Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Fiskemiddager

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 10:35   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DEILIGFISK:

400 g. frossen sei/torsk
1/4 pk frossen spinat has i en ildfast form
i blenderen kjører man:
1/2 beger matfløte
bladpersille
timian
basilikum (eller hva man har for hånden av friske urter)
1 fedd hvitløk
1/3 chili
salt og pepper

hell over fisken/spinaten og strø ost over over.
Stekes i ovnen på 200 C i 35 min.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:35   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pestopanert sei
Jeg panerte stykker med gourmet sei ved å rulle dem i en blanding av hvetemel, salt og pepper, dyppe dem i egg og tilsist rulle dem i en blanding av griljermel og pesto. Så stekte jeg panettene på middels varme i stekepanne, før jeg etterstekte i stekeovnen i ca 15 min. (de var frosne da jeg stekte dem).
Ved siden av serverte jeg stuet blanding av grønnkål og spinat med muskat og fløte, poteter og gulrotmos.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:37   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trøstefisk

Torskefilet krydres på den ene siden med følgende blanding:
1 ss malt koriander,
1 ss karri
2 ss paprika.
Krydderet skal ligge tykt på den ene siden av fileten.

Stek filetene på begge sider, de kan godt være frosne i utgangspunktet. Etterstek i ovnen på 190 C i 10 minutter.

Server med mandelpoteter og en ikke akkurat mager, men deilig saus:
stek en pakke bacon til det er sprøtt og knekk det i biter, kok 2 egg og del i passe biter (ikke for små).
Smelt 200 g smør og ha i hakket persille, gressløk, 2 ss kapers og bland i egg og bacon.
Server en rødvin til de store og vann til de små. Enjoy!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:38   #24
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Suksessfisk

I en ildfast form la jeg 400 g frossen seifilet, 3 skrelte gulrøtter i skiver, 6 skrelte poteter i skiver, 1 purre i ringer, 1 fedd hakket hvitløk og brokkoli i små buketter.

Over dette hadde jeg tomatsaus:
4-5 ss smør
4-5 ss hvetemel
smelt smøret, ha i melet, rør sammen, spe med 4 dl vann, 1 dl matfløte og 1 dl melk (eller 2 dl melk), 1 ss buljongpulver, 4 ss tomatpure. Smak til med salt og pepper og ørlite chilipulver.

Stekes i ovn på 200 C i 50 min, og etter 20 min i ovnen hadde jeg på en neve raspet ost. Jeg kokte litt fullkornpasta ved siden av.

(jeg lagde klart kvelden før, og det var bare å sette i ovnen dagen etter, det smakte fortreffelig!)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 19:31   #25
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskemiddager

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Suksessfisk

I en ildfast form la jeg 400 g frossen seifilet, 3 skrelte gulrøtter i skiver, 6 skrelte poteter i skiver, 1 purre i ringer, 1 fedd hakket hvitløk og brokkoli i små buketter.

Over dette hadde jeg tomatsaus:
4-5 ss smør
4-5 ss hvetemel
smelt smøret, ha i melet, rør sammen, spe med 4 dl vann, 1 dl matfløte og 1 dl melk (eller 2 dl melk), 1 ss buljongpulver, 4 ss tomatpure. Smak til med salt og pepper og ørlite chilipulver.

Stekes i ovn på 200 C i 50 min, og etter 20 min i ovnen hadde jeg på en neve raspet ost. Jeg kokte litt fullkornpasta ved siden av.

(jeg lagde klart kvelden før, og det var bare å sette i ovnen dagen etter, det smakte fortreffelig!)

Denne står i ovnen no, gleder meg.
Sausen smakte fortreffelig.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 23:45   #26
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fiskemiddager

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

ovnsbakt breiflabb
Parmaskinkeskiver lagt utover til en firkant, smurt med en blanding av basilikum og soltørkede tomater, oppå der et helt stykke breiflabbfilet, parmaskinken rulles rundt fileten og dette stekes i 25-30 minutter på 200 C, servert med potetmos og rucculasalatblanding.

Kjenner at jeg begynner å sikle...Her skal jeg innom en annen dag og teste ut noen av oppskriftene.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 21:00   #27
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskemiddager

Mim:

Sitat:

(jeg lagde klart kvelden før, og det var bare å sette i ovnen dagen etter, det smakte fortreffelig!)

