Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvor leser man om prikkesystemet?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 23:47   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Jeg legger merke til poengene. Når jeg mottar en prikk, legger jeg merke til hvor mange poeng det medlemmet ga meg, og hvis det er mer enn 2, sørger jeg for å forfølge denne personens debatter og være dønn enig med henne hele veien i håp om å få flere grønne prikker av henne.

Akkurat! Ja, når du legger det frem slik, så er jeg naturligvis enig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 00:33   #22
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Tok en mannsalder før jeg passerte 1000 innlegg på NM, og der var jeg myyyyye mer kranglete

Du var vel mest kranglete der før du skiftet nick

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 00:37   #23
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Jeg legger merke til poengene. Når jeg mottar en prikk, legger jeg merke til hvor mange poeng det medlemmet ga meg, og hvis det er mer enn 2, sørger jeg for å forfølge denne personens debatter og være dønn enig med henne hele veien i håp om å få flere grønne prikker av henne.

Derfor jeg fikk en del prikker av deg på nm da ? i håp om at jeg skulle prikke tilbake fordi jeg en gang i tiden ga mange poeng.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 10:16   #24
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Du var vel mest kranglete der før du skiftet nick

Jeg skiftet bare nick. Profilen med antall innlegg og prikkepoeng forble det samme. Så det var kranglingen som høynet innleggsantallet (og trakk prikkepoengene mine ned )

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 10:18   #25
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Derfor jeg fikk en del prikker av deg på nm da ? i håp om at jeg skulle prikke tilbake fordi jeg en gang i tiden ga mange poeng.


Ja, det var ikke for noe annet

og her fortsetter jeg, så du kommer til å få masse prikker og smiskekommentarer fra meg om den nye katten din

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 10:21   #26
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Om man starter en prikketiggetråd så håper jeg at en får flere røde enn grønne.

Jeg skal gjøre så godt jeg kan.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:06   #27
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor leser man om prikkesystemet?

Egentlig er det ikke for å være opptatt av prikker at jeg skrev det innlegget, men jeg visste bare ikke kriteriene. Liker å vite mest mulig om en ting før jeg velger om jeg vil bruke det eller ikke. Ikke det at jeg ikke har brukt prikke systemet her inne enda.

Liker at man ikke kan gi så mange poeng jeg, for hver prikk teller mer. Minner meg om gode gamle SG hvor hver prikk betydde noe. :mimre:

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no