Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London med 15-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-18, 12:16   #1
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

London med 15-åring

Hei,

Jeg planlegger en tur med tantebarnet mitt til London i begynnelsen av august.
Hun har aldri vært der før så noe sightseeing må det bli. Hun skal få være med å velge det selv. Men jeg må komme opp med alternative e hun har.
Tenker kjapt London eye og Madame Tussaud....
men klarer ikke helt å se hva som kan være gøy fra ungdommens perspektiv.
Dere med barn i tenårene, hva tror dere fenger en 15 år gsmmel jente?
Altså utenom shopping 😂 hun har fått 3000kr fra oss til shopping, så en hel dags shopping er satt av. Men vi har tre dager til 😄

Tenkte kanskje en musikal også, mamma Mia eller noe i den retningen. Eller er det mer for mitt alderstrinn?

Noen gode tanker og tips fra noen?

Jeg har vært masse i London, men mest med voksne og min egen sønn 😄 så ganske godt kjent på å finne fram etc. Hadde vært kult med noe ikke alle opplever kanskje?

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 13:09   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med 15-åring

Jeg hadde ikke giddet Madame Tussaud tror jeg. Lange køer, og min syns hvertfall ikke det var så stas.

Båttur på Themsen er jo fint, jeg har hørt mye bra om ducktours, en blanding av buss og båt: https://www.londonducktours.co.uk/

Eller så kan man ta vanlig rutebåt hvis man heller vil det. Finnes også middags-cuise og sånne ting.

Det er jo en haug av museer i London, hva er hun interessert i?

Ang musical - jeg tenker det meste er sikkert gøy, det er jo litt spesiellt å gå på musikal i London.

Book of mormons går på Prince of Wales, den er jo veldig gøyal da (jeg har bare sett den på norsk, hadde med 15-åringen, hun syns det var kjempegøy. Men den er jo ikke child-friendly på noen som helst måte).

Lion king så jeg i London for mange år siden, mener å huske at den var veldig bra. Hamilton går også i London nå mener jeg, den skal jo være bra? (Jeg har ikke sett den).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 13:18   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med 15-åring

Jeg ville også droppet Madame Tussaud.

Hvis hun er Harry Potter-fan, så tenker jeg at et besøk på filmstudio kunne være noe. Eller var det sånn at det nå hadde stengt?

Jeg synes Science Museum er ordentlig gøy, og det synes jeg er ganske uavhengig av om man har med barn/tenåringer eller ikke.

Både jeg, tenåringsdatteren og resten av familien er ordentlig fotballinteresserte, så hvis det ikke er helt skivebom, så kunne man kanskje få med seg en kamp?I tillegg til selve fotballen, så synes jeg det å være på stadion er et sosiodemografisk studium av de sjeldne som bare forsterker opplevelsen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 13:31   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med 15-åring

Madame Tussaud er dyrt og overfylt. Det bør dere ev. spare til en tur utenfor verste turistsesong. November er en fin måned for sånt.

En musikal er alltid gøy. Vi så 42nd street for et års tid siden og den var et fyrverkeri av farver i hvert fall. Phantom of the opera er jo en klassiker, veldig flott. Les Miserables er fantastisk. Wicked kan absolutt anbefales. Mamma Mia likte jeg veldig godt, men det har naturligvis mye med musikken å gjøre.

Science museum er veldig bra! Enig med Tjorven.

For førstegangsbesøkende kan både en bussrundtur og en tur opp i London Eye være fint for å få sett mye på kort tid og få en idé om hvor ting ligger i forhold til hverandre.

Afternoon tea hører med når man drar til London og serveres mange steder i mange forskjellige prisklasser. Vi drar på Fortnum & Mason, men der må man bestille i god tid og det er dyrt. Tipset er å legge besøket så tidlig at man spiser dette som lunsj, for det er mye mat!

Tower of London synes jeg kanskje er den flotteste attraksjonen å besøke. Det ville jeg gjort med en førstegangsreisende.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 13:44   #5
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med 15-åring

Enig med de over at Madame Tussaud er dyrt og kjedelig. Mine tenåringer var heller ikke overbegeistret.

