Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi lager bad - og trenger et badekar!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 14:02   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Må visst revurdere mitt inntrykk av Glitter

Har du trodd jeg var en sjuske!?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 14:04   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har aldri vasket en vegg eller et tak i hele mitt liv. :sjuske:

Jeg har heller ikke vasket vegger og tak på andre rom enn bad og kjøkken. Men badeveggene rundt badekar og vask vasker jeg en gang i uka, samt veggen bak komfyr og vask på kjøkkenet. Det er jo innenfor rammene av normal reinslighet vil jeg si.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 14:04   #23
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det blir selvfølgelig litt annerledes om man har et dusjkabinett ved siden av, og ikke dusjer i badekaret, slik vi gjør. Allikevel så kommer det jo såperester og annet digg som er flott grobunn for bakterier på veggen ved badekaret også.

Eg reknar med at eg kjem til å male veggane med jamne mellomrom

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 14:08   #24
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har heller ikke vasket vegger og tak på andre rom enn bad og kjøkken. Men badeveggene rundt badekar og vask vasker jeg en gang i uka, samt veggen bak komfyr og vask på kjøkkenet. Det er jo innenfor rammene av normal reinslighet vil jeg si.

Sikkert. Dusjkabinettet mitt skinner hver andre uke, ovnen også, jeg slipper heldigvis å gjøre sånt selv.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 14:12   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Sikkert. Dusjkabinettet mitt skinner hver andre uke, ovnen også, jeg slipper heldigvis å gjøre sånt selv.

Ja, poenget var selvsagt hvem som gjorde det.

Blir det ikke vasket under badekarene deres heller da, kanskje? :grøsser ved tanken:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 14:15   #26
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

:fremdeles sjuske:

Vaske under dusjkabinettet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 14:26   #27
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Eier/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-4.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Eier/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-5.jpg[/IMG]

Kunne tenkt meg noe sånt.

Dette også er kjempefint.

  Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 19:44   #28
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.840
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hva er billig materiale på vegg da?

Fibo-trespo-plater er jo geniale; man slipper gipsplater, membran og hele pakka, bare skrur opp platene og så er man ferdig. Mye mindre sjanse for å gjøre noe galt hvis man gjør det selv, og så slipper man temmelig mange timer med håndverker hvis man ikke tør å gjøre det selv. Du får alle mulige typer finish.

Vanligvis ligger prisen rundt 600/plata, men de er rett som det er på tilbud til halv pris.

http://www.fibo-trespo.no/dt_article.aspx?m=74

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 19:51   #29
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

Her er badekaret vårt:



Badekaret er fra Porsgrund og er fra Noon-kolleksjonen. Det heter "Me & You" (Me & 25% You). Det er 1,6 meter langt og 1 meter på det bredeste.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:10   #30
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det heter "Me & You" (Me & 25% You).



Jeg drømmer også om badekar. Tror jeg heller ville kjøpt et knallbillig badekar (f.eks et brukt og murt inn på et eller annet vis), og satset penger på møbler og fliser. Mulig jeg er påvirket av min rørleggermann som ikke er spesielt begeistret for ideén om å male baderomsvegger.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no