Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 09:59   #21
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.758
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Jeg er totalt utafor når det gjelder tv-serier mange følger med på. Jeg gjenkjenner titler som f.eks. Grey's, Sex and the City, Frustrerte Fruer, CSI, men har aldri sett en eneste episode. Jo forresten, jeg så første episode av Grey's, og avskrev serien umiddelbart. Not my cup of tea.

Jeg ser helst dokumentarfilmer. Discovery World's Everest-serie er topp, andre kanaler jeg liker er Viasat Explorer og Viasat History. Travel har også mange fine program. NRK2 har en del perler, og så liker jeg veldig godt 71 grader Nord. Det hender jeg ser Skavlan, det kommer litt an på gjestene. Terskelen for å zappe til Skavland er likevel høy, det er begrenset hva jeg klarer å svelge av det skavlandske uspråket.

Nyheter ser jeg på NRK, NRK2 og TV2.

Ja, også ser jeg uanstendige mengder sykkelsport på TV2, DTV2, Eurosport 1 & 2, DSF, RAI og ellers det jeg måtte finne på min zapperunde.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:00   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.160
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Men er tida når heile familien benka seg framfor TV'en på lørdagskvelden forbi?

Vi gjør i alle fall ikke det. Mannen og jeg ser ofte en film eller noen episoder av TV-serier etter at Poden har lagt seg, og en sjelden gang iblant ser alle tre en film sammen - det siste vil vi kanskje gjøre mer av ettersom Poden blir større.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:01   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Jeg har ikke sett på live TV på over ti år, og det er ganske sjelden jeg føler meg utenfor i diskusjoner av den grunn. Litt fordi TV-programmer ikke er så mye debattert i kretser der jeg omgås, og litt fordi jeg har samme filter som Skilpadda. Ja, og mest fordi jeg ikke synes det er flaut i det hele tatt å være utenfor på slikt.

Hvis jeg har gått glipp av en større nyhetssak, synes jeg det er skikkelig flaut å innrømme at jeg ikke aner hva folk snakker om i lunjen og føler meg beklemt, men hvis de snakker om et TV-program eller en TV-person jeg ikke kjenner, så plager det meg ikke det minste, og ergo føler jeg meg ikke utenfor heller.

Og jeg kjenner igjen beskyldningene om å være kokett fordi jeg hevder å ikke ha hørt om en eller annen kjendis, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:02   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Men er tida når heile familien benka seg framfor TV'en på lørdagskvelden forbi?

Vi ser ofte på TV-en lørdags kveld, men vi ser jo en film eller TV-serie på DVD. Ikke noe som sendes i en eller annen kanal.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:03   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.160
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og jeg kjenner igjen beskyldningene om å være kokett fordi jeg hevder å ikke ha hørt om en eller annen kjendis, ja.

Eller for å ikke ha fått med seg ett eller annet sportsresultat, ja? (Moren min syntes dette var veldig merkelig, for det står jo på forsiden av alle aviser når noe sportsmessig viktig skjer, og selv om jeg ikke kjøper tabloidene, så ser jeg dem jo i butikken og kan ikke unngå forsiden. Men jeg påpekte at forsidene tar for gitt at folk allerede kjenner til den aktuelle nyheten - det står ikke ting som "SPANIA VINNER FOTBALL-VM", det står "SPANIA JUBLER" eller "SEIERSSKRIKET" eller noe annet som bare gir mening dersom man allerede vet hva det betyr.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:08   #26
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har ikke sett på live TV på over ti år, og det er ganske sjelden jeg føler meg utenfor i diskusjoner av den grunn. Litt fordi TV-programmer ikke er så mye debattert i kretser der jeg omgås, og litt fordi jeg har samme filter som Skilpadda. Ja, og mest fordi jeg ikke synes det er flaut i det hele tatt å være utenfor på slikt.

Nei, eg syns heller ikkje det er flaut altså, men eg kan konstantere at eg ikkje er informert om det dei fleste rundt meg ser på som klassiske tv-program. Dei ler jo ikkje av meg heller - men dei spør sjokkert om kva i all verden eg held på med på kveldane, som ikkje har fått med meg det som alle ser på

Nå er det mange som har svart i tråden som ser ut til å bruke TV på same vis som meg, men eg mistenker at det egentlig ikkje er representativt for den jevne TV-sjåar. Dei er kanskje ikkje her inne.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:12   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Nå er det mange som har svart i tråden som ser ut til å bruke TV på same vis som meg, men eg mistenker at det egentlig ikkje er representativt for den jevne TV-sjåar. Dei er kanskje ikkje her inne.

