Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skomakerens sønn ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-07, 16:44   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Skomakerens sønn ...

Mannen i huset er snekker, og her blir aldri ting ferdig.. Venter nå på at minstens soverom skal få gulv. Ting tar jaggu tid! Samme hos dere? Eller er det bare hos oss?

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 16:51   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Min mann er egentlig renholder ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 16:52   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Jeg er lærer...

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 16:54   #4
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Jeg jobber med hørsel. Hvis barn gikk rundt og hørte ekstremt dårlig igjen? :skomaker med eftf:

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:15   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Pc'n min fungerte alltid greit den, til jeg giftet meg med en data-mann...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:17   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

IT-fyr her også.
Min stakkars lille pc har lagt i deler lenge nå.

Nå var det visst jeg som hadde den høyeste it-utdannelsen i heimen, men jeg nedverdiger meg ikke til slikt mekke-arbeid.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:18   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Min mann er arkitekt, og vi har helt klart flest byggeprosjekter som aldri tar slutt. Og når vi er neste ferdige, finner vi på noe nytt.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:36   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Mannen i huset er snekker, og her blir aldri ting ferdig.. Venter nå på at minstens soverom skal få gulv. Ting tar jaggu tid! Samme hos dere? Eller er det bare hos oss?

Min onkel er byggmester og huset deres er ennå ikke ferdig.

Det er omtrent 20 år siden det sto ferdig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:47   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Der er far tydeligvis noe for seg selv.
Han er rørlegger og er veldig flink til å gjøre prosjektene våre ferdig, også de som inneholder elementer av snekring, muring og graving. Malerarbeid går det litt tregere med, har fremdeles en skapdør som er umalt ...
Og er det noe med en vask eller en armatur, har han som regel gjort noe med det før jeg rekker å skjønne at noe er galt

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:00   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Min onkel er byggmester og huset deres er ennå ikke ferdig.

Det er omtrent 20 år siden det sto ferdig.

Akkurat som her det jo.. Han bygde huset for 15-16 år siden. hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 19:09   #11
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Du trenger ikke å være snekker for aldri å bli ferdig med hjemmesnekringen altså.

Her er vi lærere begge to, og alle kjenner vel et par sannheter om lærerbarna.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:00   #12
Didi
Har vært her før
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I dukkehuset ved vannet
Innlegg: 10
Didi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

*kjenner seg igjen*
Jeg truet en stund med å feste gulvlistene med borrelås....

Mulig alle kjenner noen sannheter om lærerbarn, Kaija, men hva med mitt stakkars barn som har en mor som jobber ene og alene med barn med atfredsvansker...... *himler med øynene* Burde vel prise meg lykeklig over at iallefall en av oss er håndtverker....

__________________
______________________
2006 - 2008 - 2011
Didi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:02   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

åh jeg er glad jeg er gift med en kjemisk prosesoperatør

men han har pc som hobby.
*har 30 gammle pc`er i kjelleren*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:03   #14
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomakerens sønn..

Snekker her også og er et par ting som skulle vært gjort her i huset en god stund ja

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:14   #15
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skomakerens sønn ...

Jeg har ti vekttall gjenfinning. Det hender jeg får høre det når jeg har rotet bort noe.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 09:59   #16
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomakerens sønn ...

Treningsinstruktørens kone kommer seg aldri ut for å trene selv, noen må jo være hjemme med gullet.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 10:05   #17
Bitchy
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 24
Bitchy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skomakerens sønn ...

Skjønner nå hvorfor vi har det som vi har det

Mannen jobber med økonomi og penger

Jeg med opplæring og oppdragelse

Ikke rart krisene står i kø i heimen!

Bitchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 10:20   #18
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skomakerens sønn ...

Tja, det er kanskje noe i det?

Jeg er sykepleier, og vet at jeg kan være ganske "kynisk" når det er skade og sykdom i heimen. Men det henger nok sammen med at jeg evner å skille mellom småtteri og alvorlige ting. Et skarve skrubbsår leges som regel kjappest uten noe bandasje over, og det er mer lindring i en trøstende klem enn et bakteriesamlende plaster. Er det alvorlige ting blir det selvsagt noe helt annet. Ikke for ingenting at man sier at sykepleiere er de verste, mest krevende pårørende/ pasientene.

Min IT-mann er faktisk veldig flink til å vedlikeholde pc'ene våre, sette opp nettverk her hjemme etc., og fullfører raskt de prosjekter han setter i gang sånn sett. Men du verden så mye kabler det blir, og han er ikke fullt så rask med å ordne til løsninger som skjuler disse (noe som er min kjepphest).

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no