Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vårt nye hus!!!!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 10:23   #41
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Du? Diskret og innpakket? Neppe!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:24   #42
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Du? Diskret og innpakket? Neppe!

Nei, det var derfor jeg holdt kjeft.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:25   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei, det var derfor jeg holdt kjeft.

Men så er du absolutt helt herlig ærlig og da!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:27   #44
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Men så er du absolutt helt herlig ærlig og da!!!

Takk.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:34   #45
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei, det var derfor jeg holdt kjeft.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:37   #46
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Skal legge inn nye skrytebilder når vi blir ferdig

Skal male og legge parkett på rommene til guttene også
Deres rom ligger i overetg. på samme plan som vårt

Storebror på 12 fikk i vinter ADHD og dysleksi diagnoser, og det er pga han, mobbing og ingen venner at vi flytter
Komme i nytt miljø
Samtidig er vi veldig bevisste på å gjøre rommet hans til en rolig oase hvor han kan sitte i ro og konsentrere seg om lekser feks
Derfor får han også disponere kjellerstuen.
Hun på 17 bor på intternat og har egen hest med seg dit, og er derfor sjelden hjemme og overnatter.Livet hennes er HEST ,HEST og atter HEST

Avsporing, men jeg fikk telefon fra sosialfaglig lærer på storebrors skole her om dagen med spørsmål om han ville være med i en aktivitets/vintergruppe Røde Kors i nedre Eiker har
Der går depå ski,arrangerer alloweenfest og masse annet gøy
Siden han ikke har venner sa vi selvsagt ja, og forsamlingshuset til Røde Kors ligger 5 min.gange fra nye huset (hvis det er så langt)

Dette tror jeg kan bli meget bra, og jeg gleder meg så til dette på alle måter, ikke minst for at storebror skal få fine dager

Så fint at dere tar drastiske midler i bruk for å hjelpe storebror ! Han er heldig, med så opmerksomme foreldre.

Istedet for å male skapsfrontene, ville det kanskje være mulig å kjøpe nye ? Mente, at det er veldig standard størrelser på kjøkkenmøbler, så du ville sågar kunne velge deg annet enn Ikea.

Held og lykke til med hvit baderomsgulv. Vi har det, og det er et herk å holde rent ! Men veldig fint i de 5 minutter som ligger mellem min rengjøring og de første pletter.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:19   #47
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Jeg nikker meg enig i at kjøkkenet blir mye bedre som lyst og det skal bli spennende å se sluttresultatet . Den hagen din likte jeg veldig godt og ønsker meg en slik selv . Peisen ruvet godt i rommet og vil nok ha godt av lys maling.
Lykke til med opp pussing og jeg vil kikke innom her for å få litt småtips selv .

  Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:09   #48
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Flott hus dere har fått dere. Med litt maling og oppussing så blir det nok skikkelig lekkert.
Lykke til med oppussingen, og jeg håper storebror vil trives i nye omgivelser.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:43   #49
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Gratulerer med nytt hus,
og lykke til med oppussing og innflytting.

Tror det blir lækkert når dere er ferdig.

Flott tiltak for storebror da, det blir nok midt i blinken

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:46   #50
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Dette kommer til å bli fantastisk flott, Angelique! Og så bra at du har bestemt deg for å male kjøkkenet. Er forresten enig med Myrsnipa i at det ville blitt veldig flott med benkeplater i mørkt tre.
Hva med å male brannmuren i en slags sand/beige/brun-farve?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 15:23   #51
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Nå har jeg ikke lest hele tråden din, men jeg kommer bare med et lite tips. Vi kjøpte hus med mur bak ovn. Vi malte den helt hvit, men ikke gjør det. Hvertfall ikke dersom dere har tenkt å bruke peisen. Det ble "svart" med en gang. Velg heller en heeeeelt lys gråfarge. Det har vi gjort, og det ser myyye bedre ut. Synd at vi ikke har noen bilder av den hvite/svarte fargen, men jeg kan se om jeg ikke finner noen bilder av muren før og slik den er nå.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 18:04   #52
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Dette blir nok et kjempeflott hus når du får sving malekosten! Lykke til!

Ang kjøkkenet - har du sjekket hva det koster å bytte bare skapfrontene? Siden det er Ikea-kjøkken så er det jo bare å plukke ned de gamle frontene og sette på nye. Utifra den stilen du beskriver så er jeg sikker på at ikeas Abstrakt i hvitt hadde blitt kjempeflott! Mon tro om ikke det er det samme som LaBanga har i rødt?

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:17   #53
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Dette blir kjempespennende, Angelique! Det kommer til å bli såå fint! Jeg holder en knapp på hvitt kjøkken, jeg. Gleder meg til å se det IRL!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:35   #54
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Lurt å male kjøkkenet hvitt. Jeg er nå i gang med å male mitt andre furukjøkken hvitt. Og det blir faktisk fint. Det kan dessuten hende du syns flisene blir mye finere til et hvitt kjøkken. Og den benkeplaten passer også bedre til hvitt kjøkken enn til et som er trehvitt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:59   #55
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Gaia: gjorde du noe spesielt meg kjøkkenet før du startet å male det?

