Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Medisterkaker

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 10:34   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Medisterkaker

Nå nærmer det seg jul og vi skal ha julen hjemme.
Trenger oppskrift på gode medisterkaker, har du en å dele?

Har du noen gode ribbetips tas det i mot med takk og.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 10:37   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medisterkaker

Jeg bruker den oppskriften som står i Opplysningskontoret for kjøtt sin julebrosjyre. (I butikkene hvert år før jul), men jeg blander medisterdeigen med karbonadedeig. Det gir veldig fin konsistens og bedre smak. Jeg må lage mange.

Ribben steker jeg også etter fremgangsmåte i den brosjyren, og den blir perfekt hver gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 18:15   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medisterkaker

Takk. Da skal jeg sjekke der.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 21:52   #4
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Medisterkaker

Jeg har!

1 kg medisterdeig
2 ts salt
2 ts bakepulver

-røres sammen til deigen blir seig

3/4 ts ingefær
1/2 ts allehånde
1/2 ts mulskat
3 dl melk

Stekes i smør

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 21:57   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medisterkaker

Jeg blander halvparten medisterdeig og medisterfarse.
Det er slik de her hjemme vil ha det

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no