Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 16:03   #181
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ellers, etter å ha lest denne tråden og fundert litt på den i dag, synes jeg egentlig det mest fjollete er selvrettferdige mammaer som rynker på nesen over hva andres barn har på seg. Det være seg dødninghoder, kamo, paljetter eller feil tegneseriefigurer. Og slår fast at jeg antagelig er ganske alene om å være totalt uvitende om hva andre har på seg.

Enig.. Jeg vet sjelden hva jentene har på seg, siden jeg sover ofte når de drar Jeg enser ikke hva andre har på sine barn, så lenge de passer og ikke er for små. Får helt angst av å se sokker med hælen midt under foten, bukser som er trange eller for korte og topper som knapt skjuler magen fordi den er for liten.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:37   #182
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Det JEG ikke klarar å fatte etter å h lest denne tråden, er hvorfor opptil flere hevder at heldrakter til de minste er fjollete??

Kan noe være mindre fjollete til et lite barn enn en hel, myk drakt som ikke strammer og og ikke klumper seg og sklir opp?

Disse draktene tok av etter at minste sluttet å være baby, men om jeg får en til, skal jammen denne få bo i slike drakter - snakker om praktisk og fornuftig plagg til de aller minste!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:48   #183
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det JEG ikke klarar å fatte etter å h lest denne tråden, er hvorfor opptil flere hevder at heldrakter til de minste er fjollete??

Kan noe være mindre fjollete til et lite barn enn en hel, myk drakt som ikke strammer og og ikke klumper seg og sklir opp?

Disse draktene tok av etter at minste sluttet å være baby, men om jeg får en til, skal jammen denne få bo i slike drakter - snakker om praktisk og fornuftig plagg til de aller minste!

Kanskje de mener stygt? Det går an å betegne stygge ting som fjollete.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:32   #184
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Altså, for å rettferdiggjøre meg selv her: Jeg rynker slett ikke på nesen av hva andre barn har på seg. Barn har en lei tendens til å være søte uansett hva de har på seg. Men det er enkelte ting jeg ville skygget unna om jeg skulle kjøpt klær til egne barn. Når det gjelder heldraktene er det spesielt farger og mønster, samt pris jeg ikke har sansen for.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:35   #185
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.468
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg er sånn nesten enig. Klart unger skal få leke. Samtidig synes jeg det er greit at det finnes noe i verden man skal være forsiktig med. Som for eksempel et verdifullt klesplagg.

Jeg er ganske enig i dette. Og i tillegg synes jeg det er en del av den sosiale treninga at barn lærer seg at man pynter seg i visse anledninger, og at man fører seg litt annerledes når man har penklær på enn når man har parkdress (snakker selvfølgelig om barn som er så store at de har forutsetning for å forstå dette). Uavhengig av hva slags pris det er på penklærne.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:00   #186
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg rynker ikke på nesen over at andre barn har på seg noe jeg personlig ikke syns noe om. Det eneste jeg faktisk reagerer på er camoklær fordi jeg syns assosiasjonen barn/krig er skikkelig ekkel. Og den får jeg når jeg ser barn i kamoklær, samme hvor rosa de er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:07   #187
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg rynker på nesen når jeg ser småjenter med t-skjorter hvor det står "sexy bitch" eller noe lignende intelligent. Dog rynker jeg ikke på nesen pga. småjentene, men pga. den manglende dømmekraften hos foreldrene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:55   #188
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg rynker på nesen når jeg ser småjenter med t-skjorter hvor det står "sexy bitch" eller noe lignende intelligent. Dog rynker jeg ikke på nesen pga. småjentene, men pga. den manglende dømmekraften hos foreldrene.

Det hadde nok jeg også. Jeg har heldigvis til gode å se noe slikt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:03   #189
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det hadde nok jeg også. Jeg har heldigvis til gode å se noe slikt.

