Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ryktepoeng

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 17:01   #21
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryktepoeng

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:26   #22
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ryktepoeng

Når vi først er ute og spør

Hva er henviste brukere? Hvordan vet dere eventuelt hvor mange som er henvist?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:27   #23
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ryktepoeng

Når en bruker registrerer seg så kan han oppgi hvem som henviste han hit. Hvor mange du har henvist står i profilen din.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:29   #24
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Når en bruker registrerer seg så kan han oppgi hvem som henviste han hit. Hvor mange du har henvist står i profilen din.

Takk. Det var kjapt svart.

Aha..... Da var det slik jeg trodde. Jeg har sett det har stått i profilen min.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 16:18   #25
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Ryktepoeng

Finner ikke ut på kontrollpanelet hvor jeg kan finne ut hvem som har prikket meg,kan det bety at ingen har gitt meg prikker?
Eller kan noen forklare veldig nøye hvor jeg kan finne det ut? Leser siden opp og ned og finner det ikke . Kanskje bare meg som er helt blåst når det gjelder, men finner det altså ikke ut.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 17:27   #26
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ryktepoeng

Du kan ha minimert listen, der er en knapp til høyre.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 19:24   #27
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ryktepoeng

.............hvorfor er noen prikker lysegrønne og noen mørkegrønne hos noen?

( skulle gjerne signert "noen" )

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 19:43   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av era, her.

.............hvorfor er noen prikker lysegrønne og noen mørkegrønne hos noen?

( skulle gjerne signert "noen" )

Man starter med en mørkegrønn prikk, og får en ny for hvert 100. poeng. Etterhvert får man lysegrønne og de får man for hvert 200. poeng. Når man har 5 mørkegrønne og 6 lysegrønne har man 1500 poeng og kan ikke få flere lysegrønne prikker, men man får fortsatt poeng.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:01   #29
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Man starter med en mørkegrønn prikk, og får en ny for hvert 100. poeng. Etterhvert får man lysegrønne og de får man for hvert 200. poeng. Når man har 5 mørkegrønne og 6 lysegrønne har man 1500 poeng og kan ikke få flere lysegrønne prikker, men man får fortsatt poeng.

Jeg mener at jeg leste her inne et sted at den enkelte kun kan gi max 10 poeng. Stemmer det? Da er jeg faktisk mektig imponert over at så mange har full rad med prikker allerede.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:33   #30
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Ryktepoeng

Takk !!

Endelig fant jeg hvor jeg kan se prikkene,kommentarene .
akk alle for svar !

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:38   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jeg mener at jeg leste her inne et sted at den enkelte kun kan gi max 10 poeng. Stemmer det? Da er jeg faktisk mektig imponert over at så mange har full rad med prikker allerede.

Det stemmer, HP sa at de ville passe på at max ble 10.
Egentlig veldig greit, det er jo helt vilt på NM der jeg kan prikke fra full rødt til full grønnt på en prikk. Til tross for at de justerte listen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:42   #32
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det stemmer, HP sa at de ville passe på at max ble 10.
Egentlig veldig greit, det er jo helt vilt på NM der jeg kan prikke fra full rødt til full grønnt på en prikk. Til tross for at de justerte listen.

Ja det er NM jeg har i bakhodet. Har sett fler med 1 eller 2 innlegg og full pott og da er jo mye av poenget borte. Syntes grensen på 10 er genial

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no