Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Mannen i gata" er oppskrytt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-16, 18:28   #141
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.585
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Får ikke prikket deg, Esme, men godt skrevet!

Samme her. Skulle gjerne gitt en prikk for den. Og du burde sende det inn som debattinnlegg, ja.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 00:09   #142
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg synes det er bare tull å skulle dømmes av "likemenn" - jeg synes folk skal dømmes av kunnskapsrike, fagutdannede mennesker når det gjelder lov og rett.

Jeg vil ikke opereres av en likemann, heller.

Fullstendig enig. Jeg blir skremt av tanken på at en som sitter og hatkommenterer på VG kan være en som skal avgjøre i slike saker.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 00:46   #143
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

www.tv2.no/nyheter/8506883/
Jeg limer denne linken her også. Om kristne lekdommere som stemte for frifinnelse, da bare Gud kan dømme.
Jeg håper, for Guds skyld at det ikke stemmer.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 11:46   #144
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

www.tv2.no/nyheter/8506883/
Jeg limer denne linken her også. Om kristne lekdommere som stemte for frifinnelse, da bare Gud kan dømme.
Jeg håper, for Guds skyld at det ikke stemmer.

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvorfor de melder seg som lekdommere da?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 11:55   #145
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvorfor de melder seg som lekdommere da?

Jeg tror ikke at man melder seg overalt, noen steder blir man valgt om man er medlem i, eller har vært på valg for et politisk parti.
F.eks. Om man står på liste for de kristne, så får man spørsmål om å være meddommer, og så takker man ja.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 11:58   #146
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg tror ikke at man melder seg overalt, noen steder blir man valgt om man er medlem i, eller har vært på valg for et politisk parti.
F.eks. Om man står på liste for de kristne, så får man spørsmål om å være meddommer, og så takker man ja.

Men det er jo like utforståelig. Om man virkelig mener at bare Gud kan dømme, så burde man jo takke nei til alt som lukter av tjeneste i rettsvesenet?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 12:17   #147
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men det er jo like utforståelig. Om man virkelig mener at bare Gud kan dømme, så burde man jo takke nei til alt som lukter av tjeneste i rettsvesenet?

Jeg vet ikke, men kanskje de tenker at de er guds sendebud, og dermed utenfor norsk lov? denne type kristendom skremmer meg like mye som fanatiske muslimer. Ikke alle muslimer, presiserer.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 12:27   #148
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.132
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Hva er oddsen for TRE slike i samme sak??????!!! Lukter rart.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 12:27   #149
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hva er oddsen for TRE slike i samme sak??????!!! Lukter rart.

Enig. Veldig rart.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 12:29   #150
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hva er oddsen for TRE slike i samme sak??????!!! Lukter rart.

Ja, veldig rart. Jeg har til nå ikke truffet en eneste kristen med det synet, og så tre i samme jury? Snakk om uflaks.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 12:50   #151
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, veldig rart. Jeg har til nå ikke truffet en eneste kristen med det synet, og så tre i samme jury? Snakk om uflaks.

Det ble dom uansett, siden de syv andre i juryen stemte for domfellelse, og det var tilstrekkelig flertall.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 12:55   #152
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det ble dom uansett, siden de syv andre i juryen stemte for domfellelse, og det var tilstrekkelig flertall.

Ja, jeg er klar over det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 13:53   #153
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.491
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvorfor de melder seg som lekdommere da?

I en del tilfeller blir man valgt ut og det er viktig å huske at lekdommer er en samfunnsplikt, det er ikke bare å si "nei takk".

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:02   #154
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.511
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av him, her.

I en del tilfeller blir man valgt ut og det er viktig å huske at lekdommer er en samfunnsplikt, det er ikke bare å si "nei takk".

Når jeg ble med så ble jeg plukket ut, så jeg navnet mitt i avisen og fikk et brev i posten. Tror de fant meg pga at jeg var medlem i et lokalpolitisk parti.Ble ikke presentert som det var et valg. Men nå i det siste så ser jeg at de har søkt etter folk som ønsker å være med.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:25   #155
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Susanne Kaluza sitt debatt innlegg - og Rolness' kommentar...

