Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff av unge damer ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 22:34   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff av unge damer ...

Hvor gammel var du selv når følgende punkter ble aktuelle:

1. Begynte med sminke
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten
3. Tafsing
4. Hadde samleie
5. Overnattet sammen med kjæresten
6. Eksperimenterte med alkohol
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:36   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Hehe, den måtte vel komme.

1. Begynte med sminke
15 år
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten
Husker ikke helt, men tror jeg var 15 år
3. Tafsing
16 år
4. Hadde samleie
16 år
5. Overnattet sammen med kjæresten
17 år
6. Eksperimenterte med alkohol
16 år
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap
Denne husker jeg faktisk ikke, men jeg tror jeg var godt over 18.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:39   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke 12 år
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 13 år
3. Tafsing 15 år
4. Hadde samleie Husker ikke. 16, tror jeg.
5. Overnattet sammen med kjæresten 15 år. (Ikke hjemme hos verken meg eller han, men på hyttetur.)
6. Eksperimenterte med alkohol 15 år
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap 18 år

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:40   #4
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Hvor gammel var du selv når følgende punkter ble aktuelle:

1. Begynte med sminke 35 and still counting...
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 16
3. Tafsing 15
4. Hadde samleie 17
5. Overnattet sammen med kjæresten 16
6. Eksperimenterte med alkohol 12
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap 15

..eller var det irrelevant all den tid jeg ikke har vært en ung dame?

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:41   #5
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Begynte med sminke da jeg var 11-12 år, sånn av og til. Begynte ikke daglig med det før jeg var rundt 15.
Resten ønsker jeg ikke å svare på annet enn å si at jeg var alt for ung !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:42   #6
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

1. Begynte med sminke 35 and still counting...
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 16
3. Tafsing 15
4. Hadde samleie 17
5. Overnattet sammen med kjæresten 16
6. Eksperimenterte med alkohol 12
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap 15

..eller var det irrelevant all den tid jeg ikke har vært en ung dame?

Neida, absolutt relevant!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:45   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke 13-14 år
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten Kjæreste? Jeg var vel 14 år første gang jeg klina med noen.
3. Tafsing 15-16 år
4. Hadde samleie 18 år
5. Overnattet sammen med kjæresten 18 år
6. Eksperimenterte med alkohol 14 år
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap 18 år

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:51   #8
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke 12-13
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 14-15
3. Tafsing 15-16
4. Hadde samleie 16
5. Overnattet sammen med kjæresten 16
6. Eksperimenterte med alkohol 14-15
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap[/quote] 15-16

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:58   #9
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke Rundt 15 år
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten Har fortrengt det, men tipper jeg var 14-15.
3. Tafsing 15-16
4. Hadde samleie En uke før jeg ble 16
5. Overnattet sammen med kjæresten 18 (strenge foreldre)
6. Eksperimenterte med alkohol 15
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap 17

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:59   #10
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Hva er greia med å ha med kjæresten i familieselskap? Er det noen grunn til å vente med det så lenge ungen har kjæreste?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:01   #11
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke
12 år
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten
14 år
3. Tafsing
14 år
4. Hadde samleie
15 år
5. Overnattet sammen med kjæresten
17 år
6. Eksperimenterte med alkohol
12 år
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap
17 år

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:09   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hva er greia med å ha med kjæresten i familieselskap? Er det noen grunn til å vente med det så lenge ungen har kjæreste?

Hvorfor i all verdens skal hele familien innvolveres i fjortisforelskelser?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:16   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke 12 år? Daglig fra 14 år, tror jeg.
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 16 år.
3. Tafsing Som over. (Det var ingen som ville ha meg tidligere. )
4. Hadde samleie 16 år og noen måneder.
5. Overnattet sammen med kjæresten 16 1/2 år.
6. Eksperimenterte med alkohol 18 år. Jeg var ihuga avholds før det.
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap 16 år.

Mitt første seriøse forhold varte i fem år, fra jeg var 16 til 21.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:18   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.083
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke
11-12 år
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten
11, tror jeg.
3. Tafsing
12
4. Hadde samleie
14
5. Overnattet sammen med kjæresten
15-16. Usikker.
6. Eksperimenterte med alkohol
14, kanskje?
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap
Husker ikke.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:28   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvorfor i all verdens skal hele familien innvolveres i fjortisforelskelser?

På samme måte som jeg liker at huset er åpent for venner, vil jeg holde det åpent for kjærester. Ingenting ville vært mer koselig enn at ungene følte seg såpass trygge på oss foreldre enn at de spurte om å få ta med kjæresten i "familieselskap". (nå har vi aldri det da men....)

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:34   #16
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

På samme måte som jeg liker at huset er åpent for venner, vil jeg holde det åpent for kjærester. Ingenting ville vært mer koselig enn at ungene følte seg såpass trygge på oss foreldre enn at de spurte om å få ta med kjæresten i "familieselskap". (nå har vi aldri det da men....)

Får de lov å ta med seg venner og venninner i bestemors bursdag? Eller i kusinens komfirmasjon?
I år har vi feiret 3 bursdager + konfirmasjon i årets første halvår. Dersom min niese (16) skulle hatt med seg kjæresten i disse familiebesøkene, hadde vi blitt kjent med Jørgen i januar, Erik (tror jeg ) i mars, Jonas i mai og Emil/Egil () i juni. Sikkert kjekke gutter alle sammen, men trenger vi å bli kjent med alle?

Eller kanskje det var Erik igjen i juni?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:43   #17
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke
aldri brukt mye sminke, men det var vel rundt 14 vi drev med det
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten
klina litt på fest, ca 14
3. Tafsing
15
4. Hadde samleie
15 OG ET HALVT
5. Overnattet sammen med kjæresten - samme som over
6. Eksperimenterte med alkohol-14
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap
Husker ikke, men ble tidlig kjent med familien, så hvis det var noe så var jeg sikkert med.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:46   #18
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvorfor i all verdens skal hele familien innvolveres i fjortisforelskelser?

Er vel opp til hver enkelt hvor mye de engasjerer seg i kjæresten(e) til familiemedlemmene og jeg ser ikke at de må engasjere seg for å være åpne og hyggelige den dagen sønnen min får kjæreste? Jeg vil ha et hus åpent for venner og kjærester til barna våre. Der det er hjerterom er det husrom. Vi er temmelig uformelle og har ingen terskel for hvem som får være her når. Hadde besøk av en venn av eldste 1.juledag selv om vi hadde "familieselskap", ser ikke problemet med det.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:46   #19
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke. Altfor tidlig! I 4.klasse brukte jeg sminke på discoen og lurer på om mascarabruk hver dag kom like etter det.

2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten. Fikk første kjæreste i starten av ungdomsskolen, så det var vel da.

3. Tafsing. Begynnelsen av ungdomsskolen.

4. Hadde samleie. 15 år

5. Overnattet sammen med kjæresten. 14-15år ( Uten mine foreldres samtykke vel å merke. )

6. Eksperimenterte med alkohol. Sommeren før ungdomsskolen.

7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap. 18 år.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:46   #20
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

Dette forholdet hvor all den umoralen fant sted varte fra jeg var 15 til jeg var 23, så det er ikke riktig så galt som det høres ut.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no