Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farger i lang mørk gang?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 09:49   #21
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger i lang mørk gang?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Takk for at du gidder å svare, føler meg som en elefant i en porselensbutikk, altså veldig klønete. Når man i tillegg lider av besluttnigsvegring så sier det seg selv at ting stopper opp for meg he..he..

Det finnes ingen safe farge da? hehe

Huffa meg.. tror jeg kjører vanlije i gangen jeg da.. så får vi se.. klarer vel å leve med den en stund selv om den skulle bli feil.. ALT er bedre enn det som er der nå...

Her er den bedrøvelige gangen: Tenk her har jeg bodd i 2 år!!

Vi har pusset opp lang smal gang, og vi har lys antikk jotun (visstnok latte hos butinox) på karminger og lister også har vi elfenben på vegg med lasering over så det blir litt spill på veggen og det passer godt til belegget. Skal se om jeg finner igjen noen bilder
Vi har lagt panel i taket og beiset det i antikk og nytt belegg på golvet.

Her er før og etter bilder, før vi hengte opp bilder, speil o.l og før vi fikk opp lys inni gangen så ser litt mørkt ut




Sist redigert av Zip : 10-11-06 kl 09:59.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 16:22   #22
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farger i lang mørk gang?

Zip. Så lekkert! Håper vi får samme gode resultat vi også. Takk for råd og bilder! Supert.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 18:11   #23
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger i lang mørk gang?

Vi har malt gangen vår i Lys Toscana, men med halv farge i. Det ble faktisk ganske fint, og mye lysere enn Lys Toscana. Gangen vår er også ganske mørk og har minimalt med dagslys.Vi har Fabrikk på dørkarmer og gulvlister.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no