Nei, de sitter selvsagt foran TV-en og ikke foran datamaskinen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:12   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Mine barn vet heller ikke hva MGP jr er, takk gud. Her er det for tiden deLillos og Marius Müller som er favoritten, av alle ting.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:14   #29
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Jeg ser gjerne gullrekka på fredagskvelden, og har rimelig god oversikt over hva som går på ulike TV-kanaler. Men jeg ser ikke mye på TV, og det er ingen serier eller programmer som går på TV jeg følge med på.
Jeg skjønner moren til Skilpadda godt når hun stusser over at noen klarer å unngå nyheter alle medier flommer over av. Det skal mye aktiv ignorering til for å unngå å vite hvem GP-Didrik eller Tone Damli Åberge er.
Men jeg skal innrømme at jeg er såpass nysgjerrig at jeg ikke kan forbli uvitende om hvem disse medieyndlingene er. Hvem er hun derre Kim Kardashian, liksom. Nå vet jeg det.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:15   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Vi ser faktisk en god del på NRK, men knapt andre kanaler. TV2 ser jeg bare på når det er store internasjonale håndballmesterskap på gang, i tillegg til at mannen ser på Tour de France. Ungene ser på Disney-kanalene, da.
Ellers ser vi mye serier, mye HBO her også, og de dumper ned i huset på andre måter enn via parabolen.
Lørdagskvelden er det fritt valg fra DVD-hyllen eller Voddler om det er kommet noe kjekt, det er jo sjelden det er noe på tv på lørdagene synes jeg. Fredagskvelden med gullrekken har vi sett på i årevis, sånn bortsett fra at jeg får spader av Skravlans "eh, eh" og dermed gjerne begynner å sette på en vaskemaskin med klær i stedet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:16   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.160
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg skjønner moren til Skilpadda godt når hun stusser over at noen klarer å unngå nyheter alle medier flommer over av. Det skal mye aktiv ignorering til for å unngå å vite hvem GP-Didrik eller Tone Damli Åberge er.

Det skal egentlig bare det til at man ikke leser tabloidaviser eller ser på norske sports- eller underholdningsprogrammer. Jeg bruker mye tid på "medier", men ingen av de mediene flommer over av GP-Didrik (hvem nå han måtte være ).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:20   #32
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Det er i alle fall lenge siden eg gav opp å finna underholdning på tv på ein lørdagskveld, så då går det som regel i film eller noko.
Men tv står jo på om kveldane, sjølv om det ofte er av gamal vane trur eg. På fredagen er det Nrk1 som står på, med nytt på nytt, skavlan og ein eller anna britisk krimserie. Men ellers går det stort sett i nyheter og dokumentarer om eg ser på tv. Eg synest det kjem ein del gode, norske dokumentarer som eg likar og sjå.
Det er nokre serier som eg ser dersom eg kjem på det, men eg legg ikkje livet mitt opp etter kva tid t.d. Jordmødrene byrjar. Amerikanske serier ser eg stort sett på nett, for då kan eg sjå dei når det passer meg.
Eg prøver å få borna til å velga litt andre program enn Disney og, rett og slett fordi eg synest dei kanalene er utrulig masete. Dei ser ein del på NRK Super, spesielt supernytt, Newton, Utfordingen, Energikampen og Øisteins blyant. Ellers ser storesøster absolutt alt ho kjem over av sjukehusprogram og er heilt lost for denne verden når Jordmødrene går.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:21   #33
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.027
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Som utlending, har jeg aldri sett noe særlig på NRK, og opplevd i alle år at jeg var alene om det. For meg har det nok alltid vært de andre kanalene - og hovedsaklig TV2, TV3 og TVNorge.

Med tospråklig barn har det vært viktig for meg at barna ser på barne-TV på engelsk, og dette har fungert veldig bra. Men etter hvert som jeg ble trygg på at engelsken satt godt, innførte vi barne-TV. Dette er nå blitt en must. Barna har ikke sett MGP junior, men sønnen min har hørt om konseptet, og er veldig opptatt av å delta en dag.

