Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Holder du ut alt fra familien?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 13:56   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Holder du ut alt fra familien?

Man leser stadig om folk på nett som sliter med familiens oppførsel, det være ens egen eller inngiftet. Som plages med det ene og det andre og er sliten pga alt som foregår.

Jeg tar meg i å undres på hvorfor man lar seg selv gjennomgå slikt. Er jeg en kald fisk som ikke tar fem øre for å kutte ut mennesker som ikke er bra for meg, det inkludert familie?

Jeg vil ikke leve mitt liv med mennesker rundt meg som lager problemer som jeg ikke trenger. Jeg sier takk og adjø om folk er for teite for hva jeg foretrekker. Jeg har mang en gang tenkt tanken, når folk forteller om sine forferdelige familiemedlemmer; men hvorfor kutter de ikke kontakten? Er det så viktig å holde sammen, selv om deres oppførsel er med på å forringe livskvaliten?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:59   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Det er som regel ikke så enkelt. Hadde det vært bare meg, så hadde det ikke vært noen problem med å kutte ut min far. Men hva med min mor? Mine søsken? Mine barn? Min svigermor er det bare jeg som har problemer med, så det er litt vanskelig å kutte henne ut.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 14:01   #3
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Jeg har et greit "reaksjonsmønster" for slike ting...;

FØrst sier jeg i fra på en vennlig, ok måte - forsøker å være litt diplomatisk, imøtekommende osv.

Så, hvis ting ikke blir bedre, sier man ifra litt skarpere, mer direkte og gir klar beskjed om følgene dersom det ikke blir endringer.

Og hvis ting da ikke skjer, er det over og ut.

Men, alt dette forutsetter at det er alvorlige ting jeg overhodet ikke kan akseptere. Det finnes mye som kan irritere meg (dersom jeg lar det) men som jeg aksepterer fordi kontakten med familien er viktigere enn bagatellene. Gjerne slike småting som ikke har noen direkte innvirkning på meg eller Ihne, men som jeg av en eller annen grunn misliker. (Holdninger feks...)

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 14:01   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Jeg syns det er enkelt, jeg har gjort det. Klart, ting må omprioriteres, men jeg gidder ikke ha psyke mennesker i livet mitt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 15:31   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Min svigermor er det bare jeg som har problemer med, så det er litt vanskelig å kutte henne ut.

Godt sagt.

Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 17:51   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns det er enkelt, jeg har gjort det. Klart, ting må omprioriteres, men jeg gidder ikke ha psyke mennesker i livet mitt.

Håper det ikke blir deg en dag, da - som blir psyk. Og som enkelt kuttes ut fordi ikke andre gidder å ha psyke mennesker i livet sitt.

Svar på spørsmålet ditt: Nei, jeg holder ikke ut alt. Men jeg synes langt fra det er enkelt å kutte ut familiemedlemmer. En ting er mine egne relasjoner, fornuft og følelser, noe ganske annet er andres oppfatning av samme sak...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:00   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Håper det ikke blir deg en dag, da - som blir psyk. Og som enkelt kuttes ut fordi ikke andre gidder å ha psyke mennesker i livet sitt.

Svar på spørsmålet ditt: Nei, jeg holder ikke ut alt. Men jeg synes langt fra det er enkelt å kutte ut familiemedlemmer. En ting er mine egne relasjoner, fornuft og følelser, noe ganske annet er andres oppfatning av samme sak...

Herregud, ta nå faen meg og la vær å les alt så jævla bokstavlig!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:04   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Herregud, ta nå faen meg og la vær å les alt så jævla bokstavlig!

Dersom du ikke vil at innlegg skal leses bostavlig, bør du omformulere deg en smule. Det skrevne ord leses bokstavlig, jeg finner ingenting i innlegget ditt som kan toles som spøk, ironi, tøys eller tull. Heller ingen smily som kan indikere at du mener noe annet enn det du skriver.

Svarer deg derfor: Herre Gud - skriv så man forstår deg da, menneske!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:29   #9
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Ville ikkje tålt alt nei, men eg ville nok strekt meg litt lenger og prøvd ei ekstra runde i forhold til andre.

No har eg ikkje hatt noko slike problem med nokon i familie/svigerfamilie, så slik har eg vore heldig.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:32   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Jeg har ikke problemet i min egen familie, men det er jo noe med at slike valg gjerne påvirker noen man er glad i (eksempelvis kan jeg jo ikke kutte ut svogeren min om jeg ikke liker han - da vil jeg jo såre både søstra mi og tanteungene mine) - Jeg velger å holde en relativt "kald" linje, men kutter ikke ut noen så lenge det påvirker livet til andre i nær familie...

...Det sier jeg iallefall nå, uten noen i nær familie som bør kuttes ut.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:42   #11
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

På egne vegne tåler jeg alt for mye egentlig ,de fleste av dem burde hengt fra nærmeste egnede sted, men på barnas vegne er jeg beinhard( var det noen som" hostet" overføring) dvs. de av våre "kjære" som er funnet egnet til kontakt er få og de( les den) som er innvilget barnevakt privilegier har lite slingrings monn.

