Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 21:29   #1
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

I tillegg til min bærbare, den ene pcen skulle bare stå til han hadde gjort noe greier med den, men den ble værende gitt 3 mnd. nå og sist helg presterte han å ta ned en jævla pc til.. det ser jo så stygt ut.. svær pc, printer og masse rot

Noen som har gode råd?

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:30   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Har du ikke et rom i nærheten som kan brukes. Vi har eget datarom ved siden av stua.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:31   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Hm... er min mann bigamist?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:32   #4
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Har du ikke et rom i nærheten som kan brukes. Vi har eget datarom ved siden av stua.

vi har et flott "kontor" i 2 etg. med masse plass men det er ikke godt nok. Der kan han jo ikke ligge i godstolen foran tven mens han holder på med pcen i den etasjen stua er har vi bare kjøkken, gang, vaskerom og toalett..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:33   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Hvis dere har et annet rom så bruk det til dataene.

Hvis ikke så bør han fikse maskinen før han setter fra seg flere i stuen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:34   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

vi har et flott "kontor" i 2 etg. med masse plass men det er ikke godt nok. Der kan han jo ikke ligge i godstolen foran tven mens han holder på med pcen i den etasjen stua er har vi bare kjøkken, gang, vaskerom og toalett..

Da hadde jeg ikke funnet meg i at det skulle vært flere dataer i stuen men det er meg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:37   #7
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Hvis dere har et annet rom så bruk det til dataene.

Hvis ikke så bør han fikse maskinen før han setter fra seg flere i stuen.

Takk for at du er enig..

men jeg kan love deg at selv om den ene av pcene står urørt og har gjort det i snart 2 uker.. så skal han nok fikse mer på den når jeg forlanger at han setter den vekk

Akurat som at jeg måtte snu og kjøre 15 og kjøpe noe for han når jeg var 2 min fra der jeg skulle handle for han måtte ha noe med en gang før de stengte.. og det er over en mnd siden.. har han brukt det jeg kjøpte?? Heller tvilsomt

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:38   #8
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Det verste er at han har flytta om på hele sofagruppe sånn at det er tilrettelagt til pcen hans.. men det ser ikke fint ut..

jeg vil ha det fint

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:40   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Hm, høres ut som om dere bør ha en samtale og bli enige om hvordan dere vil ha det i stuen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:42   #10
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Hm, høres ut som om dere bør ha en samtale og bli enige om hvordan dere vil ha det i stuen.

han bryr seg ikke så lenge han får ha pcen sin her...

men en positiv ting er at han iallefall vil ha stort lcd tv.

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:44   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

jeg vil ha det fint

Jeg skjønner godt den følelsen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:55   #12
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Her er det litt motsatt. Jeg vil ha pc'er i stua (har 2 bærbare og 1 stasjonær her nede), mens mannen muligens kunne tenkt seg at det ikke fantes datamaskiner i huset... Iallefall ikke i stua.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:23   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

I stuen har vi kun en bærbar. På "datarommet" i andre etasje står det digre stasjonære monsteret, og serveren bor i boden. Det holder lenge med den bærbare i stuen. Stasjonære PC'er mangler mye på å være dekorativt!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:25   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Guud jeg hadde klikket!! Jeg må ha det ryddig og stilfullt rundt meg, ellers klikker psyken min! Nå pusser vi opp, og det ser faen ikke ut her, pcen (et svært monster) står på spisebordet, og alt er revet ned og ligger i hauger overalt. Selv om det jo må til (vi river jo tross alt ut hele kjøkkenet og skal sette inn nytt, samt rive opp og legge helt nytt gulv i stua osv), så blir jeg helt sinnssyk av det!
Her er det iallefall en forbigående fase.

Jeg hadde koblet driten fra hverandre, satt det i en eske på kontoret og skrevet: "Til min (muligens snart eks-) mann, vennligst ikke la esken og dens innhold flyttes ut fra dette rommet, ellers vil det få konsekvenser - store konsekvenser".

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 12:12   #15
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Jeg vet ikke jeg... sånn som du beskriver det er det mulig jeg hadde kastet ut både mannen og de tre PCene

Jeg blir gal av rot i stua (bortsett fra leker som er naturlig rot når man har små barn)... spesielt på kvelden når jeg skal slappe av!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:01   #16
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Det hadde jeg aldri godtatt. Her er kun laptop godkjent for stuebruk.
Jeg kunne ikke bodd sammen med noen som ikke godtok dette.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:03   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Håhå: gjør det enkelt:
Bær alt sammen opp på kontoret.
Ferdig arbeid.

Ingen pcer i stuen, spesielt ikke når man har eget kontor.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:27   #18
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Jeg skjønner at jeg egentlig har en forståelsesfull mann, selv om jeg synes han er litt sur når det gjelder datamaskiner i stua...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:40   #19
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor skal han plent ha 2 store pcer i stua?

Hadde nektet plent jeg ! Fysjom!
Her er det såvidt vi har tv i stua. Den mener jeg fint kan være i kjellerstuen.

Vi har kontor der sambo får ha maskiner og andre ting og tang som ikke egner seg i en stue

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no