Science museum, eventuelt Museum of Natural History er veldig gøy. Jeg liker også Victoria and Albert med klesutstillingene, men ingen av mine døtre er klesinteresserte nok til at vi har vært der. Vi likte den egyptiske utstillingen på British Museum.

Tower of London er veldig gøy og særlig om man går på Beefeateromvisningene (blodig historiefortelling)

Mine liker Covent Garden, der det er masse ulike småbutikker. Og så ligger Disney Store der, dersom dere skal handle til småsøsken.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 13:50   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Både jeg, tenåringsdatteren og resten av familien er ordentlig fotballinteresserte, så hvis det ikke er helt skivebom, så kunne man kanskje få med seg en kamp?I tillegg til selve fotballen, så synes jeg det å være på stadion er et sosiodemografisk studium av de sjeldne som bare forsterker opplevelsen.

Dette er jeg enig i, jeg finnes ikke interessert i fotball, men fotballkamp i England er alltid gøy. Det er noe med stemningen. Eller rugby-kamp, de har enda bedre stemning, men jeg lurer på om ikke sesongen er over.

London dungeons er også gøy, begge mine likte de.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 14:36   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med 15-åring

Jeg synes musikal og/eller (annet) teater er noe man absolutt bør få med seg når man er i London. Det er så mye som er så veldig bra!

Tower vil jeg også anbefale, og da bør man absolutt henge seg på en av beefeater-guidene og få med seg en omvisning.

En guidet busstur eller noe sånt kan være en fin måte å starte turen på, det trenger ikke ta så lang tid, og britiske guider pleier å være både flinke og morsomme.

London Eye er fint, synes jeg, selv om det er overpriset. Madame Tussaud ville jeg derimot droppet, jeg kan ikke helt se for meg at det er særlig interessant eller imponerende for en moderne tenåring (med mindre hun insisterer selv).

British Museum er flott, der bør man planlegge én ting man skal se, da helst noe hun er litt interessert i eller i hvert fall har lært litt om på forhånd. Det er hyggelig å rusle derfra til Covent Garden, Soho eller Chinatown. Dim sum i Chinatown pleier alltid å være fint.

St. Paul's er jo veldig fin, og det er hyggelig å rusle derfra over gangbroen til Shakespeare's Globe og/eller Tate Modern; begge disse stedene kan anbefales hvis hun er interessert i henholdsvis teater og (moderne )kunst.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 14:44   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London med 15-åring

- Camden Market
- Liberty (prep henne gjerne med NRK dokumentaren om Liberty), når dere er på Liberty kan man benytte sjansen til Carnaby St og Covent Garden. Er hun sminke interessert ligger det en stor Benefit i Carnaby St (ungdom i den alderen er glad i det merket)
- Victoria Secret sin flaggskip butikk ligger i New Bond st. Sørg for at dere går på do der. Går dere fra Regent St til New Bond St kommer dere forbi flaggskipet til Abercrombie...
- Afternoon tea på tea terrace på House of Fraicer. (department-store i Oxford St)
- Sjekk hva som er av konserter på O2 arena eller Royal Albert Hall.
- Har hun fulgt med på Selfridge, også en annerledes department store.
- Buckingham Palace m/St James Park. Med påfølgende lunsj på Hard Rock - i kjelleren der har de "Velvet" - et annerledes museum for musikkinteresserte.
- Lørdag er det marked i Nothing Hill.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 15-06-18 kl 14:54.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 14:44   #9
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.506
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: London med 15-åring

Så gøy! Har vore i London med eldste som 13 og 14 åring. Ho likte veldig godt London eye, Harry Potter studio, musikalar (ho har sett Operafantomet, Les Miserables og 42nd street, og elska alle. Elles likte ho godt berre å reise litt rundt, sjå Kings criss (ja Harry Potter fan), ta toetasjes buss, undergrunn, sjå plassar ein har sett på TV ol.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 17:16   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med 15-åring

Camden Market må oppleves!

Det er gøy med afternoon tea på en gammel Londonbuss, man kjører rundt til diverse attraksjoner i London, spiser kaker og trekantsakdwich og drikker te, mens man vinker royalt til alle som står langs gata og glor på en.

