Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 22:52   #121
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Også er det en ting jeg ikke helt har forstått gleden over, og det er matrosdresser og kjoler.

Jeg synes matrosdresser og -kjoler er kjempefine og ungene har hatt det ved flere anledninger. Men så er jo jeg så gal at jeg kler ungene i like klær andre ganger når de skal pynte seg også da.

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Kamoklær er ikke noe vi kjøper inn. Trenger ikke små barnesoldater i vårt hus. (Mamman min himler med øynene hver gang jeg kommer med det argumentet)

Jeg er helt enig med deg. Mamma'n din kan himle alt hun vil.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:54   #122
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Barnesoldater? Da vil jeg gjerne se hvordan disse kamoklærne er utformet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:05   #123
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Hva er det som er så galt med matrosdress/matroskjole?

Synes det er søtt på små barn. På store gutter i tenårene(matroser og sølvgutter) synes jeg det ser litt corny ut.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:08   #124
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Barnesoldater? Da vil jeg gjerne se hvordan disse kamoklærne er utformet.

Det spiller vel ingen rolle? Det er stoffet, selve trykket jeg reagerer på i hvert fall.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:18   #125
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Selvsagt spiller det en rolle. Eldste har en kamogenser uten at hun ligner på en soldat av den grunn.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:28   #126
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Fjollete:

*Kjempedyre merkeklær på små barn. Det er bare show-off og blir i overkant harry. Nå tenker jeg ikke på f.eks. ReimaTec, der funksjonalitet koster, men på dyre inneklær med "riktig" merke.

*øredobber

*høyhælte sko

*dame-damete klær til små jenter

Signerer og tilføyer:
Burburry-klær med matchende gud_vet_hva, Dior-klær der en stor D lyser mot deg (også diskrè Dior-bodyer, for den saks skyld), klær med skrift alà: "Take me - lick me" og "Superbitch".

Og Rosenborg-drakt. Selvsagt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:34   #127
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Sexy klær til små barn er helt på jordet. Type bikinier, BH-er, miniskjørt og bar-mage gensere. Her under også ting som høye hæler og støveletter.

Kamuflasjemønster synes jeg også ser helt forferdelig ut.

Smykker kan være pent, men hull i ørene er harry og grusomt.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 07:26   #128
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Hårbånd på babyer uten hår er det verste syns jeg.....

Ellers liker jeg heller ikke matrodsresser... Camoklær er helt greit så lenge det er ett plagg, ikke hele uniformenF.eks en genser til en olabukse e.l.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 07:46   #129
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Liker ikke kamoklær og heller ikke alle disse klærene med spidermann, dødningshoder og batman osv (mulig jeg må svelge noen kameler her om ett par år).

Finklær til fint er ok.

Forstår meg ikke på de som bruker massevis av penger på bukser og gensre osv.
Jeg har ikke helt sansen for de som kler jentungen opp i rosa fra topp til tå hver dag (nå er ikke jeg så glad i rosa).

Seggebukser til små gutter er tull! Hadde en gutt i barnehagen som møtte opp i en trang seggebukse dag etter dag. Stakkars gutten greide jo såvidt å gå!

Når ble joggebukse fjollete???

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:09   #130
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Høye hæler og generelt upraktiske klær (til hverdags) synes jeg ser fjollete ut.

Slips synes jeg faktisk kan være litt tøft jeg da, selv om jeg kan spare meg for full dresspakke.


Slips er jo veldig tøfft da, og er blitt brukt siden tidenes morgen.

Her fikk guttene i svigerfamilien og våres gutter hver sin hjemmesydde sorte dress, med slips, bukse,vest og jakke til bryllypet de skulle i. Svigermor sydde.

De ble veldig flotte gutter. Synes dette er fint og passe pyntet til bryllup, jul etc.

Jeg synes ikke gutter ser noe særlig pyntet ut med vanlig skjorter av ymse farger og bukse som matcher, for gutter går jo slikt til daglig nå.

Eldste mann fikk hjemmesydd smoking, lik sin far sin da vi giftet oss. Da var han 1 år og stabbet opp kirkegulvet foran oss med smoking, stokk og floss hatt.

Nydelig liten mann som.

Har bare brukt den da, men den er blitt hyppig lånt av de som har sett han med den.

Kommer an på settingen klærna blir brukt i jeg da.

Det eneste jeg synes er horibelt til barn er miniskjørt og korte topper, bikini og hodeskaller klær til veldig små barn.

__________________
•·.·Ž¯`·.·• •·.·Ž¯`·.·•

Ž*•.ž(*•.žGutt 99-01 og 03ž.•*Ž)ž.•*Ž
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:17   #131
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Jeg slenger meg med dem som synes det er upassende med kamo-klær ril småunger.
Jeg får faktisk frysninger og fysisk ubehag av å se små "soldater" springe rundt i gatene.

Ellers synes jeg det kan være upraktisk og ganske fjollete med for mye frynser, fjær og paljetter til småjenter.

Og hva er greia med hettejakker til babyer som skal ligge i vogna og sove!?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:27   #132
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Det eneste jeg kommer på som jeg gjerne ville utryddet er kamoklær.