Storesøster tok seg en (frivillig) dukkert i Italias varme hav i sommer, fullt påkledd. Vi gikk i nærmeste handlegaten for å kjøpe klær, på utkikk etter noe enkelt og tørt som dugde for denne kvelden. Det var FULLT av klær med "Shake my booty", "Sexy babe", "Kiss me" osv. Det mest "normale" vi fant var faktisk en singlet med en skulder bar. Den tok vi med oss, i mangel på noe mer barnevennlig.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:17   #190
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Ja, også klær med "Barbie" på. Det får ingen noensinne se mine barn i!!

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:28   #191
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Hodeskaller og camoklær-.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:52   #192
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg synes det med kamoklær er ganske interessant. Jeg satte kaffen i halsen da naboens gutter sprang rundt med fullt krigsutstyr - kamoklær, hjelm, våpen. Men så tenkte jeg - hadde jeg reagert dersom det var indianer og hvit? Næh, det hadde jeg ikke! Er det fordi kamo og gerilja er nærmere oss i tid? Det er hendelser som faktisk skjer, i motsetning til cowboylek.

Absolutt interessant synes jeg. En dramatisk hendelse som er "nær"i tid og tv-dekning gjør assosiasjonene kraftigere? Med litt distanse ser vi ofte mer romantisk på saken.

Matrosdressen som har vært oppe er litt paradoksal der. Den er i høyeste grad militærantrekk som brukes av soldater, også nå. Men den er vel for det meste brukt i til fest, så da blir det kanskje det blodige aspektet mer fjernt?

Lenker for de som trenger bakgrunnstoff
Bilde av uniformen slik den brukes i dag:
http://www.royal-navy.mod.uk/server/...MediaFile.8518
Bakgrunnsinfo fra Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sailor_outfit

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 12:46   #193
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg slenger meg med dem som synes det er upassende med kamo-klær ril småunger.
Jeg får faktisk frysninger og fysisk ubehag av å se små "soldater" springe rundt i gatene.

Signerer.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 15:56   #194
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

....
Også er det en ting jeg ikke helt har forstått gleden over, og det er matrosdresser og kjoler.

Så enig, så enig. Mine barn kommer ALDRI til å kles opp i matrosdress. *bombastisk* Har fått tilbud flere ganger om å arve matorsdresser, men kjøpet heller en pen bukse og genser/skjorte til poden. Hadde jeg hatt eller fått en jente hadde det helle blitt pene kjoler enn en matroskjole. Hvorfor skal barna kles ut som gakk-gakk'er (i.e. matroser)?

Og er enig i at camomønstrede klær ikke passer til barn.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 18:16   #195
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Nå har ikke jeg noe forhold til matrosdresser/-kjoler verken på ene eller andre måten. Så jeg lurer sånn på hvorfor mange her i tråden misliker det sterkt?
Er det noe jeg har gått glipp av?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 18:46   #196
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nå har ikke jeg noe forhold til matrosdresser/-kjoler verken på ene eller andre måten. Så jeg lurer sånn på hvorfor mange her i tråden misliker det sterkt?
Er det noe jeg har gått glipp av?

Jeg synes bare det ser rart ut med matrosdress på små barn/babyer og jeg får litt "angst" når jeg tenker på polyesterkvaliteten på mange av dem. :iik: Det finnes sikker mange (dyrere) i bedre og renere kvalitet (bomull osv.), men jeg får litt noia av klær i 100% polyester.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 18:58   #197
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg elsker matrosdresser! Jeg vil ha en selv til og med. Og selvfølgelig får man dem i annet enn polyester.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 19:32   #198
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg elsker matrosdresser! Jeg vil ha en selv til og med. Og selvfølgelig får man dem i annet enn polyester.

Ja, jeg regner med at de finnes i andre kvaliteter en polyester. Men det hjelper ikke på min "matrosdress/kjole-fobi".

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 19:35   #199
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ja, jeg regner med at de finnes i andre kvaliteter en polyester. Men det hjelper ikke på min "matrosdress/kjole-fobi".

Men slik du beskriver det er det jo polyesterfobi, ikke matrosdressfobi.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 19:57   #200
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg syns også matrosdress er fint på små gutter, og har aldri sett dem i polyester.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no