Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden # 4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-19, 13:27   #261
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg er kjeeeempe nervøs for en legetime

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 28-08-19, 13:59   #262
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.694
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Før i dag: en lærer som absolutt skulle lære elevene en slags koppesang (med harde plastkopper) mens jeg prøvde å forberede noe.

Nå: en ledelse som mener det er heeelt innafor å ha planleggingsdag etter jobb fram til 18.30 når det er 28 grader ute og ventilasjonen slår seg av 14.50.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 28-08-19, 14:34   #263
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.016
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Hva er vitsen med Visma flyt skole hvis man praktisk talt ikke kan skrive noe som helst.
Sånn jeg leser info fra skolen, så kan jeg ikke skrive at guttungen har vondt i foten og dermed kanskje ikke kan delta på alt i gymmen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 28-08-19, 15:10   #264
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.985
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Det _suger_ å ikke ha jobb! Jeg vil ha jobb nå med en gang. Jeg blir deprimert av å se mann og barn gå ut døra om morgenen og vite at jeg ikke har noe å gå til. Det ender med at jeg sitter og saumfarer nettet etter en ledig jobb jeg bare helt på magisk vis har klart å overse de syv andre gangene jeg har lett med lupe ... For øyeblikket er det bare stillinger som er uaktuelle av en eller annen grunn; gjerne mangel på erfaring. Men hvordan skal jeg få erfaring om ingen vil gi meg en jobb, da?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 28-08-19, 15:22   #265
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.862
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Sladderdrittkjerring i mammas vennekrets. Mamma har skjønt hva slags type hun er, og sier ingenting, men har fått høre av andre hvordan hun fritter ut alt av moren min sitt bekjentskap om meg og mine, etter at vi la ut huset for salg.. Hun har til og med pumpet en person som bor i nærheten her om hva syvåringen min hadde å fortelle om saken, og fortalte lykkelig alt videre for å kose seg med slarvet sitt.


Sist redigert av Kaija : 29-08-19 kl 16:40.
Kaija er ikke aktiv  
Gammel 28-08-19, 16:18   #266
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.518
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Det _suger_ å ikke ha jobb! Jeg vil ha jobb nå med en gang. Jeg blir deprimert av å se mann og barn gå ut døra om morgenen og vite at jeg ikke har noe å gå til. Det ender med at jeg sitter og saumfarer nettet etter en ledig jobb jeg bare helt på magisk vis har klart å overse de syv andre gangene jeg har lett med lupe ... For øyeblikket er det bare stillinger som er uaktuelle av en eller annen grunn; gjerne mangel på erfaring. Men hvordan skal jeg få erfaring om ingen vil gi meg en jobb, da?

Men du må jo søke for det? Selv om det står at erfaring er ønskelig, så betyr jo ikke det at du ikke kan søke.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 28-08-19, 19:05   #267
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.985
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men du må jo søke for det? Selv om det står at erfaring er ønskelig, så betyr jo ikke det at du ikke kan søke.

Det står at erfaring er et krav, men jeg har søkt uansett. Jeg ringte og snakket med kontaktpersonen på den ene og grunnen er at dette er jobber som rett og slett krever erfaring for at man skal kunne gjøre den (dette er stillinger i barnevernet).

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 08:35   #268
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.016
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Idioter bak rattet. Hvis det ikke er plass til at du kan krysse et kryss, så kan du faktisk ikke kjøre over. Da kommer nemlig ikke vi som skal svinge fram heller.
Glad jeg kjørte ut av byen og ikke inn.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 18:31   #269
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

To streker igjen på elbilen. Gjettometeret sier to mil. 2,1 mil til nærmeste ladepunkt. For det som var her, som jeg SKULLE lade ved viste seg å ikke kunne brukes. Skal få kjent på rekkeviddeangsten tenker jeg. Og hva er jeg på? På FORBALLKAMP! Og regner det?!? JA!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 21:07   #270
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

To streker igjen på elbilen. Gjettometeret sier to mil. 2,1 mil til nærmeste ladepunkt. For det som var her, som jeg SKULLE lade ved viste seg å ikke kunne brukes. Skal få kjent på rekkeviddeangsten tenker jeg. Og hva er jeg på? På FORBALLKAMP! Og regner det?!? JA!

Det gikk brått fra gruff til skikkelig, skikkelig kjipt. Poden fikk en motspiller i hodet og vi er nå på vei til regionsykehuset i ambulanse.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 21:08   #271
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.169
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det gikk brått fra gruff til skikkelig, skikkelig kjipt. Poden fikk en motspiller i hodet og vi er nå på vei til regionsykehuset i ambulanse.

Å nei. God bedring til poden!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 21:09   #272
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det gikk brått fra gruff til skikkelig, skikkelig kjipt. Poden fikk en motspiller i hodet og vi er nå på vei til regionsykehuset i ambulanse.

Huff, god bedring.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 21:23   #273
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.504
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Oi! God bedring til poden din Floksa!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 29-08-19, 21:34   #274
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.911
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det gikk brått fra gruff til skikkelig, skikkelig kjipt. Poden fikk en motspiller i hodet og vi er nå på vei til regionsykehuset i ambulanse.

A, nei Håper det går bra

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 21:43   #275
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Au, god bedring til den skadede, Floksa!

Jeg gruffer over innvandringspolitikken i praksis. Kan ikke gå i detalj, men har møtt to familier i dag, den ene får bli, den andre sendes ut, og jeg fatter virkelig ikke logikken. I mitt hode skulle det vært omvendt. Uansett, om unger ikke skal få bli her, må de ut fort. Det er så grusomt og hjerterått når de slår rot og så blir sendt ut. Og seriøst, når du henter ungeflokken hit på familiegjenforening må du sørge for å ha bolig klart når de kommer ... Veldig emosjonell dag på jobb ...

Og så høljregnet det da jeg skulle hjem. Jeg hadde ikke støvler, og hoppet over en sølepytt. Landet på stortåa, og fikk en kveld på legevakta i premie. En trivialitet i forhold til gruff nr 1, men lell ...

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011

Sist redigert av ming : 29-08-19 kl 21:50.
ming er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 22:03   #276
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Det var brudd, gitt. Orker ikke forholde meg til tanken på hvor lenge jeg ikke får trene ...

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 22:10   #277
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.446
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Det står at erfaring er et krav, men jeg har søkt uansett. Jeg ringte og snakket med kontaktpersonen på den ene og grunnen er at dette er jobber som rett og slett krever erfaring for at man skal kunne gjøre den (dette er stillinger i barnevernet).

Barnevernet sliter jo med mye gjennomtrekk, så det er ikke sikkert de får det de ønsker. Klart du søker likevel!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 22:12   #278
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.446
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det gikk brått fra gruff til skikkelig, skikkelig kjipt. Poden fikk en motspiller i hodet og vi er nå på vei til regionsykehuset i ambulanse.

Håper det gikk bra med ham!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 29-08-19, 22:40   #279
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.504
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Huff så vondt Ming. Både tåa og det andre. God bedring!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 30-08-19, 07:08   #280
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Aua, god bedring til de skadede.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no