Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det lønner seg å klage!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-08, 01:24   #21
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det lønner seg å klage!

Fikk en litt artig klage i butikken vår en gang, det ringer ei dame og sier at hun har kjøpt en salong og skinnet har revnet, mannen min sier at da skal hun jo få tilbake pengene eller ny salong, spurte hva dama het, men navnet var ukjent, fant henne ikke på noe sted, han spurte da om hun hadde kvittering og det hadde hun, men nummeret stemte heller ikke med de nr vi hadde i butikken, mannen sier det og får til svar, ja du betaler sikkert ikke moms og skatt eller du da, joda sier mannen det gjør jeg. men ba henne komme ned med kvitteringen så han fikk se på den, spør også når den er kjøpt og hun svarer at det er 4 år siden, mannen sier at da har hun nok ikke kjøpt den hos oss for vi hadde bare drevet butikken i 2 år da, hun svarte at det spiller jo ingen rolle for det er 5 års garanti. Ja sier mannen, men da må du jo kontakte de du har kjøpt den av, og hun sier at den ble kjøpt et sted som er 6 mil fra oss, men at vi er samme kjede så det spiller ingen rolle, mannen sier han ikke er tilknyttet noen kjede, men ber henne ta kontakt med det stedet den er kjøpt og gir henne til og med telefonnummeret dit. da sier hun at han er en kjeltring og legger på. Kan ikke annet enn å le av hele greia da.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 12:34   #22
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det lønner seg å klage!

Mor til 4: Det er jo lov å prøve seg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 14:36   #23
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det lønner seg å klage!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Mor til 4: Det er jo lov å prøve seg.

Ja det er jo det. Selv om mannen pleier å gjøre alt for at kunden skal bli fornøyd så gikk det ikke i dette tilfellet da.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 18:26   #24
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det lønner seg å klage!

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Det er ikke ofte vi har klagd på noe vi har kjøpt, men de gangene vi har gjort det har det gått greit uten problemmer.
Bortsett fra en gang, da hadde vi vært på et bilseteutsalg og kjøpt baksete til caravellen vår, hadde med bilen og selgeren sa at setet passet, men da det skulle monteres på verkstedet etter 3 dager så passet ikke dette setet, vi ringte å sa i fra, men selgeren sa at vi ikke ville få tilbake pengene, men kunne få en tilgodelapp. ble en del krangling over telefonen til slutt, og selgeren sto på sitt, Da mannen ringte han så la han på. vi ringte forbrukerkontoret og fikk beskjed om at vi kunne bruke angrefristen vår, mannen ringte fra en annen telefon for å fortelle det, men da han hørte hvem det var så la han på. Jeg som normalt ikke vil ringe ble så oppgiret at jeg ringte og sa at vi hadde kontaktet forbrukerkontoret og kunne bruke angrefristen vår, og at jeg kom til å komme tilbake med setet neste dag og da skulle jeg ha igjen pengene. først da ble det greit. tok ikke sjangs på å presentere meg en gang for da hadde han lagt på før han hørte hva jeg hadde å si. Men kan vel si at det stedet ikke har fått noen god reklame av oss, selv om det ordnet seg til slutt.

Vi er på utkikk etter bakseter for tiden og tar gjerne et hint (pm eller prikk om du ikke vil oute her) om hvem vi skal holde oss unna...

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no