Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gammel? Jeg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 18:32   #1
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Gammel? Jeg?

Jeg går på høgskole i en klasse med både folk på 50 og yngre på 20-25. Her om dagen var det en ung herremann på 22 som fortalte at han i helgen hadde vært sjåfør og kjørt noen gamle damer på 34 og 36 hjem etter fest... Plutselig skjønte jeg at jeg ikke er noen snerten snelle lenger gitt! Jeg er 32. Han ble mobbet ganske kraftig etterpå da, stakkar... det hele var jo bare komisk!

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 18:44   #2
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gammel? Jeg?

Jeg har også forstått at jeg er gammel dame (av jenter opp mot 20)... Som feks denne http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=6056

Bra du erta han, det var fullt fortjent

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 18:54   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gammel? Jeg?

En mannlig kjenning (skikkelig jentefut) av meg fikk passet sitt på skrevet av noen 18-åringer. Han var 29 og eldgammel, sa de.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 20:11   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gammel? Jeg?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En mannlig kjenning (skikkelig jentefut) av meg fikk passet sitt på skrevet av noen 18-åringer. Han var 29 og eldgammel, sa de.

Men når man er 18 er 29 gammelt, da.

Jeg er 36 og synes de fleste over 25 er helt jevngamle med meg.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:13   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gammel? Jeg?

Har du hørt.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:23   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gammel? Jeg?

Før jul var jeg ute og feiret bursdagen til ei venninne.
De spilte Abba og vi var en gjeng damer/jenter som da måtte ut på dansegulvet for å danse.
Hun ene har fylte 40 år for et drøyt år siden og hun fikk jammen kommentaren om at så gamle damer hadde ikke noe på dansegulvet å gjøre.
Det ble jo helt rart egentlig, de spilte jo ABBA....

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:24   #7
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gammel? Jeg?

Jeg ble kalt gammel av ei dame på over 60 i dag. Vi fikk oss en god latter da det gikk opp for henne hva hun hadde sagt.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no