Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Klage på faktura

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-10, 15:25   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klage på faktura

For en tid tilbake hadde vi tørketrommelreparatør på besøk. Tørketrommelen var innenfor garanti, men garantien gjaldt visst ikke den feilen vår hadde og dermed fikk vi regning på 1125,- kroner. Det eneste reparatøren gjorde var å demontere noen greier og fjerne lo på ugunstige plasser, og så dro han. Uten å sjekke at det hadde gjort susen, hvilket var en tabbe fra hans side.
For det hjalp ikke den døyt, problemet var fortsatt tilstede og vi ringte tilbake til servicefirmaet som ba oss ta kontakt med reparatøren direkte. Så ble gjort, men han var på vei til fjells og kunne ikke komme tilbake før uken etter.
Uken etter kom og gikk og ingen reparatør kom. Jeg var hjemme hele tiden, så han kan ikke ha vært her uten at vi var her.
Til slutt ble jeg drittlei, og fikset trommelen selv. Og nå sitter jeg her da, med en regning jeg ikke har noen planer om å betale og må klage på. Og hva skriver man da? Det er jo ris til egen ræv at maskinen nå fungerer, selvsagt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:44   #2
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klage på faktura

Bare skriv at du bestrider hele kavet, da maskinen ikke fungerte etter hans besøk.
Ikke noe mer.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:55   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Klage på faktura

Jepp. Jeg bestrider kravet da trommelen ikke ble i orden og feilen således ikke hverken ble funnet eller rettet.

  Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:58   #4
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage på faktura

Jeg stemmer i. Send en klage. Lykke til!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 16:31   #5
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Klage på faktura

Den klager du på ja.

__________________
Du vet du har sittet for lenge ved PC'en,
når du dobbeltklikker tampongen opp i...
Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no