Når du lagde den suksessfisken kvelden før. Hvordan gjorde du det?
Fisken hadde du vel i frysen? Potetene skrellet du dem også kvelden før?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 20:53   #28
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskemiddager

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

ovnsbakt breiflabb
Parmaskinkeskiver lagt utover til en firkant, smurt med en blanding av basilikum og soltørkede tomater, oppå der et helt stykke breiflabbfilet, parmaskinken rulles rundt fileten og dette stekes i 25-30 minutter på 200 C, servert med potetmos og rucculasalatblanding.

Kan jeg bruke steinbit? Kan jeg bruke bacon? Bør jeg steke baconet først (det er sånn store tynne skiver)

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 21:12   #29
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fiskemiddager

Åh, denne abbonnerer vi på!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 21:50   #30
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fiskemiddager

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Kan jeg bruke steinbit? Kan jeg bruke bacon? Bør jeg steke baconet først (det er sånn store tynne skiver)

Jeg er ikke Mim, men drister meg til å svare.

Ja, du kan bruke Steinbit. Baconet trenger du ikke å steke på forhånd. Surr det rundt og stek sammen med fisken. Lykke til

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 22:07   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.620
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskemiddager

Åh, nå ble jeg SULTEN!!!

Mim, har du en god oppskrift på fiskekaker fra bunnen av?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 22:11   #32
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskemiddager

Fiskeform:

600 g frossen torsk
1 purre
6-8 poteter
2,5 dl lettrømme
2,5 dl fløte/evt bytt ut litt med melk
3 ss kaviar
1 ts pepperrotpulver
salt/pepper

Poteten skjæres i små terningen og kokes 3-5 minutter. Halvtint fisk skjæres i fingertykke skiver. Purre vaskes og skjæres i ringer.

Bruk en avlang form, og legg litt av potetene i bunnen. Legg fisken langs midten av formen, og potet og purre på sidene.
Bland sammen rømme, fløte, kaviar, pepperrotpulver, salt og pepper og hell det over i formen. Legg aluminiumsfolie over og stek på 200 grader i 20-25 minutt. Ta av folien og stek videre i 15-20 minutt.

Serveres med grønn salat og hvitløksbaguetter.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 22:28   #33
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fiskemiddager

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh, nå ble jeg SULTEN!!!

Mim, har du en god oppskrift på fiskekaker fra bunnen av?

Se, det var spørsmålet det! Det viktigste så langt!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 13:08   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskemiddager

Fiskekaker:

Det viktigste er at alle ingrediensene er kalde, ellers kan det skille seg.

500 g fiskefilet, sei, laks, torsk, hyse eller uer
1 ss salt
1 ts malt pepper (gjerne hvit)
2 ts potetmel
2 egg
2 dl matfløte
1 dl melk
1 løk
100 g smør
2 ss gressløk
1/2 dl solsikkeolje og en klatt smør å steke i

Stek finhakket løk i alt smøret og avkjøl.
Renskjær fileten, del i mså terninger og ha i en food processor. Jo kaldere fisken er jo bedre binder den. Kjør i salt, pepper og potetmel, ha i eggene og kjør litt til. Spe med melk og fløte, litt og litt, og den må være kald. Ha i det kalde smøret og løken, tilsett gressløk.

Farsen kan se litt rar ut, men det går bra og blir kjempegodt! Form kakene med spisekje, klapp dem flate og stek i olje/smør til de er ferdige.

Jeg har stjålet denne fra Bent Stiansen og han anbefaler en dilldressing til. Man må ikke ha dill, men kan gjerne bruke andre urter.

et beger lettrømme/kesam
litt sitronsaft eller hvitvinseddik
salt
pepper
sukker
litt grønt hvis du har

Server fiskekakene med råkost eller grønn salat, poteter eller pasta eller hva man nå har lyst på. De er gode på skive også.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 15:27   #35
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fiskemiddager

Åh, disse skal prøves!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:02   #36
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskemiddager

Mim, har du brukt Findus frossenfileter til disse kakene, eller "må" det være fersk fisk?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:06   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskemiddager

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Mim, har du brukt Findus frossenfileter til disse kakene, eller "må" det være fersk fisk?

Både fersk og frossen. begge deler funker, men jeg synes det blir best med fersk laksefilet eller halvt om halvt med sei og laks.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:16   #38
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskemiddager

OK, takk, da skal jeg prøve denne oppskriften i morgen!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 12:42   #39
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Fiskemiddager

Dytter på denne!

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 13:14   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskemiddager

Kan fiskekakene fryses? Hvor lenge holder de i kjøleskap?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no