Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-18, 12:47   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Google wifi: Funker dette like godt på iphoner og eplebrett som på androidenheter? Vi er eplebrukere hele gjenge, men om Google wifi har det enkleste grensesnittet høres jo det forlokkende ut. Kan vi styre tilang fra Iphonen?

JEg bruker det fra en iPhone 5 og det funker fjell.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-18, 13:20   #22
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vi kjøpte Google wifi og elsker det. Alle har forskjellige tider og jeg kan fjernstyre tilgangen også når jeg er borte fra hjemmet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-18, 15:13   #23
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Min kollega satte opp kontroll på routeren sin. Neste gang han flytta på sofaen oppdaga han at mellom den vanlige routeren og nettverkskontakten i veggen var det plutselig kommet en ekstra router. Kreativ ungdom

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-18, 15:32   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Min kollega satte opp kontroll på routeren sin. Neste gang han flytta på sofaen oppdaga han at mellom den vanlige routeren og nettverkskontakten i veggen var det plutselig kommet en ekstra router. Kreativ ungdom



Dere som har Google Wifi, har dere en eller flere dingser? Jeg ser de selges enkeltvis eller i pakke med tre.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-18, 15:49   #25
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Min kollega satte opp kontroll på routeren sin. Neste gang han flytta på sofaen oppdaga han at mellom den vanlige routeren og nettverkskontakten i veggen var det plutselig kommet en ekstra router. Kreativ ungdom

Det fant jeg også da jeg ryddet opp for å installere google wifi.


Opprinnelig lagt inn av Neket, her.



Dere som har Google Wifi, har dere en eller flere dingser? Jeg ser de selges enkeltvis eller i pakke med tre.

Vi har to pakker a tre. Men vi har stort tømmerhus og dekker også nabohuset.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-18, 16:13   #26
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Dere som har Google Wifi, har dere en eller flere dingser? Jeg ser de selges enkeltvis eller i pakke med tre.


Vi har tre stk. Det kan være at vi hadde klart oss med to stk, men prisforskjellen på å kjøpe to stk eller pakken med tre var såpass liten at jeg valgte pakken.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-18, 22:14   #27
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.



Dere som har Google Wifi, har dere en eller flere dingser? Jeg ser de selges enkeltvis eller i pakke med tre.

Vi har tre stk.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-18, 22:56   #28
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Fant ut at man kunne lage tidsplan på Canal digital sin ruter. Da sparte jeg de penga! Jeg er så sløv på å passe på at alle dingser ligger der de skal om kvelden. Heldigvis har vi null 4g dekning hjemme. Praktisk.

Hvis noen andre lurer, logg inn på ruteren og velg tidsplan. Veldig enkelt. Fyll inn tidene nettet skal være åpent, og velg hvilke enheter det skal gjelde for.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 17:22   #29
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Fungerer noe av dette når det ikke er trådløst nettverk?
Han som trenger å kontrolleres har internettkabel til pcén sin.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 18:38   #30
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Fungerer noe av dette når det ikke er trådløst nettverk?
Han som trenger å kontrolleres har internettkabel til pcén sin.

Man kan kable fra boksene. Det gjøres her. Da følger det systemet. Kabler man i modemet så er man utenfor.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 20:18   #31
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Man kan kable fra boksene. Det gjøres her. Da følger det systemet. Kabler man i modemet så er man utenfor.

Takk.
Da tror jeg tiden dessverre er inne for å tenke på noe sånt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no