass stor som Apple har i utgangspunktet gode avtaler for innkjøp av minne...).

Når det gjelder å "bryte sammen" er det mange sammenhenger. Rent feilmessig kan jeg vel si at på jobben har det vel vært ganske likt fordelt av problemer mellom Mac-ene og pc-ene. En del av de bærbare Mac-ene har hatt batterier som har levt svært kort tid, og Apple har hatt elendige garantibestemmelser. Mange av de dyrere pc-ene har tre års garanti og på-stedet-service (servicemann kommer til deg) inkludert i prisen. På HP-maskinene vi har er det 2 års garanti på batteriene - hos Apple er det 1 år. Siden dette vær næringskjøp er ikke reklamasjonsrett relevant, men her er vel også en sak man kan være obs på - Apple ser på reklamasjonsretten som ganske plagsom.

Reperasjon av Mac om man skulle være uheldig er også en helt annen historie enn for pc-ene. Det skal ikke mye til for at det er dyrere å fikse enn å kjøpe nytt. JEg lurer fortsatt på hvorfor aluminiumschassiet også måtte byttes da en kollega sølte kaffe i sin MBP. Maskinen til 16000 kr skulle bli over 20000 å fikse. De skulle bytte alt...

Sølebeskyttelse er det flere pc-produsenter som har. F.eks. under min Lenovo er det 3-4 hull merket med en dråpe. Hvis man søler i tastaturet ledes det man søler gjennom disse hullene slik at det renner ut under maskinen.

Apples løsning? I stedet for en konstruksjon for å forhindre ødeleggesle benyttes det sensorer for å sjekke om det har vært sølt noe i pc-en eller at den ellers har vært utsatt for fuktighet - slik at dette ikke blir forsøkt kjørt som garantisaker i noen tilfeller.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:36   #14
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Det er mogleg å installere Windows på ein BootCamp-partisjon på MAC. Då kan ein "svitsje over" om ein har slike program. Det er heller ikkje noko problem å flytte data mellom partisjonane.


Det er mulig det blir for komplisert for dataamøben meg, men de kan kanskje hjelpe meg på en Mac-butikken? Det hadde definitivt vært greit å kunne bruke Mata etter hvert. Takk for tips!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:49   #15
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Det er mulig det blir for komplisert for dataamøben meg, men de kan kanskje hjelpe meg på en Mac-butikken? Det hadde definitivt vært greit å kunne bruke Mata etter hvert. Takk for tips!

Det er ikkje så veldig vanskeleg - MAC'en hjelper deg gjennom prossessen og du vert servert eit dokument som du vert beden om å prenta ut fyrst med grundig forklart framgangsmåte.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:51   #16
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Rent ytelsesmessig er det små forskjeller mellom Mac og pc. Skal man sammenligned det på pris, vil en Windows 7-pc normalt sett være raskere enn en Mac med tilsvarende pris. Det er flere elementer slik Windows er designet som også gjøre det generelt raskere på en del områder.

Det som ofte blir "problemet" for mange er at de sammenligner litt på "feil grunnlag" - deres gamle billige pc-er opp i mot Mac-er som har vært langt dyrere. Å sammenligne billige mot en over dobbelt så dyr maskin kan blir feil....

Når det gjelder å "bryte sammen" er det mange sammenhenger. Rent feilmessig kan jeg vel si at på jobben har det vel vært ganske likt fordelt av problemer mellom Mac-ene og pc-ene. En del av de bærbare Mac-ene har hatt batterier som har levt svært kort tid, og Apple har hatt elendige garantibestemmelser. Mange av de dyrere pc-ene har tre års garanti og på-stedet-service (servicemann kommer til deg) inkludert i prisen. På HP-maskinene vi har er det 2 års garanti på batteriene - hos Apple er det 1 år. Siden dette vær næringskjøp er ikke reklamasjonsrett relevant, men her er vel også en sak man kan være obs på - Apple ser på reklamasjonsretten som ganske plagsom.

Reperasjon av Mac om man skulle være uheldig er også en helt annen historie enn for pc-ene. Det skal ikke mye til for at det er dyrere å fikse enn å kjøpe nytt. JEg lurer fortsatt på hvorfor aluminiumschassiet også måtte byttes da en kollega sølte kaffe i sin MBP. Maskinen til 16000 kr skulle bli over 20000 å fikse. De skulle bytte alt...