Så det er interessant for meg å høre at situasjonen endrer seg, og andre vender seg bort fra NRK. Det er jo tydelig at kanalen ikke har den brede appellen som en nasjonal kringkaster burde ha, og ofte langt fra kvaliteten til en kanal som BBC1, som burde være naturlig å sammenligne seg med.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:25   #34
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Eksempelvis har eg forstått at der er ei svært alvorlig overgrepssak i Alvdal (?). Det tok mange dagar før eg registrerte dette; eg les aldri dagblad/VG på nett, eg ser ikkje på avisoverskrifter i butikken. Det var faktisk mine svigerforeldre som spurte om saka. Dei bur ikkje i Norge, men har eit program på si nasjonale sending der dei viktigaste nyhetene frå Norden blir presentert. Frå Norge var det denne saka, og journalisten sa at dette opptok alle nordmenn, og at media knapt nok var opptatt av andre ting. Men EG var jo heilt blank når dei spurte.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:25   #35
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.508
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Jeg syns NRK holder seg godt, jeg, og syns absolutt den har en bred appell. Jeg tror det handler mer om at folks medievaner endrer seg enn at NRK ikke gjør jobben sin. Vi ser på TV annerledes enn før. Vi vil se på det vi vil, og vi vil se på det akkurat når vi vil. Mange bruker datamaskin mer enn TV, både for å se tv-programmer, men også andre typer underholdning.

Og det er mye søppel på BBC også, og de har jo en ganske mye større pengehaug å ta av.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:29   #36
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

C3PO - min mann er ikkje norsk, og det har nok bidratt til at vi ser på TV på ein annan måte ja. Han er heilt hoderystande til norske nyhetssendingar. Han blir rett og slett så forbanna av og til at vi må endre kanal så fort som mulig Det er fokus som er .. litt spesielt.. Og han er nordisk, dvs. nokså lik kulturbakgrunn som nordmenn. Likevel oppfattar han norske nyhende som rimelig spesielt.

Når det gjeld sport forresten: DET ser eg på!! Gjerne fotball, håndball, ski, hopp, ja det meste.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:40   #37
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Mine barn vet heller ikke hva MGP jr er, takk gud.

Men, er det da ingen av barna de omgås heller som vet hva MGP jr. er? Vesla og venninnene er like opptatt av Mgp jr., BlimE-bånd og Pakten alle sammen. Selv om vi ikke hadde hatt Mgp jr. på når det gikk på TV så måtte hun vært blind og døv for å ikke få med seg det.

Hun har både Marius Müller, de Lillos, Jokke og The BlackSheeps på iPoden sin forøvrig og vet nok ganske mye mer om musikk enn mange jevnaldrene, men hun er jo opptatt av det de andre på hennes alder er opptatt av likevel.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:43   #38
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.160
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Men, er det da ingen av barna de omgås heller som vet hva MGP jr. er? Vesla og venninnene er like opptatt av Mgp jr., BlimE-bånd og Pakten alle sammen. Selv om vi ikke hadde hatt Mgp jr. på når det gikk på TV så måtte hun vært blind og døv for å ikke få med seg det.

Ingen av kameratene til Poden synes å være opptatt av MGP (eller egentlig noe særlig av musikk i det hele tatt), og jeg tror i grunnen ikke han vet hva det er - han gjorde det i alle fall ikke sist jeg spurte.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:43   #39
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Jenta mi kom heim og ba om "blime-armbånd", og eg forsto jo ingenting... men eg googla litt, og vi fekk bestilt Er dette eit program altså?

Trur svært mange i klassen har slikt armbånd, men jenta mi har ikkje etterspurt noko tv-program. Armbåndet var derimot viktig.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:44   #40
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.027
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

...

Og det er mye søppel på BBC også, og de har jo en ganske mye større pengehaug å ta av.

Jeg er helt enig, men da jeg bodde i England var det nok kvalitetsproduksjoner til at jeg så BBC flere ganger i uken. Her er det snakk om at det kan gå flere måneder mellom hver gang NRK har noe til meg. Og jeg må innrømme at akkurat nå følger jeg med på to serier (den ene på NRK2 dog). Og bare tenk på "Himmelblå". Jeg likte serien godt, men den var jo blåkopi av en britisk serie.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no