Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmasjonstråden min. (Innspill ønskes!)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-10, 22:06   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonstråden min (Innspill ønskes!)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ang blomster så må du da ikke bestille dyre oppsatser..
Mester Grønn har som oftest sånne 10-pakk (?) med roser eller nelliker og om de ikke står støtt nok i de grønne flaskene så kjøp en sånn grønn oasis og skjær til i vasen og klipp blomstene i lik høyde og stikk nedi.

Nei, har ingen planer om å kjøpe ferdige oppsatser. Tenkte å bestille gerbera for å være sikker på å få tak i slike.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 20:22   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonstråden min (Innspill ønskes!)

Jeg har kjøpt laken. Bør jeg vaske dem og bruke skyllemiddel før jeg stryker dem, tro?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 00:41   #23
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonstråden min. (Innspill ønskes!)

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hvite gerbera? Om du ikke gidder å stryke laken så har Jysk slik velour som bare legges rett på bordet.

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

De Jyskdukene jeg har vært i nærheten av har de da tydeligvis vært klippet mye i. Svart bunadstakk i ull og disse dukene har ikke vært noe sjakktrekk, nemlig.

Min erfaring med dette velourstoffet er at det loer og farger..
Men jeg ser du har kjøpt laken

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg har kjøpt laken. Bør jeg vaske dem og bruke skyllemiddel før jeg stryker dem, tro?

Det er i hvert fall lettere å stryke dem når de er litt fuktige.

Panellengder er fine å bruke som løpere.

Åhlens og Hemtex(som skal legge ned i Norge og har mye på salg) har mye.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 02:35   #24
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonstråden min. (Innspill ønskes!)

Takk for tips, gullet!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:05   #25
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmasjonstråden min. (Innspill ønskes!)

Ikke ha skyllemiddel i, de blir stivere og penere. Stryk de mens de ennå er fuktige. Fuktige, som i nesten tørre.

Jeg har også hatt en slik hvit velour sak fra Jysk. Resultatet var 4 bunader fulle av hvit lo. Jeg har en maken i mørk blå, og den loer ikke i det heletatt.

Hvit gerbera er flott å bruke i dekorasjoner.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 19:15   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonstråden min. (Innspill ønskes!)

Ah, jeg har definitivt vært borte i den hvite velouren som loer!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no