Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-09, 15:32   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Noen som vet?
Vi har en styggammel OTH. Idag knakk håndtaket rett av da jeg var på vei opp trappa. (2 trinn). Det gikk bra med lillebror altså - men vi står uten vogn...

Er dette en evighetsgarantisak? (vogna er fra 2005) - eller finnes det ekstradeler? - Eller må vi bare anse nytt vognkjøp som passende?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 20:36   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

En rekke OTH vogner fra første del av 2005 ble trukket inn for å bytte håndtak nettopp fordi det ble oppdaget en svakhet der. Jeg vil tro at du får byttet mot nytt håndtak uten problem. De byttet mitt på en halvtime.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 20:37   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.307
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Den er ikke mer enn fire år gammel, og da skal du få den reparert kostnadsfritt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 20:37   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Ok, tar jeg bare kontakt med barnas hus da eller?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 21:05   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Var det der du kjøpte den? Fra 09 (og siste del av 08) er det global garanti på MB, men før det mener jeg at det kun gjaldt i butikken vogna var kjøpt.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 21:08   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Jeg har kjøpt den brukt, men har sendt PM - regner forøvrig med at den er kjøpt på Bebito - men jeg har jo ingen kvittering...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 22:17   #7
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Husker det var snakk om noen prikker på knotten på håndtaket som skulle telles. Var det bare 2 (?) prikker, så måtte det byttes.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 08:20   #8
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Prøv på Bebito. Mulig de sender deg videre til BH siden de har sluttet å føre MB.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 08:25   #9
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Noen som vet?
Vi har en styggammel OTH. Idag knakk håndtaket rett av da jeg var på vei opp trappa. (2 trinn). Det gikk bra med lillebror altså - men vi står uten vogn...

Er dette en evighetsgarantisak? (vogna er fra 2005) - eller finnes det ekstradeler? - Eller må vi bare anse nytt vognkjøp som passende?

Ok. Mao. vi må være forsiktige vi også da. Samme gamle holken har vi .
Godt det gikk bra med lillebror.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 08:26   #10
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

En rekke OTH vogner fra første del av 2005 ble trukket inn for å bytte håndtak nettopp fordi det ble oppdaget en svakhet der. Jeg vil tro at du får byttet mot nytt håndtak uten problem. De byttet mitt på en halvtime.

Jeg husker jeg kjøpte det året, men min var ikke av den typen. Man kunne se det på håndtaket et sted. Jeg har selvsagt glemt ut hvor og hva.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 08:45   #11
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OTH-håndtaket brakk! - Garanti?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg husker jeg kjøpte det året, men min var ikke av den typen. Man kunne se det på håndtaket et sted. Jeg har selvsagt glemt ut hvor og hva.

De som ble byttet ut hadde grå knotter til å regulere styret med. De ble byttet ut i svarte. De var bare de nyeste modellene av 05 som ble byttet ut.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no