Noen som har noe vettugt å si? Selv går jeg i svart bare jeg ser Rolness sitt navn, selv om han har skrevet godt om voldektssaken for bare noen dager siden.

Hvordan balansere "ansvar for å ikke oppføre seg dumt" med ansvar for ikke å voldta? Jeg tenker at den der "Man må jo få lov til å si at kvinner må ta ansvarlige valg og passe på seg selv" er ganske sliten - det tror jeg kvinner alltid har gjort (og har måttet gjøre) i langt større grad enn menn. Og all denne hamringen på selvsagtheten "det er lurt å ta lure vurderinger" tar vekk fokus fra kjernen - uansett hvilke vurderinger som blir tatt av en kvinne som blir voldtatt eller en mann som blir drept, så er voldtekt og drap forbudt. Ansvaret ligger hos gjerningspersonen, alltid. Punktum.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 12-08-16 kl 15:37.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 15:17   #156
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Høyesterettsadvokat Gunnar Nerdrum er jammen en sjarmerende mann.

Opprinnelig lagt inn av Nordlys, 11. august

Voldtekt er jo så mangt. Det kan være en ektemann som vil gjøre bruk av sine ekteskapelige rettigheter, men som overser at kona sier «nei».

Og dessuten:

Sitat:

Man peker med rette på de alvorlige virkninger en voldtekt har for kvinnen. Men også for mannen kan følgene være alvorlige, både med en straff som virkelig svir og også, normalt, erstatningsansvar.

Kilde

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 15:21   #157
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.497
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Og så svarer han liksom utdypende hva han mente, her. Det er jo det samme som han skrev i innlegget sitt, jo.

Sitat:

- Voldtekt er altså mye forskjellig. Det var derfor jeg skrev om ungdom som gjør en forvillelse, eller en ektemann som går over streken. Men tre års fengsel? Da betyr det at man sitter inne i alle fall i to år. Selv om vedkommende som dømmes har gått over en grense, er minimum tre års fengsel for hardt. Da blir det frifinnelser, utdyper Nerdrum overfor Nordlys.

- Men «ekteskapelige rettigheter»? Forstår du at en slik formulering vekker reaksjoner?

- Nei. Voldtekt i ekteskap er straffbart det også, men mitt poeng er at det kan være vanskelig å bevise i et ellers normalt forhold mellom ektefeller. Men det er klart om man tar kona og hun sier nei, så er det jo voldtekt, sier Nerdrum.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 15:57   #158
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.407
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Jeg tror ikke jeg orker å lese Rollness eller denne andre gjøken. EN ting skal være sikkert; denne saken har hvertfall gjort det klinkende klart at feminisme og kvinnekamp er så langt fra utdatert.

Greia er jo ikke at jenter ikke skal passe på seg selv. Greia er at det blir sagt som om vi ikke vet det, eller ikke gjør det. Greia er at det som regel ikke hjelper. Når det er perioder med mye bråk på byen går ikke politiet ut og sier at unge menn må slutte å drikke så mye, fordi da blir de så lett slått ned. De går ut og sier at de setter inn ekstra tiltak for å forebygge bråket, og det blir satt inn ekstra ressurser for å ta gjerningsmennene. Det blir ikke gjort ekstra tiltak for å få ned festvoldtekter eller forebygging for å få menn til å slutte å dope ned jenter. Når vi endelig har fått en strafferamme som gjenspeiler hvor skrekkelig en voldtekter sier advokatene at det blir så vanskelig, fordi juryen vil ikke ødelegge livet til en 18 år gammel gjerningsMANN. Never mind det ødelagte livet til det KVINNELIGE offeret.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 16:01   #159
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 16:01   #160
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

En skikkelig godklump han der Gunnar Nerdrum. :spy:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no