Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan pakker jeg denne vognen?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 23:18   #21
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pakker jeg denne vognen?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.


Lykke til. Sende vogn er en drittjobb. Sitron er lur, og Tuneland er heldig.

Og jeg er sjempesnill.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:44   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan pakker jeg denne vognen?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Og jeg er sjempesnill.

Du er veldig snill og Tuneland bør være veldig glad i deg etterpå

Men det hører altså med til den kommentaren at jeg har sendt et par vogner, og hver gang har jeg i tillegg slept på en bilstol med en baby oppi, mulig det er derfor det blir mye styr.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:06   #23
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pakker jeg denne vognen?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Du er veldig snill og Tuneland bør være veldig glad i deg etterpå

Men det hører altså med til den kommentaren at jeg har sendt et par vogner, og hver gang har jeg i tillegg slept på en bilstol med en baby oppi, mulig det er derfor det blir mye styr.

Det gikk veldig greitt med den presseningen!Henting og pakking var unnagjort på 15 min. Det som tok lengst tid var når hun butikkdamen absolutt skulle veie pakken.Hun nektet å ta meg på ordet når jeg sa den veide under 25 kg. Måtte ta pakken ut på lageret og brukte en evighet. Til en opplysning så veide vognen 17 kg.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no