Vesla ser ganske fjollete ut av og til når hun med omhu har valgt ut klær selv. Fargekombinasjonene er ubetalelige til tider. Det regelrett svir i øynene.

Hun har også egenhendig og for egne penger kjøpt seg en t-skjorte med en søt hodeskalle på indiska. Ikke akkurat det jeg syns passer best på en femåring, men den var veldig søt og hun var veldig stolt som hadde plukket den ut.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:30   #133
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Camo-klær. De rosa kan til nøøød gå til jenter, fordi de så tydelig IKKE er kamuflasje akkurat. Men til gutter - niks. De skal da hverken på jakt eller i krigen.

Dødningehoder. På et piratkostyme - ja. Men på et tørkle eller jakke som PYNT? Sorry, det er teit. Spesielt på småjenter.

Og hallo - småbarn LIKER faktisk å pynte seg. Så hvorfor de ikke skal få lov å ha kjoler, lakksko og bittesmå tversovere hvis de har lyst - til selskaps - begriper jeg ikke. Jeg synes småjenter som kommer i bursdag med dongeri og goretexsko er like tullete jeg. ALT må være så praktisk lissom.

Enig.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg må bare kommentere meg selv - for jeg må få presisere at ungene selvsagt skal få leke og herje og søle like mye selv om de har lakksko på seg. Jeg synes ingenting om hysteriske mødre som piper fra sofaen til ungene om at de "MÅ være forsiktige med kjolen/skjorten/whatever", klærne skal jo brukes normalt selv om de er penklær. Så får man heller tåle at det kan komme en flekk som ikke går bort. (Og ungene kan jo godt uansett lære seg at monsteroppførsel ikke er stilig, hverken borte eller hjemme.)

Ja!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

---

Også er det en ting jeg ikke helt har forstått gleden over, og det er matrosdresser og kjoler.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er en av disse praktiske mødrene. Poden har levd i myke joggebukser de to første årene av sitt liv. Jeg syns det er skikkelig fjolete med barn som så vidt har lært å gå som sliter seg avgårde i stive, men kule, dongeribukser, f.eks.

Lenge leve myke, gode koseplagg! :kampsak:

Veldig enig. Men vi var så heldige å finne skikkelig myke dongeribukser med løs og fin passform, som poden brukte fra han var drøye året. Bukser med ekstra stoff i knærne er helt geniale for små gutter som krabber rundt og kjører med biler.

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Nissedrakter av "pysjamas-typen", sånne med påtrykt belte og greier...

:spy:

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Sånne pannebånd med sløyfer og stasj på til jentebabyer uten hår. :æsj:

Isj, ja.

Heldrakter, derimot, har jeg ingenting imot. Men det er veldig avhengig av stoffet. Minstemann her har et par stykker. Den ene bruker jeg som dag-plagg (her vist som genser, men shit au):


Den andre synes jeg er totalt pysj.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:41   #134
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Selvsagt spiller det en rolle. Eldste har en kamogenser uten at hun ligner på en soldat av den grunn.

For meg spiller det ingen rolle hvordan plagget ser ut. Det er det karakteristiske mønsteret jeg synes er så forskrekkelig. Harry til voksne og alldeles til å grøsse av på unger.

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Jeg har ikke helt sansen for de som kler jentungen opp i rosa fra topp til tå hver dag (nå er ikke jeg så glad i rosa).

Får du ei jente en gang kommer du i hvert fall til å måtte svelge kameler på denne. Jeg endte til slutt opp med å tenke at det var praktisk med alt det rosa. Da kunne hun fritt velge selv hva hun ville ha på for alt passet jo sammen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:44   #135
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Selvsagt spiller det en rolle. Eldste har en kamogenser uten at hun ligner på en soldat av den grunn.

Hehe enig, å kalle barn for barnesoldater fordi de kanskje har en rosa og lilla camobukse blir jo så latterlig at jeg dauer her jeg sitter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:50   #136
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

En body til 700 er fjollete og letterlig, uavhengig av om mor bruker Dior selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:52   #137
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe enig, å kalle barn for barnesoldater fordi de kanskje har en rosa og lilla camobukse blir jo så latterlig at jeg dauer her jeg sitter.

Kamoklær vekker tydeligvis sterke følelser i folk. Håper det ikke kommer tvungen utenlandsk tjeneste og gevær med disse klærne. Ja, for de er jo så naturtro.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:00   #138
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Er jeg den eneste som overhodet ikke bryr meg? Poden har en kamobukse, en Puma-jeans, hettegensere (som jeg faktisk holder unna barnehagen), joggebukser og whatsnot. Jeg kjøper det som er lett tilgjengelig og praktisk. Jeg holder meg unna klær som ser ut som det går opp i røyk hvis noen spiser en sterk taco ved siden av. Om vinteren bor han uansett i kjedelig ull.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:00   #139
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Kamoklær vekker tydeligvis sterke følelser i folk. Håper det ikke kommer tvungen utenlandsk tjeneste og gevær med disse klærne. Ja, for de er jo så naturtro.

Ja, for det var relevant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 09:01   #140
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Takk.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no