Dette er ikke lakket eller noe, men matt overflate
Regner med at jeg ikke behøver å pusse noe da?
Bare vaske med rødsprit eller salmiakk?
Heftgrunn og oljemaling?

Det er jo veldig praktisk å male det nå når ingen barn løper rundt og klær overalt

Helt enig mht benkeplaten
Tror jeg skal høre med jentene på Maxbo ang flisene
Syntes der er fryktelig dominerende som gule

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:23   #56
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

På gamlekjøkkenet pusset jeg over med grovt sandpapir, vasket, tok på kvistlakk, og malte et strøk med heftgrunn og to med vannbasert "oljemaling". På det nye kjøkkenet gjør jeg det samme, bortsett fra at jeg ikke bruker kvistlakk (da det egentlig var unødvendig, viste det seg) og jeg bruker vanlig oljemaling, da jeg syns den holder seg penere. Jeg vurderer å male flisene, da de er av typen med "flotte" bilder på noen fliser innimellom... Men det ser faktisk bedre ut nå som kjøkkenet er blitt hvitt.

Det kan være lurt å pusse over med sandpapir, for da sitter visst malingen enda bedre, men du trenger ikke pusse så mye, bare pusse over.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:30   #57
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Spennende prosjekt! Jeg gleder meg virkelig til å se resultatet!

Jeg har også lyst til å male kjøkkeninnredningen min hvit (eller egghvit)... nå er den kremhvit Jeg kunne også tenkt meg å bytte ut hankene, men jeg har ikke funnet noen jeg vil ha. Jeg er også veldig interessert i å høre hvordan du forbereder/gjennomfører maling og hvordan det blir.

Hvor stort er dette huset?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:35   #58
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Kjempefint hus, men enig i at kjøkkenskapene hadde blitt supre hvis du hadde levert dem inn til spraylakkering.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 09:48   #59
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

I går gjorde vi en SUPER innsats.
Snekkeren har satt opp rammen på veggen til kontoret mitt
Da får jeg virkelig se og føle størrelsen.

Jeg har grunnet flisene på kjøkkenet med to strøk, mangler bare det siste strøket der
Blir utrolig fint med hvite fliser.
Blir så fint at alle som er innommener at jeg IKKE skal male kjøkkenet.
Jeg må igrunnensi meg enig i det, fordi det ble veldig fint.

Jeg har malt vårt soverom to strøk i fargen Marrakech.
M. har lagt gulvet der, Merbau.Blir virkelig fint

Malte rommet til storebror ferdig i går også.Skal bare male skrivebordet som er integrert og tilpasset der inne.Skal bli sort

Begynte å grunne all trepanelen i stuen.Er flere hele vegger med tre helt opp til taket.Mye jobb.
Har kjøpt grunning med kvistlakki , og sparer mye jobb pga det.

Rørlegger var innom i går, for vi har kjøpt massasjedusj til badet nede.Skulle ta mål til rørene som går fra kabinettet og inn i veggen.
Kabinettet skal M. sette opo i dag.

Nå skal vi straks opp og male mer.
Oliverer hos søsteren til M.Han sove der fra i går og skal være litt utover kvelden.Han storkoser seg der. Utrolig deilig med så hjelpsom familie i nærheten.
Jobbet til kl.22 i går og sov som steiner i hele natt.

Dette er moro men slitsomt

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 09:56   #60
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

I går gjorde vi en SUPER innsats.
Snekkeren har satt opp rammen på veggen til kontoret mitt
Da får jeg virkelig se og føle størrelsen.

Jeg har grunnet flisene på kjøkkenet med to strøk, mangler bare det siste strøket der
Blir utrolig fint med hvite fliser.
Blir så fint at alle som er innommener at jeg IKKE skal male kjøkkenet.
Jeg må igrunnensi meg enig i det, fordi det ble veldig fint.

Jeg har malt vårt soverom to strøk i fargen Marrakech.
M. har lagt gulvet der, Merbau.Blir virkelig fint

Malte rommet til storebror ferdig i går også.Skal bare male skrivebordet som er integrert og tilpasset der inne.Skal bli sort

Begynte å grunne all trepanelen i stuen.Er flere hele vegger med tre helt opp til taket.Mye jobb.
Har kjøpt grunning med kvistlakki , og sparer mye jobb pga det.

Rørlegger var innom i går, for vi har kjøpt massasjedusj til badet nede.Skulle ta mål til rørene som går fra kabinettet og inn i veggen.
Kabinettet skal M. sette opo i dag.

Nå skal vi straks opp og male mer.
Oliverer hos søsteren til M.Han sove der fra i går og skal være litt utover kvelden.Han storkoser seg der. Utrolig deilig med så hjelpsom familie i nærheten.
Jobbet til kl.22 i går og sov som steiner i hele natt.

Dette er moro men slitsomt

ÅH! BILDER!! BILDER!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no