Nå er både jeg og gubben suvivers fra det norske hus rom som ommhandler barneværn og kansje noe mere paranoide en andre på akkurat det pkt., men laaaaaang trening i å godta varierende grad av bedriten oppførsel det har vi.


Sist redigert av era : 14-10-06 kl 18:43. Årsak: det har jeg ikke noe glupt svar på akkurat nå men er dr**t lei av å skrive stavefeil
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:44   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Jeg kutter ut de som ikke er verdt å bruke mere energi på men da er det snakk om store problemer over mange år.

Har kuttet ut min far, stemor og fire halvsøsken med familier.

Ingen lett avgjørelse men før eller siden med mye bråk så må noe skje og det gjorde det av seg selv for å si det sånn.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:46   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Signerer flere her i tråden. Jeg finner meg ikke i alt, men for barnets og mannens skyld holder jeg jo ut mer enn jeg feks. hadde gjort om det bare var meg selv. Men jeg er blitt flinkere til å si fra, og ting er blitt mye bedre. Kommunikasjon er utrolig viktig, mange har dårlige familieforhold rett og slett fordi kommunikasjonen svikter, man tør ikke å si fra og motparten aner ikke hva h*n har gjort. Slik var det hos oss, jeg var veik. Nå er jeg mer direkte og ting har bedret seg 95 %.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 19:52   #14
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Jeg finner meg ikke i nedlatende ord, og det å bli såret av mine egne. Jeg går mine egne veier, og har selv valgt hvor nært innpå meg jeg vel ha familie og venner. Noen står meg veldig nær. Det er mennesker jeg vet aldri vil såre meg, overkjøre meg eller å ta meg og det jeg står for som en selvfølge.
Andre holder jeg bevisst litt på avstand. Det kan være mennesker som gir meg negativ energi og som er vanskelig å forholde seg til over tid.

Så nei. Jeg godtar ikke alt. Så langt i fra.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:09   #15
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Nei, jeg godtar ikke alt. Har en svigersøster jeg har minimalt med kontakt med. Men fordi det er min manns søster så ønsker jeg å strekke meg til et besøk i ny og ne (hvert annet år eller noe...) fordi det betyr mye for han.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:31   #16
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Nei, jeg godtar ikke alt og sier også i fra.

Men får ta med at noen av de problemene noen har med svigermoren synes jeg blir blåst opp i noen tilfeller. Lurer også på om de ville blitt like sure om samme kommentar/spørsmål hadde kommet fra deres egen mor. (og mistenker at de hadde ikke hatt noen problemer med det i det hele tatt)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:38   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tar meg i å undres på hvorfor man lar seg selv gjennomgå slikt. Er jeg en kald fisk som ikke tar fem øre for å kutte ut mennesker som ikke er bra for meg, det inkludert familie?

Jeg vil ikke leve mitt liv med mennesker rundt meg som lager problemer som jeg ikke trenger. Jeg sier takk og adjø om folk er for teite for hva jeg foretrekker. Jeg har mang en gang tenkt tanken, når folk forteller om sine forferdelige familiemedlemmer; men hvorfor kutter de ikke kontakten? Er det så viktig å holde sammen, selv om deres oppførsel er med på å forringe livskvaliten?

Spennende diskusjon.

Spesielt spennende er det for meg ettersom det akkurat er noe som er tatt opp i min familie. Jeg vil si at det er mange grunner til at man ikke kutter ut kontakten med mennesker som ikke er bra for en. En grunn er ofte at i familiesituasjoner er det ofte umulig å kutte ut kontakten med ett menneske - om ikke annet av praktiske hensyn. En annen grunn er at det lett fører til rene skyttegravskrigen. Det menneske du gjerne vil kutte ut er en eller annens sønn, datter, bror, søster, mor eller far. Kanskje flere av disse rollene. I tillegg kan det jo være grunner til at folk oppfører seg på bestemte måter, de kan være psykisk syke, de kan ha opplevd ting som preger de ekstremt sterkt osv

I min familie nå er det pussig nok det stikk motsatte som skjer. Det er en vi har kuttet kontakten med og så nå gjerne vil ta opp igjen kontakten. Merkelig synes jeg. Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor han vil ha kontakt med bla meg. Jeg har forandret meg litt siden jeg var 16. Men jeg synes den historien illusterer hvor lang tid slike familiekonflikter kan ta.

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:07   #18
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Nei, jeg godtar ikke alt, men mer fra familie enn venner.
Syns det er lettere å begrense kontakten enn å kutte den når det kommer til familie.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:10   #19
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Nei, Sitron, jeg synes slett ikke du er en kald fisk.

Det er bare selvdestruktivt å "lulle"seg inn i alskens små og store problemer med familiemedlemmer. Jeg har en veldig "laid back" innstiling til dette.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:46   #20
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder du ut alt fra familien?

Nei, men en god del.
Når nok er nok prøver jeg å holde meg unna, og jeg prøver å ikke bli lei meg fordi kontakten med noen av de øvrige familiemedlemmene også blir minimal.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no