Det er veldig hyggelig i Notting Hill, og gøy om man har sett filmen først.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 17:28   #11
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.229
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: London med 15-åring

- Borough Market?
- Spitalfield Market?
- Hva med en tur til Little Venice?
- Eller til Richmond Park?

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 09:49   #12
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: London med 15-åring

Wow - tusen takk for alle mulige gode tips ❤️

Her var det masse å plukke fra. Hun er ikke spesielt interessert i Harry Potter så det utgår nok siden det tar sånn tid. Men hun er kunst og musikkinteressert. Så der fikk vi mange gode tips.

Musikal skal vi på. Jeg må det hver gang jeg er i London. Var usikkert på hva som fenger en ungdom. Phantom Of the opera og les mediablest er mine favoritter. Skal gi henne et par tre valg 😄

Madame tussaud utgår etter tips herfra. Jeg synes heller ikke det var så stas der, men tenkte kanskje ungdommen synes det. Men da bruker vi tidsnok noe annet morsomt.

Cambden er på shoppingdagen vår. Mammen hennes elsket det stedet. Og dette er en liten hyllest til henne (mistet mammaen sin altfor tidlig).

Takk for alle shoppingtips også. Klart vi må innom mange steder her. Aner ikke om hun har sett Selfridge, og hadde kanskje tenkt å styre innom disse store shoppingsentrene i Oxford Street. Liker så godt de andre stedene som Covent garden og Cambden.

Hadde vært artig å utforske nye deler av London for meg ofdå. Så tror vi skal ta en undergrunn dit vi faller for og se hva vi finner. Det er alltid artig. Om noen har rips om noen artige koselige forsteder med litt koselig engelsk bebyggelse og småbutikker s tas det imot med takk 😄

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 09:51   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med 15-åring

Windsor. Det går tog, det er en koselig by, dere kan se på slottet, og Eton er rett over elven.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:23   #14
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med 15-åring

Nå er dette noen år siden, men da den nå voksne niesen min var på ca. samme alder var Camden, Spitalfield og Covent Garden veldig populært i hvert fall. Ikke at hun shoppet så mye, men mye spennende å se. Musikal er gøy, hun likte i hvert fall Mamma Mia i sin tid og jeg tror den er ganske universal hvis en først liker sjangeren. Du har fått masse gode forslag da, så koselig med tante- og niesetur!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 18:16   #15
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.506
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: London med 15-åring

Min snart 15 åring elsker forresten Primark, det var høgt på lista til mange av dei 20 ungdommane på 14-18 år som var med på forrige Londontur vi hadde.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 20:06   #16
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London med 15-åring

Vi så Book of Mormon i London i fjor da mine to var 15 (nesten 16), og det var det mest vellykkede vi noen sinne har gjort på ferie. Anbefales.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-18, 21:45   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London med 15-åring

Jeg har sett Book of Mormons på norsk og tenker at den er godt egnet for 15-åringer. Jeg lo skikkelig mye.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-18, 21:53   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har sett Book of Mormons på norsk og tenker at den er godt egnet for 15-åringer. Jeg lo skikkelig mye.

Jeg likte den også veldig, veldig godt. Kunne godt sett den om igjen også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-18, 22:34   #19
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: London med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

Min snart 15 åring elsker forresten Primark, det var høgt på lista til mange av dei 20 ungdommane på 14-18 år som var med på forrige Londontur vi hadde.

Primark står på lista. Tidlig fredag morgen tenkte jeg. Før de verste køene begynner. Vet hun kommer til å elske den butikken �� tanta er litt mer skeptisk til kvaliteten på enkelte ting der ��

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015

Sist redigert av olena : 18-06-18 kl 08:46. Årsak: skrivefeil
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-18, 22:35   #20
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: London med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg likte den også veldig, veldig godt. Kunne godt sett den om igjen også.

Høres ut som book Of mormons er en god ide. Den har ikke jeg sett heller. Og det er jo morsomt. Sjekke om hun har andre preferanser 😄

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
london, shopping, tips, ungdom

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no