Jeg hadde en relativt dyr Acer og har byttet ut til den aller billigste MacBook Pro. Så jeg sammenlikner vel sånn sett en dyr pc med en billig Mac.

Mht bryte sammen så har samtlige av mine pc-er hatt mer eller mindre daglige sammebrudd hvor restart var nødvendig. Det toppet seg med den siste Aceren, som på slutten døde 3-4 ganger til dagen - og her snakker vi om en 1 år gammel maskin som i all hovedsak ble brukt til surfing og bildebehandling. Datakyndig svoger (som ikke er fan av Mac) sa at det var prisen jeg betalte for å ha god virusbeskyttelse (pluss litt til). Jeg fikk råd om å reinstalere alt med jevne mellomrom for å unngå problemene. Jadda. As if!

Mht reperasjoner så røk strykemusen min (jeg har allerede glemt hva det egentlig heter. ), og det ble reparert på to timer på Mac-butikken. No questions asked og uten kvittering. Riktignok innen 1 år etter at den var kjøpt. Men jeg synes virkelig servicen var upåklagelig.

Mht batterikvalitet så har min lille mac vesentlig lengre levetid enn det Aceren hadde. Jeg kan være enig i at batteriet på iPhonen stinker, men Macen har veldig godt batteri, igjen mye bedre enn Aceren.

Og når det gjelder raskhet, så tenker jeg ikke i første rekke på jobbhastighet - til min bruk var Aceren også rask nok. Jeg tenker på det å feks starte og restarte. Macen er oppe på null komma nix, pc-en bruker opp til flere minutter på å komme i gang.

Jeg har vel hatt en 3 stasjonære pc-er og to bærbare, og jeg har bare hatt en mac (pluss erfaringen fra den ene mac-en mannen har), men til vanlig bruk med surfing og bildebehandling, er jeg ikke i tvil om at Mac-en har vært klart best. Brukervenlig og til å stole på. Og kjapp. Kommer aldri til å bytte tilbake.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:51   #17
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Jeg liker ikke temperaturene Macbook Pro har. Dette er et "problem" Apple har oversett i flere år nå. Jeg har samme prosessor i min MBP og min Lenovo-pc, og praktisk talt samme grafikkprosessor. Macbook Pro-en blir langt varmere under (og over), samt at vifta går mye mer og mer støyende. Her er heller ikke dagens generasjon av MBP så veldig mye bedre, og sett opp i mot segment av maskin og hvor påkostet konstruksjonen ellers kan virke synes jeg det blir dårlig.

Her er det Aceren som går glovarm og durer som et treskeverk mens Macen er både mild og stille.

Finnes det forresten en tråd her inne med tips til gode programmer for Mac, tro?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:53   #18
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Det er ikkje så veldig vanskeleg - MAC'en hjelper deg gjennom prossessen og du vert servert eit dokument som du vert beden om å prenta ut fyrst med grundig forklart framgangsmåte.

Så enkelt at til og med Mor kan klare det, altså?

Ja kanskje jeg skal forsøke å overraske meg selv med å være litt datakyndig? Jeg har jo til og med planer om å legge parkett i sommer. Tanken på å være hjemmeværende to mnd i sommer uten noe særlig fornuftig å ta meg til får meg til å gjøre mye rart.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:59   #19
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Mac ingen på siden eller over. Bare en hel haug under


Svigermor har en macbook pro og den blir ikke varm under.

Og mac blir det ofte midre porblemer på en med pc og windass.

vet ikke hvor mange ganger jeg har plagdes med både stasjonærern og laptopen min før, men etter at vi fikk mac minien har det aldri vært noe.
Mens mann har repaprert turbo sin nye laptop 3 ganger siden han fikk den i høst...
Svigermor har som sagt pro og hatt den i 2 år og ikke plagdes samme med den og mamma og pappa har en mac mini og heller aldri plagdes.
Mamma er så lykkelig over å ha noe som funker istede for den windass dritten som det blir feil på hele tiden

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 18:23   #20
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny PC - eller Mac?

Eg har (etter kvart) blitt generelt skeptisk til Apple-greier, men Macen gir eg ikkje frå meg. Har brukt Mac i åtte år, og går ikkje tilbake med det første.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no